آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول: 5 تفاوت این دو عکس را پیدا کنید!

آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول: 5 تفاوت این دو عکس را پیدا کنید!


منبع: خبرنما

4

1402/6/25

09:01


آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول: پنج تفاوت بین دو عکس هرکول وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 20 ثانیه تشخیص دهید؟ توجه خود را به جزئیات آزمایش کنید…

آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول: پنج تفاوت بین دو عکس هرکول وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 20 ثانیه تشخیص دهید؟ توجه خود را به جزئیات آزمایش کنید!

بازی تشخیص تفاوت شامل دو تصویر یکسان است که در کنار هم قرار می گیرند. بیننده باید تصاویر را به دقت بررسی کند و تفاوت ها را تشخیص دهد. برای بازی، خواننده باید به دو تصویر نگاه کند و آنها را با هم مقایسه کند. اینگونه بازی ها یک راه عالی برای تقویت سلامت مغز است، زیرا مغز و چشم را درگیر می کند و در نتیجه میزان دقت و تمرکز را بهبود می بخشد.

آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول

هرکول

تصویر بالا دو عکس یکسان از یکی از انیمشن های کلاسیک والت دیزنی به نام هرکول را نشان می دهد. با وجود این واقعیت که تصاویر عملا یکسان هستند، 5 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 20 ثانیه پیدا کنید؟

اکنون هر دو عکس را با دقت بررسی کنید و تفاوت ها را تشخیص دهید. شانس خوب 😊.

.

.

.

انجام بازی های مانند آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول به شما کمک می کند حافظه و تمرکز خود را بهبود ببخشید.

.

.

.

آیا موفق شدید همه تفاوت های تصویر را پیدا کنید؟ چون 20 ثانیه شما تمام شده است.

جواب

تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت تصاویر هرکول

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت تصویر هرکول لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو