بیوگرافی آیسان اسلامی شاخ معروف اینستا؛ اطلاعات جالب درباره زندگی شخصی او

بیوگرافی آیسان اسلامی شاخ معروف اینستا؛ اطلاعات جالب درباره زندگی شخصی او


منبع: تاپ ناز

4

1402/6/26

21:29


به تازگی و طی روزهای اخیر ویدیوهایی رکیک از یک ایرانی مقیم آمریکا وایرال شده که شکل حرف زدنش و دلیل محبوبیتش خیلی عجیب و غریب است. از آیسان اسلامی ملقب به پسر شاه حرف میزنیم،  پسرک جوانی که با بدنی عضلانی مقابل دوربین می‌نشیند و با رکیک‌ترین واژه‌ها خنده خلق می‌کند، ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی این شاخ اینستا را برای شما زیر ذره‌بین خواهیم برد پس با ما همراه باشید.

تولد

آیسان اسلامی  متولد 1367 در روستای چلندر نوشهر مازندران، است.

خانواده

پدر آیسان اسلامی نامش قدیر است. آیسان اظهار می‌کند که رابطه خوبی با مادرش نداشته و برای 30 سال از او بی خبر بوده است و از 3 سالگی توسط پدرش بزرگ شده است.

مرگ مادر

بیوگرافی آیسان اسلامی شاخ معروف اینستا؛ اطلاعات جالب درباره زندگی شخصی او

همانطور که می‌دانید آیسان اسلامی در طول عمر خود (36 سال) هیچ زمانی با مادر خود ملاقات نداشته و رابطه بینشان چندان خوب نبود. طبق گفته خود آیسان در استوری اینستاگرامش، اعلام کرد که مادرش بر اثر سکته مغزی فوت کرده است؛ این موضوع باعث شده تا آیسان مدتی کوتاه، فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را کاهش دهد.

دلیل جدایی از مادر مواد مخدر بود؟

طبق  گفته آیسان اسلامی  بچه طلاق است و اصلا به همین دلیل هم مادرش را ندیده، ظاهرا نفر یا نفراتی از اعضای خانواده او معتاد بوده‌اند.

مهاجرت از مازندران به تهران

مهاجرت از مازندران به تهران

طبق اعلام نزدیکان آیسان، وضع خانوادگی خوبی نداشتند و در فقر زندگی میکردند تا اینکه در 20 سالگی آیسان ارث بزرگی به پدرش میرسه. بعد از این ماجرا آیسان به همراه پدرش به شمالغرب تهران مهاجرت میکنند.

شروع بیزینس موفق در تهران تا ورشکستگی

طبق گفته آیسان  چندسال خیلی وضعمون خوب بود و تو ۲۱ سالگی CLS زیر پام بود، اکثر بچه های شهرکم میشناسنش( تا اینکه تو ۲۳ سالگی باباش ورشکست میشه و باز مجبور میشن برگردن شهرشون.

مطلب مشابه: بیوگرافی سارا شاهی مدل ایرانی معروف؛ از دختر شایسته شدن تا گلوله به سر خوردن!

شروع بیزینس در مازندران با دوست صمیمیش

شروع بیزینس در مازندران با دوست صمیمیش

طبق گفته خود آیسان اسلامی برای برنگشتن به وضعیت قبلی که داشتن، آیسان به همراه دوست صمیمی‌اش شروع به خرید و فروش ملک میکنه و از همین رو به درآمد های کلانی میرسه.

مهاجرت به ترکیه

آیسان بعد از رسیدن به پول های کلان به پیشنهاد دوستانش به ترکیه مهاجرت میکنه و کسب و کارش رو رونق میده، و از همین رو در مدت کوتاهی در ترکیه نیز به درآمد های کلانی میرسه.

مهاجرت به آلمان و رسیدن به اوج ثروت

مهاجرت به آلمان و رسیدن به اوج ثروت

آیسان بعد از موفقیت در ترکیه به توصیه های پدرش به آلمان رفته و با دست صمیمی پدرش اندرو ( آرش طباطبائی)  که پدرخوانده آیسان بود کسب و کار بزرگی را شروع کرده و در کمترین زمان ثروت بسیار زیادی را بدست می‌آورد. رابطه آیسان با دوست پدرش به قدری نزدیک بود که آیسان عکس اندرو را روی سینه خود خالکوبی میکند.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

آیسان به هیوستون آمریکا مهاجرت کرده و کسب و کار خود را که برخی ادعا کرده‌اند او نزول خوری می‌کند. ملک و ماشین خرید و فروش می‌کند و از این طریق سود پول‌هایی که به دست مردم می‌سپارد را می‌گیرد و از همین رو ثروت بسیار زیادی را بدست آورده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی دنیا جهانبخت؛ خودکشی، رابطه با آشپز معروف، دستگیری و بازگشت به ایران!

دلیل شهرت آیسان اسلامی پسرشاه

دلیل شهرت آیسان اسلامی پسرشاه

آیسان اسلامی به تازگی در اینستاگرام شهرت زیادی کسب کرده است . فالورهای قبلی وی 20 هزار نفر بود که در عرض 6 ماه به بالای 3میلیون فالور رسیده است . گفتنی است  وی معورف است  به صداقت و خاکی بودن. از رشته ورزش هایی که او دنبال میکند و علاقه فراوانی دارد بدنسازی میباشد که او با قد 196 سانتی متر و وزن 93 کیلوگرم, استایل خوبی برای خود ساخته است. سبک زندگی او  باعث معروفیت او شده است. آیسان در استوری های خود ورزش میکند غذا میخورد و گاهی با ماشین های میلیونی خود در آمریکا گشت میزند اما عمده معروفیت او از فحش های رکیک و فیلم گرفتن از خود در ماشین است.

دلیل لقب پسر شاه؟!

آیا آیسان اسلامی واقعا پسر شاه است؟

درباره آیسان اسلامی، یکی از حاشیه‌هایی که پدید آمده است، شایعاتی درباره او به عنوان نوه شاه وجود دارد. با این حال، باید بیان کرد که این شایعات تنها شوخی‌ها و دیدگاههای برخی طرفداران او هستند و هیچ اساس واقعیتی ندارند. آیسان اسلامی هیچگونه نسبتی به خاندان شاه ندارد و این ادعاها صرفاً به عنوان شوخی‌های دوستانه مطرح شده‌اند. همچنین، آیسان اسلامی در چندین مناسبت بیان کرده است که این حرف‌ها تنها جنبه شوخی دارند.

سختی های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

آیسان اسلامی در جدیدترین مصاحبه‌اش عنوان کرد: برای اخذ اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری، شما باید حداقل 900 هزار دلار (در برخی مناطق تا 1.8 میلیون دلار) را در ایالات متحده سرمایه گذاری کنید و حداقل 10 شغل برای افراد آمریکایی ایجاد کنید و از زمان درخواست و انتقال سرمایه تا زمان صدور ویزا حداقل 5 سال زمان لازم است تا به پرونده شما پاسخ داده شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی طلا گلزار مدل معروف ایرانی؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و خودکشی او!

خوانندگی آیسان با تهی رپر معروف

خوانندگی آیسان با تهی رپر معروف

در جدیدترین آهنگی که از حسین تهی خواننده و رپر معروف ایرانی منتشر شده است، آیسان اسلامی با تیکه کلامی کوتاه در این آهنگ مشارکت داشته است. “اوه” اسم این آهنگ جدید و مشترک آیسان و تهی است.

مورد عجیب محتواهای پسرشاه

مورد عجیب محتواهای پسرشاه

مثلا یکی از ویدیوهای پربازدید او در توصیف این است که آیسان تصور می‌کند بچه‌دار شده، او در ماشین نشسته، دوربین عقب ماشین را نشان می‌دهد، آیسان با پسر فرضی‌اش حرف می‌زند و خطاب به او می‌گوید بابایی ….اینجایی که نقطه چین گذاشتیم، واجد یک فحش رکیک است.

در ادامه این فضای خیالی او با همسرش صحبت می‌کند، همسرش به او تذکر می‌دهد که با بچه‌ خیالی درست حرف بزند، او در همان خیال هم خطاب به همسرش فحاشی می‌کند و می‌خندد و تمام. این مشت بود نمونه خروار ویدیوهای پر بازدید آیسان اسلامی.

دلایل شهرت زیاد آیسان اسلامی

دلایل شهرت زیاد آیسان اسلامی

  • صداقت: آیسان اسلامی به طور صادقانه و صریح در ارتباط با هوادران خود عمل می‌کند. صداقت همراه با چاشنی طنز در پست‌های او باعث ایجاد اعتماد در بین فالوورهایش شده است.
  • نمایش زندگی لاکچری: آیسان در فضای مجازی زندگی لوکس خود را نشان می‌دهد. این نوع نمایش باعث جذب توجه و تمایل افرادی می‌شود که به زندگی لاکچری علاقه‌مند هستند.
  • نمایش روزمرگی: علاوه بر زندگی لاکچری، آیسان همچنین جزئیات روزمرگی خود را نیز به اشتراک می‌گذارد. این رویکرد باعث ایجاد ارتباط نزدیکتر و احساس صمیمیت با فالوورهایش می‌شود.
  • نتقال انرژی مثبت: آیسان تلاش می‌کند تا انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. این انرژی شامل پیام‌های الهام‌بخش، نقل قول‌های انگیزشی و اشتراک تجارب موفقیت باشد.
  • تولید محتوا مداوم: آیسان به صورت مداوم محتوای جذاب و متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل عکس‌ها، ویدئوها، نوشته‌ها و سایر محتواهای جذاب است که فالوورهایش را به خود جذب می‌کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی مه لقا جابری مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه با بازیگر ترک

استمرار در تولید محتوا

یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت آیسان استمرار بوده است. از یکی از طرفداران آیسان که خودش هم در اینستاگرام فعال است شنیدم که می‌گفت:«آیسان از سال 2015 در اینستاگرام فعال بوده است و 2023 به چنین شهرتی رسیده است.»

استایل ورزشکاری یکی از دلایل معروفیت آیسان اسلامی

آرزوی اکثر پسران جوان این است که بدن ورزشکاری و متناسب داشته باشند. آیسان با نمایش اندام زیبای خودش در وایرال شدن در اینستاگرام را عملی کرده است. تازه او ورزشکاری است که مردم را می‌خنداند.

زندگی لاکچری

زندگی لاکچری

اکثر جوان‌های ایرانی زندگی در آمریکا را دوست دارند. آمریکا معمولاً از لحاظ شهرسازی و مناظر طبیعی بسیار زیباست. نمایش این تصاویر از لنز حرفه‌ای آیفون هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند. آیسان هم با صحبت‌های بانمک خودش، لذت دیدن این مناظر را دو چندان می‌کند.

دعوت به همکاری از طرفدارانش

شرکت “چلندر هوم” در شهر هیوستون واقع شده است که به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر در ایالت تگزاس شناخته می‌شود. این شرکت تحت مدیریت آیسان اسلامی و  آرش طباطبایی فعالیت می‌کند. اخیراً او در استوری اینستاگرام خود بیان کرده که همه می‌توانند از داخل و خارج ایران در شرکت وی سرمایه‌گذاری کنند کمترین مبلغ برای سرمایه‌گذاری هم ۱۰ هزار دلار می‌باشد.

رابطه‌ای نزدیک آیسان اسلامی با طرف‌دارانش

انتشار فعالیت‌های روزانه‌اش در فضای مجازی به همراه ارتباط نزدیک با طرف‌دارانش، موجب افزایش شهرت او شده است. یکی از دلایل موفقیت آیسان، این است که تمام رفتارها و انتشارات او واقعی و اصیل به نظر می‌رسد. او در تمامی پست‌ها، استوری‌ها و پخش‌های زنده، واقعیت خود را حفظ می‌کند و به تظاهر نمی‌پردازد.

آیسان اسلامی، به‌عنوان یک کسب‌وکار فعال در زمینه خریدوفروش خودرو، مجموعه‌ای گسترده از اتومبیل‌های لوکس را در اختیار دارد.

از جمله این خودروها، رولز رویس به‌عنوان خودروی اصلی و نمادی او مطرح می‌شود. بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط با آیسان اسلامی با این خودرو زیبا در دسترس قرار دارند.

یکی دیگر از اتومبیل‌های گران‌قیمت و شگفت‌انگیزی که در مجموعه خود دارد، مرسدس‌بنز جی کلاس سبز فسفری است. این خودرو، به‌عنوان یکی از خودروهای مورد علاقه آیسان است.

فعالیت‌ها و تنوع اتومبیل‌های لوکس در دسترس آیسان اسلامی نشان از ارتباط نزدیک او با دنیای خودروهای عالی و سلیقه‌ای شیک دارد.

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

زندگی شخصی

زندگی شخصی

آیسان اسلامی در چندین ویدیو اعلام کرده است که مجرد است و قصد ازدواج ندارد.

میخواهم وارد هالیود شوم

آیسان اسلامی چندین بار اعلام کرده است که علاقه بسیاری زیادی به  بازیگری در سینمای هالیوود دارد و قصد دارد با چند کارگردان آمریکایی نیز دیدار کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو