هدست IMMERSE GH50 WIRELESS توسط MSI معرفی شد

هدست IMMERSE GH50 WIRELESS توسط MSI معرفی شد


منبع: گیمفا

5

1402/7/15

09:26


هدست‌ها امروزه به یکی از ملزومات زندگی دیجیتال به خصوص برای گیمرها تبدیل شده‌ و امروزه هدست های گیمینگ دیگر محصولی دور از دسترس و خاص نیست و این روزها می‌توان آنها را با قیمت‌ها و در محدوده‌های مختلفی در بازار پیدا کرد.  کمپانی تایوانی MSI نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان سخت افزار گیمینگ به […]

هدست IMMERSE GH50 WIRELESS توسط MSI معرفی شد

هدست‌ها امروزه به یکی از ملزومات زندگی دیجیتال به خصوص برای گیمرها تبدیل شده‌ و امروزه هدست های گیمینگ دیگر محصولی دور از دسترس و خاص نیست و این روزها می‌توان آنها را با قیمت‌ها و در محدوده‌های مختلفی در بازار پیدا کرد.  کمپانی تایوانی MSI نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان سخت افزار گیمینگ به تازگی از هدست گیمینگ IMMERSE GH50 WIRELESS رونمایی نموده است .

هدست گیمینگ بیسیم MSI GH50

محصولات گیمینگ MSI همواره در سطوح کیفی بسیار بالا تولید می‌شوند تا به گیمرها اجازه دهند جذاب‌ترین تجربه بازی را به دست آورند. IMMERSE GH50 WIRELESS اولین هدست بی سیم گیمینگ MSI است که با تاخیر بسیار کم خود موجب می‌شود تا گیمرها از بازی عقب نمانند.

طراحی هوشمندانه هدست گیمینگ IMMERSE GH50 WIRELESS

هدبند فلزی از جنس آلومینیوم همراه با بالشتک‌های بسیار نرم چرمی در پایین آن از بخش‌های جذاب ساخت این هدست هستند که در گوشی‌ها نیز با کوسن‌های باکیفیت همراه شده است.

از حیث ارگونومی طراحی و ساخت با یکی از بهترین هدست‌های بازار روبرو هستیم. وزن دستگاه نیز در حد مناسبی قرار داشته و هیچ فشار مضاعفی روی سر کاربر ایجاد نمی‌کند. هدست گیمینگ MSI GH50 WIRELESS صداها را پایدار، شفاف و گیرا به گوش شما می‌رساند. 

در هدست گیمینگ جدید ام اس آی از درایورهای صوتی ۵۰ میلی‌متری بهره می‌برد و موجب می‌شود خودتان را وسط میدان جنگ احساس کنید و به دلیل عملکرد بسیار خوب در انتشار اصوات مربوط به شلیک سلاح‌ها و صدای انفجارها، حس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد.

هدست بی سیم GH50 دارای یک میکروفون با کیفیت بالاست که می‌توان آن را تنظیم کرد و پس از پایان مکالمه آن را جدا کرده و از ریتم موسیقی لذت ببرید. شارژدهی این هدفون نیز در حدود ۲۲ ساعت بوده که تا مدت‌ها گیمرها را از شارژ مجدد آن بی نیاز می‌کند.

کلیده‌های کنترلی هم روی بدنه هدست تعبیه شده و با اشاره یک انگشت هدفون را روشن یا میکروفن را قطع کرده و صدای هدفون را نیز تنظیم کنند. وزن هدست بی‌سیم GH50 به ۳۲۶ گرم می‌رسد تا تحمل آن روی سر راحت‌تر باشد.

علاوه بر این می‌توان GH50 WIRELESS را از طریق جک ۳.۵ میلی متری صدا به سیستم و لپتاپ یا کنسول گیمینگ متصل کرده و از تجربه بازی‌ها لذت برد. همچنین با اپلیکیشن Nahimic می‌توان هدست گیمینگ ام اس آی را مدیریت کرده و از تماشای فیلم یا گوشی دادن به موسیقی نهایت لذت را برد. لوازم جانبی GH50 WIRELESS ام اس آی هم تکمیل بوده تا پس از تهیه این هدست گیمینگ نیاز به خرید هیچ گجت دیگری نداشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو