هواوی واچ التیمیت (Huawei Watch Ultimate) طراحی شده با طلای 18 عیار رونمایی شد

منبع: تکراتو

3

1402/6/24

22:59


هواوی واچ التیمیت با طراحی خیره‌کننده و مزین به طلای 18عیار رونمایی شد. این ساعت هوشمند شاید گران‌ترین اسمارت واچ تاریخ باشد.

هواوی واچ التیمیت (Huawei Watch Ultimate) طراحی شده با طلای 18 عیار رونمایی شد

هواوی واچ التیمیت با طراحی خیره‌کننده و مزین به طلای 18عیار رونمایی شد. این ساعت هوشمند شاید گران‌ترین اسمارت واچ تاریخ باشد.

هواوی واچ التیمیت (Huawei Watch Ultimate) طراحی شده با طلای 18 عیار معرفی شد. هواوی حدود 6 ماه پیش از نسخه معمولی این ساعت قدرتمند و پرچمدار رونمایی کرد تا به نوعی با اپل واچ اولترا رقابت کند. حال این شرکت چینی بزرگ از نسخه لوکس Huawei Watch Ultimate با طلای خالص 18عیار و در بخش‌هایی الماس خالص رونمایی کرده است تا حس لوکس بودن را بیشتر به کاربران القا کند.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

نسخه لوکس هواوی واچ التیمیت معرفی شد

حدود نیم سال پیش، هواوی پریمیوم‌ترین ساعت هوشمند خود با نام Huawei Watch Ultimate را به‌همراه انبوهی از امکانات و به‌عنوان رقیب اپل واچ اولترا معرفی کرد. این ساعت اوایل سال جاری در اروپا عرضه شد و اکنون این شرکت از مدل لوکس آن رونمایی کرده است. هواوی Watch Ultimate Gold Edition اکنون در رنگ طلایی عرضه می‌شود، اما نه صرفاً رنگ طلایی بلکه در این ساعت از طلای 18 عیار خالص استفاده شده است تا حس لوکس بودن را بیش از پیش القا کند.

Watch Ultimate Gold Edition اولین ساعت هوشمند طلایی هواوی است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، این پوشیدنی دارای یک قاب طلایی و یک تاج طلایی با نقوش ذوزنقه‌ای سه‌بعدی است که گفته می‌شود ازطریق فرآیند حکاکی با تراش الماس حک شده است.

نسخه لوکس هواوی واچ التیمیت معرفی شد

 

همچنین یک بند تیتانیومی PVD طلایی با سگک پروانه‌ای قابل تنظیم نیز برای این ساعت لوکس درنظر گرفته شده است. Watch Ultimate Gold از یک قاب سرامیکی با فناوری نانو استفاده می‌کند که از سرامیک نانو میکرو کریستالی با استفاده از بیش از 24 تکنیک پردازش، ساخته شده است. این شرکت از ماشین‌کاری دقیق CNC و حکاکی ظریف به‌عنوان برخی از تکنیک‌های دخیل در ساخت Huawei Watch Ultimate Edition نام می‌برد. گفته می‌شود که نسخه جدید 6 تا 7 برابر سخت‌تر از فولاد ضدزنگ است و خواص مقاومت در برابر خراش و خوردگی را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی این ساعت هوشمند مشابه مدل اصلی خود است. شما یک نمایشگر 1.5 اینچی AMOLED با وضوح 450 در 450 پیکسل و رفرش‌ریت متغیر بین 1 تا 60 هرتز با استفاده از فناوری backplane LTPO را دریافت می‌کنید. هواوی ادعا می‌کند که باتری 530 میلی‌آمپرساعتی Watch Ultimate تا 14 روز درحالت آماده‌به کار یا تا 8 روز با استفاده زیاد دوام می‌آورد. این ساعت همچنین از برنامه‌های ورزشی و سلامت هواوی و فناوری‌های NFC و ECG نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه لوکس Huawei Watch Ultimate معرفی شد

Huawei Watch Ultimate Gold Edition در ماه اکتبر به‌فروش می‌رسد اما تاریخ دقیق عرضه آن در دسترس نیست. قیمت این مدل لوکس در اروپا 2999 یورو (3198 دلار) است که جایگاه یک جواهر واقعی را به‌دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواوی واچ التیمیت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو