بیوگرافی طلا گلزار مدل معروف ایرانی؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و خودکشی او!

بیوگرافی طلا گلزار مدل معروف ایرانی؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و خودکشی او!


منبع: تاپ ناز

7

1402/6/24

18:47


بیوگرافی طلا گلزار مدل معروف ایرانی؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و خودکشی او!

طلا گلزار یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های ایرانی است که ما امروز در تاپ ناز قصد داریم نگایه بر زندگی او داشته باشیم، پس اگر شما نیز به دنیای مُد و همچنین این مدل ایرانی علاقه دارید در ادامه متن همراه سایت خود یعنی تاپ ناز باشید.

تولد و اوایل زندگی

طلا گلزار در 21 بهمن سال 1367 در تهران به دنیا آمد. او در محله گوهردشت کرج بزرگ شد، طلا یک برادر کوچکتر از خود به نام فربد دارد و مادرش سهیلا گلزار با اینکه در ایران به دنیا آمده اما اصالت روسی دارد.

مدلینگ در سه سالگی

مدلینگ در سه سالگی

طلا در سه سالگی اولین بار چهره‌اش توسط یک عکاس حرفه‌ای، عکاسی شد و تصویر او به مدت 10 سال در بزرگترین استودیوی عکاسی گوهردشت نصب بود.

هوش بالا

در 14 سالگی وقتی دانش آموز مقطع دوم راهنمایی بود توانست در المپیاد ریاضی نفر 10 ایران شود اما بعدها تصمیم گرفت رشته تجربی را ادامه دهد.

مهاجرت

طلا در سال آخر مقطع تحصیلی در سال 1384 وقتی 17 ساله بود به همراه خانواده ایران را به مقصد کشور آمریکا برای زندگی و ادامه تحصیل ترک کرد.

او اندکی بعد از ورود به آمریکا به دنبال رویای کودکی خود در مدلینگ رفت و بعد از سپری کردن دوره‌های حرفه‌ای وارد این عرصه شد.

طلا درباره مدلینگ گفته است: مدلینگ اصلا به زیبایی ربط ندارد بیشتر به به قد ربط دارد، در بانوان باید قد از 175 به بالا بوده و وزن هم باید متناسب اندام فرد باشد.

به جز شاخص‌های یک مدل، واقعا مدلینگ استعداد می‌خواد به نظر من کسی که میخواد مدل باشد باید مدل به دنیا بیاد و استعدادشو داشته باشد.

دیده شدن

او ابتدا با ویژه برنامه مجله تهران در شهر لس آنجلس دیده شد تا اینکه در پی همکاری با طراحان خارجی از برند‌های ان اس دیزاین تا بن زایگر کم کم به شهرت رسید.

مطلب مشابه: بیوگرافی مه لقا جابری مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه با بازیگر ترک

تحصیلات

تحصیلات

در آمریکا ابتدا رشته طراحی گرافیک را در کالج Saddle Back خواند تا اینکه برای دانشگاه در رشته داروسازی پذیرفته شد و توانست فارغ التحصیل شود.

مجری‌گری

طلا مقطعی در سال 2010 در شبکه MBC آمریکا به عنوان مجری جلوی دوربین رفت که در این برنامه به صورت تخصصی در مورد اخبار مد روز و دنیای مادلینگ صحبت می‌کرد.

خدا

خیلی خوشحال و خرسند از فعالیت هنری خود هستم و از خداوند بسیار سپاسگزارم که این انرژی و پتانسیل را در من قرار داده تا به اهدافم برسم.

رابطه با ساسی مانکن

رابطه با ساسی مانکن

در زندگي اين مدلينگ هم چنين چند وقتي حاشيه‌هاي پيدا شده بودو موضوع اين بوده کـه مدلينگ دنيا جهانبخت کـه رابطه عاشقانه‌اي با ساي مانکن داشته بود بعد از جدايي از ساسي مانکن با انتشار تصاوير دو نفري ساسي و طلا گلزار بـه شدت اين دو نفر را مورد هجمه قرار داد و آن را خيانت ناميد. خانم طلا گلزار پستي درباره همين موضوع و اين مثلث عشقي در اينترنت ودر شبکه‌هاي مجازي از جمله اينستاگرام و فيس بوک منتشر نمود و بيان کرد کـه اين اخبار را تکذيب نموده و وي با ساسي مانکن رابطه خانوادگي دارد و ماجراي عشق و عاشقي در کار نيست و انها اغلب با يک ديگر در ارتباط و ديدار هستند.

مطلب مشابه: بیوگرافی باربارا پالوین مدل جذاب مجارستانی؛ درباره زندگی شخصی و ازدواج او

مثلث عشق

مثلث عشق

با وجود ان که مدل های ایرانی در ایران دچار محدودیت می‌باشند، اما با این حال حواشی زیادی پیرامون ان ها به وجود می‌اید. از جمله این مدل‌ها می‌توانیم به دنیا جهان بخت اشاره نماییم.

 دنیا جهان بخت از جمله مدل‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرام است که چه در ایران و چه در ترکیه حواشی زیادی ایجاد کرد و باعث شد تمام توجه‌ها در فضای مجازی به او جلب شود.

 او هر بار با برقراری ارتباط با خوانندگان ایرانی غیر مجاز و مجاز شایعات و حواشی علیه خود را افزایش داد. اولین بار در ارتباطش با ساسی مانکن یکی از سلبریتی‌های وطن فروش این حواشی شروع شدند.

دنیا جهان بخت ابتدا خبر نامزدی خود را با ساسی مانکن منتشر کرد و در ادامه با منتشر کردن اخباری که مبنی بر جدایی ان‌ها بود، به حواشی علیه خود دامن زد.

جدایی ان ها به خاطر طلا گلزار بود و دعوای شدیدی میان او و دنیا جهان بخت شکل گرفت‌.

دنیا جهان بخت نیز با راه انداختن نمایش‌های مختلف سعی داشت فالور خود را بالا ببرد و از این جریان استفاده شخصی ببرد. طلا گلزار و ساسی مانکن نیز رابطه شان را ادامه ندادند.

مدتی بود که به نظر می‌رسید ” طلا گلزار ساسی ” از جمله عناوینی بود که در گوگل بسیار جستجو می‌شد.

 این تیتر ها همه به خاطر حواشی بود که دنیا جهان بخت به راه انداخته بود و باعث شده بود که طلا گلزار نیز در این ماجرا وارد شود.

هم چنین لازم به ذکر از که این مورد یکی از مشهورترین هشتگ‌های فارسی اینستاگرام می‌باشد! پس شناخت بیشتر با ان می‌تواند شما را برای ترند شدن هم کمک کند.

اما ساسی و طلا گلزار هیچ گاه وارد رابطه نشدند و میان ان‌ها هیچ رابطه‌ای شکل نگرفت. ساسی مانکن هم مدتی بعد همسر خود را به طور رسمی معرفی کرد و دیگر شایعه جدیدی برای او به وجود نیامد.

ازدواج

طلا گلزار مجرد اسـت و هنوز ازدواج نکرده اسـت و هيچ خبر و عکسي از نامزدي و همسرش کـه توسط خودش تاييد شود در رسانه‌ها موجود نمی‌باشد و منتشر نشده اسـت.

مطلب مشابه: بیوگرافی بلا حدید مدل جذاب و معروف؛ درباره زندگی شخصی و اطلاعات جالب درباره او

سفر به ایران

سفر به ایران

خانم دکتر طلا گلزار در تابستان 1398 بعد از نزدیک به 15 سال دوری به ایران بازگشت و مدتی در تهران و کرج بود تا اینکه به آمریکا بازگشت.

اینستاگرام طلا گلزار

طلا گلزار اینستای فعالی دارد و او حدود دو میلیون دنبال کننده دارد.

همچنین کمتر از 100 نفر را فالو کرده است. به علاوه 528 پست در صفحه او به اشتراک گذاشته شده است.

 او مدت زمان طولانی است که در اینستاگرام به جذب مخاطب و فالور مشغول می‌باشد.

طلا گلزار و محمدرضا گلزار با هم نسبتی دارند؟

طلا گلزار و محمدرضا گلزار با هم نسبتی دارند؟

تشابه فامیلی این دو سلبریتی موجب شده است بسیاری گمان کنند این دو نسبتی با هم دیگر دارند، با این که هیچ نسبتی میان این دو وجود ندارد.

در یوتیوب طلا گلزار چه می‌گذرد؟

تلگرام طلا گلزار و چالش های طلا گلزار همه به مرور زمان ارتقا پیدا کرده اند و فعالیت‌های او به یوتیوب نیز گسترش پیدا کرده است. یوتیوب از جمله شبکه های مجازی است که به سلبریتی‌ها برای کسب درامد بیشتر کمک می‌کند.

خانواده این مدل ایرانی کجا زندگی می‌کنند؟

خانواده این مدل ایرانی کجا زندگی می‌کنند؟

این مدل ایرانی در یک خانواده موفق رشد پیدا کرده است. پدر او فردی شناس است و مادرش، سهیلا، اصالتا از کشور روس است و در برنامه حمید شب خیز که ای تی ان نام دارد، حضور دارد و مجری این برنامه است.

 فرید نام برادر کوچک تر این مدل ایرانی میباشد. به علاوه او متولد شهر گوهر دشت است و زمانی که در ایران حضور داشتند، در شهر کرج ساکن بودند.

کلاب هاوس

کلاب هاوس معرفی شد تا کنون به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های فضای مجازی تبدیل شده است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند.  طلا گلزار نیز از فضای کلاب هاوس دور نماند و با نام talagolzar وارد فضای کلاب هاوس شد که فعالیت زیادی در فضای کلاب هاوس دارد.

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده

یکی دیگر از حواشی طلا گلزار رابطه او با اسطوره فوتبال ایران احمدرضا عابد زاده بود. ماجرا از جایی شروع شد که طلا گلزار چندی پیش عکسی در کنار احمدرضا عابدزاده گرفت و بعد از منتشر کردن این عکس جنجال‌های زیادی بر پا شد.

برخی از طرفداران فوتبال و همچنین برخی رسانه‌ها گمان کردند که این دو نفر با یک دیگر در ارتباط هستند که خیلی زود توسط طلا گلزار و احمد رضا عابدزاده تکذیب شد و از طلا گلزار به عنوان یکی از طرفداران احمد رضا عابدزاده نام برده شد.

مهمانی و دوس پسر جدید

اما حاشیه دیگری که در مورد طلا گلزار اتفاق افتاد زمانی بود که او به همراه شخصی در یک میهمانی شخصی حضور داشتند و عکس‌های زیادی از خود منتشر کردند.  برخی افراد این فرد را دوست پسر جدید طلا گلزار عنوان کردند و دیگری افراد و برخی از رسانه‌ها شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو نفر در یک میهمانی شخصی منتشر کردند که پس از گذشت مدتی خبر ازدواج او توسط خود وی تکذیب و گفت آن فرد فقط دوست وی بوده و به همین دلیل چند عکس از خودشان منتشر کرد و خبر ازدواج او شایعه‌ا‌ی بیش نبوده است.

خودکشی طلا گلزار

خودکشی طلا گلزار

پس از به وجود آمدن حواشی در مورد رابطه طلا گلزار و ساسی مانکن اخبار دیگری نیز در مورد خودکشی طلا گلزار به دلیل ایجاد این حواشی به وجود آمد.

بعد از این که دنیا جهانبخت از رابطه طلا گلزار و ساسی مانکن اخباری منتشر کرد طولی نکشید تا این 3 نفر با ترفند دیگر برای جذب فالوور اقدام به منتشر کردن اخبار دیگری مانند خودکشی این مدل ایرانی کردند.

بعد از حرف‌های دنیا جهانبخت در مورد رابطه طلا و ساسی مانکن بعد از مدتی شایعاتی مبنی بر خودکشی وی منتشر شد و دنیا جهانبخت نیز به یک باره تصمیم به عذر خواهی از طلا و مادرش گرفت و رابطه ساسی مانکن با طلا گلزار را به یک رابطه خانوادگی ربط داد. چیزی که مشخص است این است که این داستان نیز برای جلب توجه و افزایش فالوور های پیج اینستاگرام بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو