بهترین برنامه های خنک کننده گوشی های اندروید و آیفون

بهترین برنامه های خنک کننده گوشی های اندروید و آیفون


منبع: پلازا

4

1402/6/25

08:23


بهترین برنامه های خنک کننده گوشی های اندروید و آیفون

بهترین برنامه خنک کننده گوشی می‌تواند گرمای زیادتر از حد دستگاه را خنثی کند. به کمک آن‌ها شرایط ورود صدمه به ‌پیکره تلفن‌های همراه از میان می‌رود و طول عمر سیستم افزایش پیدا می‌کند. برای سیستم عامل ایفون یا اندروید اپلیکیشن‌های همخوانی طراحی شده است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را بر روی سیستم نصب کنید و یک مدار ایمنی در گوشی هوشمند خود برقرار نمایید.

آیا بهترین برنامه خنک کننده گوشی را می‌خواهید؟ شاید نمی‌دانید که گوشی داغ شده با مشکلات فراوانی درگیر است و ممکن است اختلالات گسترده‌ای در سیستم درونی آن به وجود بیاید. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی و ورود آسیب به دستگاه خود از این برنامه‌ها کمک بگیرید. برترین اپلیکیشن خنک کننده گوشی ایفون را نصب کنید و از بالا رفتن دمای بدنه دستگاه خود پیشگیری کنید. شاید هم به دنبال بهترین نرم افزار خنک کننده گوشی آندروید هستید. انواع گوشی علاوه بر داشتن سیستم خودکار خاموشی، می‌توانند به برنامه خنک کننده نیز مجهز شوند. در ادامه این مطلب پلازا بهترین‌ها را خواهید شناخت.

فهرست مطالب

بهترین برنامه خنک کننده گوشی را بشناسید

انواع دستگاه‌های هوشمند، از قبیل گوشی‌های آندرویدی و ایفون برای داشتن یک عملکرد قابل قبول نیازمند دمای سیستمی مناسبی هستند. آیا می‌دانید دمای عملکرد طبیعی گوشی در چه حدودی قرار گرفته است؟ به طور کلی، دمای طبیعی یک گوشی هوشمند لازم است که در محدوده 20 الی 30 درجه سانتی‌گراد قرار گرفته باشد.

برای حفظ سلامت دستگاه و افزایش امنیت ساختاری آن باید دمای هشدار را در سیستم دستگاه تنظیم نمود. بهتر است فاصله 20 الی 26 درجه سانتی‌گراد را حد فاصل ایمن در نظر بگیرید. خروج از این محدوده و بیشتر شدن دما در حد یک یا دو درجه سانتی‌گراد به منزله خطر تلقی خواهد شد و برنامه‌های خنک کننده بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

توجه کنید که شایع‌ترین و عمومی‌ترین علت تغییرات دمایی خطرناک در گوشی‌ها عدم شارژ صحیح می‌باشد. اگر نمی‌توانید در هنگام شارژ حواس خود را به گوشی معطوف نمایید، بهتر است این فرایند را به وقت دیگری موکول کنید. به طور مثال، اگر سعی کنید شب‌ها اقدام به انجام این کار نکنید، بهتر است. با توجه به نوع گوشی خود از میان اپلیکیشن‌های معرفی شده، بهترین برنامه خنک کننده گوشی را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

1. Battery Doctor؛ دانلود برنامه خنک کننده گوشی سامسونگ

بهترین نرم افزار خنک کننده گوشی آندروید

Battery Doctor را می‌توان بهترین نرم افزار خنک کننده گوشی آندروید دانست. در حقیقت، این اپلیکیشن را می‌توان در شمار بهترین برنامه خنک کننده گوشی شیائومی برشمرد. زیرا این برنامه قادر است تا تغییرات دمایی سیستم را تشخیص دهد و با ایجاد تغییر در نحوه شارژ شدن، از افزایش دمای گوشی جلوگیری نماید. البته علاوه بر کنترل دمای دستگاه مورد نظر، اقدام به مدیریت باتری نیز می‌نماید. در این زمینه، سطح مصرف باتری را به ازای هر برنامه می‌سنجد و به طور مداوم اطلاعاتی را در این باره به کاربر ارائه می‌دهد.

البته علاوه بر اصلاح الگوی شارژ، اقدام به غیر فعال نمودن برنامه‌های اضافی کرده و ضمن حذف برنامه‌های حجیم، نرم‌افزارهای ناخواسته را مسدود خواهد نمود. تمامی این موارد نیز منجر به کاهش پردازش‌های درونی دستگاه می‌شود و در نهایت شاهد افت دمای گوشی هوشمند خود خواهید بود. نه تنها برنامه‌ای کاربردی است، بلکه بهترین برنامه خنک کننده گوشی نیز محسوب خواهد شد که می‌تواند امنیت و ماندگاری را نصیب دستگاه‌های شما نماید. برای دانلود برنامه خنک کننده گوشی شیائومی به این گزینه توجه شود.

2. Cleaner Master

بهترین برنامه خنک کننده گوشی

در کنار تمام موارد معرفی شده، لازم است تا برترین اپلیکیشن خنک کننده گوشی ایفون نیز بررسی شود. البته گوشی‌های آیفون در قیاس با دستگاه‌های اندروید زیاد گرم نمی‌شوند و با افزایش قابل توجهی در میزان دما مواجه نیستند. در حقیقت زیاد داغ نمی‌شوند. به همین دلیل است که روی طراحی برنامه‌های خنک کننده برای آن مانور نداده‌اند.

در این میان، Cleaner Master به عنوان بهترین اپلیکیشن خنک کننده گوشی iOS نیز در نظر گرفته می‌شود. این برنامه سرد کننده بیشتر به عنوان یک نرم‌افزار پاک کننده محسوب می‌شود. عملکردی که این اپلیکیشن سرد کننده انجام می‌دهد، نیز بسیار ساده است. در واقع قادر است تا تمامی فایل‌ها و اطلاعات اضافی که در قالب عکس، فیلم و غیره هستند را پاک یا حذف نماید.

بدین شکل قادر است تا عملکرد گوشی را در راستای مناسبی قرار دهد و کل فعالیت سیستم را بهبود ببخشد. علاوه بر این، ریتم دمایی و تغییرات درجه حرارت گوشی را بررسی کرده و اطلاعات مربوطه را همراه با جزئیات در اختیار فرد قرار خواهد داد. با این رویکرد، فرد می‌تواند در صورت افزایش دما اقدامات مناسبی را به انجام برساند.

  • دانلود برنامه Battery Doctor برای: iOS

3. All_In_One Toolbox؛ بهترین اپلیکیشن خنک کننده CPU گوشی سامسونگ

برترین اپلیکیشن خنک کننده گوشی ایفون

بهترین نرم افزار خنک کننده گوشی آندروید به خصوص سیستم‌های قدیمی، All_In_One Toolbox است. این اپلیکیشن نسخه‌های قدیمی را به خوبی ساپورت می‌نماید. برای انواع گوشی سامسونگ و بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به کار می‌رود. به این برنامه، فن خنک کننده نیز گفته می‌شود. حجم این گزینه از اپلیکیشن‌های سرد کننده بسیار پایین است و فضای چندان زیادی از گوشی شما اشغال نمی‌کند. در عین برخورداری از حجم پایین، امکانات متعددی را نیز به خود اختصاص داده است.

عملکرد این برنامه در راستای مدیریت دما خودکار است و به صورت اتوماتیک برنامه‌های پر مصرف را غیرفعال می‌نماید. تنظیم نحوه شارژ باتری، وضعیت رم و حذف اطلاعات یا برنامه‌های اضافی در حیطه امکانات قابل توجه این نرم‌افزار است. علاوه بر موارد ذکر شده، پردازنده را نیز خنک نموده و فایل‌های فعال را به خوبی بررسی می‌کند. این آیتم به عنوان بهترین برنامه خنک کننده گوشی قدیمی، همواره نظر مخاطبان مختلف را به سمت خود جلب می‌کند.

  • دانلود برنامه 3C All-in-One Toolbox برای: اندروید

4. CPU Monitor؛ دانلود بهترین برنامه خنک کننده گوشی آندروید

بهترین برنامه خنک کننده گوشی

معرفی بهترین برنامه خنک کننده گوشی برای سیستم عامل اندروید هم‌چنان ادامه دارد. در این مسیر، به برنامه سیستم خنک کننده گوشی سامسونگ CPU Monitor می‌رسیم که در راستای مدیریت دما در گوشی‌های هوشمند، اقدامات متنوعی را به انجام می‌رساند تا در نهایت دما کم شود. به خوبی شرایط درونی دستگاه را مدیریت می‌نماید و اجازه نمی‌دهد تا گرما به دستگاه آسیبی وارد کند.

این اپلیکیشن سرد کننده علاوه بر خنک‌سازی دستگاه، به بهبود فضای داخلی و ارتقا سطح آن نیز کمک می‌نماید. در حقیقت از طریق حذف موارد اضافی و برنامه‌های ناخواسته یا فرعی، حجم فضای درونی را ارتقا می‌دهد. برای مدیریت فایل‌های گوشی گزینه بسیار مناسبی است و حتی می‌تواند منجر به بهبود انواع عملکردهای گوشی شود.

جمع‌بندی

بهترین برنامه خنک کننده گوشی در زمره اپلیکیشن‌های امنیتی و حفاظتی دستگاه‌های هوشمند قرار دارد. در این مطلب، انواع روش‌ها و بهترین نرم افزار خنک کننده گوشی آندروید، در کنار برترین اپلیکیشن خنک کننده گوشی ایفون معرفی شد. حالا کافیست ابتدا مدل گوشی خود را بررسی کنید و سپس یک برنامه مناسب را جهت دانلود انتخاب نمایید. اگر در زمینه مورد بحث با سوالی روبرو بودید، از طریق مسیرهای ارتباطی معرفی شده با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. راهنمایی‌های اصولی در این زمینه دریافت خواهید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو