واتر کولینگهای MAG CORELIQUID E توسط MSI معرفی شدند

واتر کولینگهای MAG CORELIQUID E توسط MSI معرفی شدند


منبع: گیمفا

3

1402/6/26

17:41


کمپانی تایوانی MSI سری جدید واترکولینگ های خود را با نام MAG CORELIQUID E معرفی کرد و طبق نظر مهندسین MSI عملکرد آنها در دفع گرمای پردازنده بهتر از همیشه خواهد بود. این واترکولرها در دو سایز ۳۶۰ و ۲۴۰ میلی متری عرضه می‌شوند . واترکولینگ های  سری MAG CORELIQUID E ام اس آی با […]

واتر کولینگهای MAG CORELIQUID E توسط MSI معرفی شدند

کمپانی تایوانی MSI سری جدید واترکولینگ های خود را با نام MAG CORELIQUID E معرفی کرد و طبق نظر مهندسین MSI عملکرد آنها در دفع گرمای پردازنده بهتر از همیشه خواهد بود. این واترکولرها در دو سایز ۳۶۰ و ۲۴۰ میلی متری عرضه می‌شوند .

واترکولینگ های  سری MAG CORELIQUID E ام اس آی با سوکت های جدید پردازنده ها چون AMD AM5 و INTEL LGA 1700 سازگار است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شوند.

واترکولینگ های قدرتمند MSI MAG CORELIQUID E

معرفی و قابلیت های سری MSI MAG CORELIQUID E

اصلی ترین  ویژگی واترکولینگ های MAG CORELIQUID E که‌ ام اس آی روی آن تاکید دارد، طراحی جدید واتر بلاک است. در این سری مساحت کانال‌های هسته مسی به گونه‌ای است که تمام سطح تماس با CPU را پوشش می‌دهد تا بهتر بتواند گرما را از پردازنده به مایع کولانت منتقل کند. این در حالی است که در طراحی‌های دیگر عمدتاً تنها بخشی از مساحت هسته مسی کانال تبادل گرما دارد.

طراحی بهینه هسته مسی بلاک توسط MSI

همچنین افزایش ارتفاع برآمدگی کانال‌های هسته‌ای مسی و تراکم بالای آنها، باعث تبادل دمایی بهتر میان هسته با مایع خنک کننده می‌شود.

از هسته مسی و طراحی جدید آن که بگذریم، خود واتربلاک دارای طراحی گرد با نورپردازی ARGB است که یک موتور سه فاز ۶ قطبی را در خود جای داده است. همانند واترکولینگ های پیشین MSI، قسمت مرکزی واتر بلاک قابلیت چرخش دارد و مهم نیست که آن را چگونه نصب کنید. نویز این پمپ به طور متوسط ۲۰dBA اندازه گیری شده است و سرعت چرخش آن به ۳۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

قابلیت چرخش سر واتر بلاک

رادیاتور این نسل دارای دارای جمعاً ۱۲ مسیر است که ۶  مسیر آن مخصوص دفع گرمای کولانت ورودی به رادیاتور و ۶ مسیر هم برای خنک کردن کولانت پیش از بازگشت به واتربلاک است که این طراحی باعث دفع بهتر گرما می‌شود.

طراحی بهینه سازی شده رادیاتور

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های واترکولینگ های سری MAG CORELIQUID E ام اس آی می‌توان شیلنگ‌های مقاوم در برابر نشت کولانت، فن ARGB، یاتاقان فن بادوام FDB، تیغه‌های فن آکرلیکی برای زیبایی بیشتر نورپردازی و سازگاری کامل با کلیه سوکت های پردازنده های AMD و اینتل را برشمرد.

تکنولوژی ضد نشت کولانت MSI

طبق اطلاعاتی که شرکت MSI منتشر نموده طول عمر فن‌های بکار رفته در MAG CORELIQUID E حدود ۵۰,۰۰۰ ساعت و عمر پمپ آن ۲۰۰,۰۰۰ تخمین زده شده است که بادوام به نظر می‌رسد.همچنین کاربران میتوانند با استفاده نرم افزار MSI CENTER کنترل کامل و جامع روی واتر کولینگ خود داشته باشند .

مدیریت و مانیتورینگ کامل در MSI CENTER

برای اطلاعات بیشتر به لینک سری MAG CORELIQUID E در وبسایت MSI مراجعه نمایید :

MAG CORELIQUID E240

MAG CORELIQUID E360

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو