بیوگرافی دنیز بایسال بازیگر زیبا؛ درباره رابطه عاشقانه، زندگی شخصی و کارهای هنری

بیوگرافی دنیز بایسال بازیگر زیبا؛ درباره رابطه عاشقانه، زندگی شخصی و کارهای هنری


منبع: تاپ ناز

2

1402/6/24

22:46


بیوگرافی دنیز بایسال بازیگر زیبا؛ درباره رابطه عاشقانه، زندگی شخصی و کارهای هنری

ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا به زندگی شخصی و هنری دنیز بایسال بازیگر و مدل جذاب ترکی بپردازیم. این بازیگر با سریال فضیلت خانم و دخترانش به شهرت رسید. پس اگر شما نیز به این بازیگر علاقه دارید در ادامه متن همراه سایت خود یعنی تاپ ناز باشید.

تولد و اوایل زندگی

تولد و اوایل زندگی

دنیز بایسال در 5 آوریل 1991 در ترکیه به دنیا آمد. پدر و مادر دنیز هنگامیکه او 5 سال داشت از یکدیگر جدا شده‌اند. پدر دنیز معمار است. دنیز پس از این جدایی والدینش، پیش مادر بزرگ خود بزرگ شده است.

او یک خواهر بزرگتر از خود دارد و رابطه صمیمانه‌ای نیز با خواهر زاده‌اش دارد.

دنیز از 10 سالگی بازی در تئاتر کارشی یاکا ازمیر را آغاز کرد و همزمان با تحصیل در دوره راهنمایی و دبیرستان به مدت 10 سال به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت کرد.

او توانست با تشویق و حمایت مربی تئاتر خود به حرفه بازیگری وارد شود. طبق گفته دنیز، او موفقیت در عرصه بازیگری را مدیون مربی تئاترش است.

ورود به دنیای هنر

ورود به دنیای هنر

دنیز در سال 2009 تحصیل در رشته تجارت بین الملل را در دانشگاه مانیسا جلال بایار شروع کرد.

او حرفه بازیگری خود را همزمان با دوران دانشجویی و به عنوان یکی از نقش‌های اصلی در سریال آب های عمیق، در کنار شکرو اوزییلدیز و هنرمندان پر آوازه‌ای نظیر بولنت اینال و برگوزار کورل آغاز کرد.

دنیز بایسال در سال 2012 در سریالی به نام بچه ها و فرزندان که سناریو  آن توسط خواننده معروف، ماهسون کیرمیزیگول نوشته شده بود به ایفای نقش پرداخت. دنیز در سال 2013 در سریال عشق، نان و رویاها در کنار برنا لاچین، سینان توزجو و بوراک هاکین به هنرنمائی پرداخت.

او در سال 2014 در یکی از نقش‌های اصلی سریال عروس های فراری ظاهر شد و در کنار نقش های اصلی دیگر نظیر آچلیا توپال اوغلو، سلین شکرچی، فورکان آندیچ، و فیرات آلبایرام به هنرنمائی پرداخت.

از دیگر بازیگران این سریال معروف میتوان به شنای گورلر، اجه آیدان، فیرات آلتون مشه، جهان ینیجی، رومینا اوزیپکچی و توگچه کیلتاچ اشاره کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی اوزگه گورل؛ درباره زندگی شخصی بازیگر ترکیه و کارهای هنری او

آغاز شهرت

آغاز شهرت

دنیز بایسال پس از این سریال در سریال های متعددی از جمله سریال پرطرفدار فضیلت خانم و دخترانش به ایفای نقش پرداخته است. کار اخیر دنیز بایسال مربوط به سریال فرار در سال 2022 است.

زندگی شخصی

زندگی شخصی

دنیز در سال 2014 با فورکان آندیچ در سریال عروس های فراری آشنا شد و روابط عاشقانه‌ای بین آن‌ها به وجود آمد اما رابطه آن‌ها پس از یک سال به پایان رسید.

رابطه با  باریش یورتجو

رابطه با  باریش یورتجو

این بازیگر زیبای ترک در نوامبر 2018 اعلام کرد که با باریش یورتجو 35 ساله و خواننده اصلی گروه موزیک کولپا نامزد کرده است. این آشنایی هنگام بازی دنیز در موزیک ویدئو گروه موسیقی کولیا به وجود آمد.

باریش در رشته مکانیک تحصیل کرده است اما فعالیت موسیقی را به صورت جدی دنبال می‌کند. باریش یکی از بنیان گذاران گروه موسیقی کولپا نیز به حساب می‌آید. او تا به امروز چندین آلبوم منتشر کرده است و در سال 2012 موفق به دریافت پروانه طلایی بهترین گروه موسیقی شده است.

دنیز و باریش در 4 نوامبر 2018 مراسم نامزدی ساده‌ای را در ازمیر با حضور دوستان نزدیک و خانواده‌های خود برگزار کردند.

دنیز بایسال و باریش یورتجو از سال 2016 و به مدت 2 سال با یکدیگر در رابطه بودند و اخیرا نیز اعلام کرده بودند که رابطه ما جدی است و به ازدواج ختم خواهد شد.

دنیز با انتشار عکسی از خود و باریش در اینستاگرام خود که از مراسم نامزدی گرفته شده بود با جمله ” بله، بله، بله! ” این خبر را رسما اعلام کرد. عروسی دنیز بایسال و باریش در در 21 سپتامبر 2019 برگزار شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایرم دریجی خواننده ترکی؛ درباره زندگی شخصی و کارهای هنری او

زیبایی

زیبایی

من شخصا اهل خودستایی نیستم اما اولین دلیل انتخاب شدنم برای بازیگری زیبایی بود حال استعداد و مهارت نیز به آن افزوده شده است.

روی جدایی حساسم

روی جدایی حساسم

من در زمینه جدایی خیلی حساسم چون پدر و مادرم وقتی کوچیک بودم از هم جدا شدن. به همین دلیل سعی میکنم مراعات کنم و منطقی رفتار کنم.

اگه در رابطه مشکلی وجود داشته باشه دیر یا زود آشکار میشه و زمانیکه دو طرف به جدایی فکر میکنن اون رابطه تموم شده است. تا حالا پیش نیومده که طرف مقابلم رو در این حد ناراحت کنم. حتی صورت حساب غذایی که با طرف مقابل خوردم رو هم خودم پرداخت کردم.

تا حالا با کسی نبودم که بهش علاقه نداشته باشم یا نخوام که باهاش باشم. بعضی وقت‌ها عشقم به طرف مقابل کم شده اما چون جدایی برام مشکل بوده، ادامه دادم. در کل دوست ندارم طرف مقابلم رو ناراحت کنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی چاغاتای اولوسوی بازیگر و مدل جذاب ترکی؛ درباره زندگی شخصی او

به دنبال یک همدم هستم

به دنبال یک همدم هستم

من دنبال پرنس با اسب سفید نیستم بلکه دنبال یک همدم هستم. من فردی رو میخوام که وقتی از زندگی خسته شدی و توان ادامه دادن نداری، بتونه بهت روحیه و انرژی ادامه زندگی بده.

خب هر دختری پسر ایده آل خودش رو در ذهنش داره. تا حالا برای خودم مرز یا شرط خاصی رو مشخص نکردم و به این فکر نکردم که اندامش فلان باشه، پوستش این رنگی باشه و غیره.

شما نمیدونید کی و عاشق چه نوع آدمی میشید. در ضمن دوست ندارم با کسی باشم که قلبم قبولش نمیکنه. فعلا که به زندگی ادامه میدم تا ببینیم بعد ها چی میشه.

عاشقم کارم هستم

من فوق العاده عاشق کارم هستم و دوست دارم مهمترین فرد زندگیم به کارم احترام بگذاره. اگر رابطم با طرف مقابلم عالی باشه ولی با کارم مخالفت داشته باشه قطعا به اون رابطه پایان میدم. در واقع کارم مرز منه و اگه کسی بخواد اون رو از میان برداره رابطه رو ادامه نمیدم. در واقع بین کار و عشق، کار رو انتخاب میکنم.

میگم که عاشق کارم هستم… به خاطر همین کسی که وارد زندگیم میشه، لازمه که عاشق کارش باشه. کسی که شغلش رو دوست نداره از زندگی لذت نمی بره و این موضوع، زندگی اجتماعی و شخصیش رو تحت تاثیر قرار میده.

رابطه ایده آل

به نظرم فداکاری ایده آل ترین باشه. چون وقتی دو طرف میخوان یک زندگی مشترک رو شروع کنن فداکاری از همه چیز مهمتر هست.

مطلب مشابه: بیوگرافی افرا ساراچ‌ اوغلو بازیگر و مدل ترکیه ای؛ درباره زندگی شخصی و هنری او

از اینکه بهم بگن اینکارو بکن اون کارو نکن خوشم نمی‌آید

از اینکه بهم بگن اینکارو بکن اون کارو نکن خوشم نمی‌آید

از اینکه بگه این لباس رو بپوش و اون رو رو نپوش اصلا خوشم نمیاد. خوشبختانه میدونم جلو چنین واکنش هایی چطور رفتار کنم. من در کوتاهترین زمان میتونم متوجه بشم که طرف مقابلم از چی خوشش میاد و از چی خوشش نمیاد و با توجه به این موضوع رفتار میکنم.

به کارهای نامزدم دخالت نمی‌کنم

به کارهای نامزدم دخالت نمی‌کنم

در رابطه با کار که دخالت نمیکنم و اگر بازیگر باشه که اصلا دخالت نمیکنم. اگر قرار ملاقات ها و تلفن های خصوصی با دخترا داشته باشه دلیلش رو میپرسم. خلاصه اگر ببینم جواب قانع کننده‌ای نداره در این موضوع دخالت میکنم.

چون چیز هایی که ممنوع هستن انسان رو جذب می کنن.

چون چیز هایی که ممنوع هستن انسان رو جذب می‌کنن کسایی که خانواده هاشون اون‌ها رو بیش از حد محدود کردن سعی میکنن اون ممنوعیت‌ها رو کنار بزنن. این موضوع در مورد رابطه دو طرفه هم صدق می‌کنه.

فرزندآوری

فرزندآوری

دوست ندارم هرگز صاحب فرزندی شوم این تصمیم منِ این بدن منِ. من اون وظیفه رو فکر میکنم نمیتونم کامل بپذیرم و انجام بدم، چون من آزادی خودم و دیر بدست آوردم. خودم و دیر شناختم و ارزش خودم و تازه متوجه شدم و بچه بی گناهه و گناهی نداره.

دوست دارم با همسرم باریش وقت بگذرونم و میشه گفت نمیتونم اون مسئولیت رو بپذیرم. دوست دارم بگردم و سفر برم. امیدوارم خداوند به کسی بده که واقعا می خواد. این تصمیم الانِ من هست شاید 3 سال 5 سال دیگه تغییر کنه اما حالا نه. برای من خیلی سخت و زیاده. فعلا فرزندان برادر خواهرانم کافیه صحبت‌های جنجالی دختر فضیلت خانم در مورد بچه دار شدن!

سکون و آرامش

سکون و آرامشی که در آن زندگی می کنیم در همه ما وجود دارد. با همه گیری کرونا  دوستی بیشتری بین جامعه شکل گرفت ، شروع به انجام کارهایی کردم که کمی از آنها فاصله گرفته بودیم. من عاشق این جمله هستم “خیابان به مردم قدرت می دهد”. از آنجا که من عاشق گذراندن وقت در خیابان هستم ، اکنون فصل من است.

مطلب مشابه: بیوگرافی الچین سانگو بازیگر جذاب ترکیه؛ در مورد زندگی شخصی و علایق او

35 سالگی

35 سالگی

35 سالگی

در سن 35 سالگی ، من با سلامت قلبم مشکل داشتم. آن وقت بود که یاد گرفتم: من یک قلب دارم و باید به خوبی از آن مراقبت کنم. اما من باید مراقب قلب همه و همچنین قلب خودم باشم. یکبار دیگر ، من اهمیت دادن به کار ، زندگی و هویت مردم را درونی کردم. خدا را شکر دوستان زیادی دارم و معتقدم وقتی زندگی مشترک شود ، ارزش بیشتری دارد.

دماغ شکسته

“دنیز بایسال” بازیگر سریال “فضیلت خانم و دخترانش” که پیش از بازیگری بسکتبال بازی‌ می‌کرده است، گفت که پس از اینکه دماغش شکسته و آن‌را عمل کرد با چهره‌ای چروکیده و بنفش به آژانس بازیگری مراجعه کرده است.

او در این باره گفته است: هنگام بازی بسکتبال دماغم شکسته بود. در 18سالگی عمل کردم. دبیر تئاترم خواست که مرا در آژانس نام‌نویسی کند. درحالی که نصف صورتم بنفش بود با بانداژها به اولین قرارملاقات رفتم.

 سپس ازم عکس گرفتند. پس از مدتی برای سریال روزانه “آب‌های عمیق” که در ازمیر فیلم‌برداری می‌شد درخواست آمد. اعتراف می‌کنم که پس از انتخاب من به گزینش دختران دیگر(به جای من) نیز ادامه دادند.”

مطلب مشابه: بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر زیبای ترکیه؛ درباره زندگی و روابط عاشقانه اش

ترس‌هایی درباره مرد‌ها

ترس‌هایی درباره مرد‌ها

همیشه ترس‌هایی درباره مردها داشتم. می‌گفتم که حالا که پدرم مرا ترک کرد، پس همه همین‌کار رو می‌کنند. به باشگاه رِیکی(ورزشی مانند یوگا که با انرژی درمانی سرکار داشته و برای کسب آرامش است) رفتم و وارد مباحث انرژی‌درمانی شده و تمامی این نگرانی‌ها را از ذهنم پاک کردم.

آدم خودستایی نیستم

شخص خودستایی نیستم اما اولین دلیل انتخاب شدنم زیبایی‌ام بود، حال استعداد و مهارت نیز به آن افزوده شده، به همین دلیل خیالم راحته.” و سپس علل متمایز بودن خویش از دیگر بازیگرهای نسل جدید را چنین توضیح داد: صمیمیت. حتی اگر چیزهایی که در سناریو نوشته شده‌اند به نحوی مناسب با مزاجم نباشند از طریقی خود را قانع کرده و بازی می‌کنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی ادا اجه بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی و شروع فعالیت تا روابط عاشقانه اش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو