بیوگرافی کریس همسورث بازیگر؛ از زندگی شخصی تا ناگفته های زندگی

منبع: تاپ ناز

1

1402/10/3

10:23


کریس همسورث بدون شک یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است که ما او را بیشتر با نام ثور خدای رعد میشناسیم. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی …

کریس همسورث بدون شک یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است که ما او را بیشتر با نام ثور خدای رعد میشناسیم. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این بازیگر گران قیمت را با هم بررسی خواهیم کرد، پس تا آخر همراه ما بمانید.

بیوگرافی کریس همسورث بازیگر؛ از زندگی شخصی تا ناگفته های زندگی

تولد

کریستوفر هِمسوُرث در 11 اوت 1983 در ملبورن، ویکتوریا، استرالیا دیده به جهان گشود.

خانواده

خانواده

کریس همسورث در یک خانواده 5 نفری بزرگ شد. پدر او گریگ مشاور خدمات اجتماعی و مادرش لئونی معلم زبان انگلیسی بود. کریس 2 برادر دارد که بزرگتر از او لوک و کوچکتر از او لیام نام دارد، هر دو برادر او مثل خودش بازیگرانی مشهور هستند. پدربزرگ مادری او مهاجر هلندی و مادربزرگ مادری‌اش از تبار ایرلندی است. او همچنین اجداد انگلیسی، اسکاتلندی و آلمانی دارد.

کودکی و تحصیلات

کریس همسورث دوران کودکی خود را زیبا، پرتنش اعلام کرده است. بیشتر کودکی وی در بین شهر ملبورن و بولمن سپری شد. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد که دائما بین این دو شهر بود و خانواده‌اش زود به زود نقل مکان میکردند. او در ادامه گفت در شهر بولمن در کنار  کروکدیل‌ها، بوفالو‌ها و گاومیش ها بود.

وقتی کریس 15 ساله بود به همراه خانواده‌اش به جزیره فیلیپ  مهاجرت کرده و در آنجا مستقر شدند. کریس همسورث دوران جوانی خود را در جزیره فیلیپ گذراند. کریس  بسیار به ورزش علاقه داشت و از دوران مدرسه به باشگاه می‌رفت و به شدت به شنا و موج سواری علاقه داشت.  کریس دوران دبیرستان خود را در کالج هیتمونت (Heathmont) گذراند.

ورود به عرصه بازیگری

ورود به عرصه بازیگری

کریس همسورث به گفته خانواده و آشنایانش از کودکی به بازیگری علاقه داشت طوری که بیشتر وقت خود را پای تلوزیون صرف میکرد. کریس بعد ها در کلاس های بازیگری و چندین تئاتر شرکت کرد. کریس زمانی که 19 ساله بود در سریال Guinevere Jone به ایفای نقش پرداخت و در 2 قسمت این سریال با نقش شاه آرتور حضور داشت.

اولین آثار کریس همسورث در استرلیا

 اولین آثار کریس همسورث در استرلیا

کریس در ادامه فعالیت های خود در سریال «همسایه‌ها» (Neighbours) و در 2 قسمت از سریال «حکومت نظامی» (Marshall Law) ایفای نقش کرد. سال بعد نیز در سریال «باشگاه زین» (The Saddle Club) حضور پیدا کرد. در سال 2004 کریس برای بازی در نقش رابی هانتر در سریال «خانه و دوری» (Home and Away) تست بازیگری داد، اما برای این نقش قبول نشد.

بجای آن تهیه‌کنندگان به او نقش «کیم هایدر» (Kim Hyde) را پیشنهاد دادند و او نیز  این نقش را پذیرفت. کریس برای پیوستن به تیم بازیگری به سیدنی (Sydney) رفت و در 171 قسمت از سریال بازی کرد. او در تاریخ 3 جولای 2007 از تیم بازیگری این سریال جدا شد. همسورث بعدها اعلام کرد که فکر می‌کرد با بازی در سریال بیشتر به چشم می‌آید، اما بازی در سریال‌های تلویزیونی انتظارات او را برآورده نکرد.

کریس همسورث در فصل پنجم از برنامه «رقصیدن با ستارگان استرالیا» (Dancing with the Stars Australia) به عنوان شرکت‌کننده در کنار رقصنده‌ای حرفه‌ای به نام اَبی رُز (Abbey Ross) حضور پیدا کرد. این فصل از برنامه در سپتامبر سال 2006 آغاز شد و همسورث بعد از 6 هفته از مسابقه حذف شد. بعد ها کریس در سال 2009 در فیلم «گریز بی‌نقص» حضور پیدا کرد و با بازیگرانی همچون میلا یوویچ، تیموتی اولفینت و کیلی سانچز همبازی شد.

این فیلم توانست 24 میلیون دلار فروش داشته باشد. کریس در سال 2010 در فیلم «پول نقد» نیز به ایفای نقش پرداخت.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

کریس همسورث بعد از حضور در تلویزیون استرلیا؛ به کشور آمریکا مهاجرت کرد. کریس همسورث در مصاحبه‌ای از سختی های سفرش از استرالیا به آمریکا گفت: سفر سخت و ماجراجویانه‌ای بود. اما نتیجه‌ای که گرفتم، نشان داد که ارزش این سختی‌ها را داشت. من همیشه شیفته و عاشق 2 چیز بوده‌ام: سفر و سینما. ماجراجویی‌هایی را که به واسطه حضور در سینما به وجود می‌آید را دوست دارم. سفر می‌کنی و در قالب کاراکترهای مختلف و متفاوت ظاهر می‌شوی. هر فیلم تازه برایم مثل یک سفر هیجان‌انگیز است که ماجراجویی‌های خاص خودش را دارد. از کودکی فیلم و سینما را دوست داشتم و می‌دانستم که یک روزی در یک جایی از این صنعت سر در می‌آورم.

شهرت جهانی با ثور خدای رعد

شهرت جهانی با ثور خدای رعد

کریس همسورث در سال 2011 زمانی که 28 ساله بود با جذاب ترین پیشنهاد عمر کاری خود روبه‌رو شد. کنت برانا کارگردان مشهور آمریکایی بدنبال بازیگر برای نقش ثور خدای رعد بود و بعد از گرفتن تست از میان چند صد نفر کریس همسورث را برای این نقش انتخاب کرد، اما شرط برانا برای کریس همسورث عضلانی کردن بدنش بود چرا که در اساتیر اسکاندیناودی ثور بدنی عضلانی دارد.

کریس هم قبول کرده و تا زمان شروع فیلمبرداری 10 کیلوگرم عظله به بدن خود اضافه کرد.  کریس با بازی در این فیلم با بازیگران مشهوری همچون ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، آنتونی هاپکینز و ادریس البا همبازی شد.

ثور در 17 آوریل 2011 در سیدنی به نمایش درآمد و در 6 مه به عنوان بخشی از فاز اول دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده اکران شد. این فیلم به‌طور کلی نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرد و با فروش بیش از 449 میلیون دلاری در سراسر جهان با موفقیت تجاری روبه‌رو شد. کریس با بازی در این فیلم به شهرت جهانی رسید.

مطلب مشابه: بیوگرافی ناتالی پورتمن بازیگر توانمند آمریکایی؛ شروع فعالیت و درباره زندگی شخصی او

ادامه نقش آفرینی همسورث در نقش ثور

ادامه نقش آفرینی همسورث در نقش ثور

بعد از موفقیت های کریس همسورث در قسمت اول قسمت دوم این فیلم با نام «ثور: دنیای تاریک» در سال 2013 ساخته شد. آلن تیلور کارگردان آمریکایی قسمت دوم ثور را ساخت و از بازیگران مشهوری همچون کریس همسورث، ناتالی پورتمن، آنتونی هاپکینز، تام هیدلستون در این فیلم استفاده کرد. فرش قرمز فیلم، 22 اکتبر 2013 در لندن برگزار شد.

ثور: دنیای تاریک در 8 نوامبر 2013 در آمریکا به نمایش درآمد. فیلم به‌طور عمده نظرات متوسطی از منتقدان دریافت کرد. منتقدان، بازی بازیگران و جلوه‌های ویژه را ستودند اما از فیلمنامه و نحوه کارگردانی آن انتقاد کردند.[ثور دنیای تاریک بیش از 644 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که آن را به دهمین فیلم پرفروش 2013 تبدیل کرد. قسمت سوم این مجموعه با نام «ثور: رگناروک» در سال 2017  توسط تایکا وایتیتی ساخته شد.

از بازیگرانی که به فیلم اضافه شدند میتوان به کیت بلانشت بزرگ اشاره کرد. مراسم افتتاحیه ثور: راگناروک” در 10 اکتبر 2017 در لس آنجلس برگزار شد و در 3 نوامبر 2017 به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی در ایالات متحده اکران گردید.

فیلم‌های عموماً با نقدهای مثبتی مواجه شد و بسیاری از منتقدین آن را بهترین فیلم سه‌گانه ثور نامیدند و کارگردانی وایتیتی را در کنار نمایش بازیگران، صحنه‌های اکشن، موسیقی و شوخی‌های فیلم تحسین کردند.

ادامه نقش آفرینی همسورث در نقش ثور

این فیلم با فروش بیش از 854 میلیون دلاری به نهمین فیلم پرفروش سال 2017 تبدیل شد. پنجمین قسمت این مجموعه با نام «ثور: عشق و آذرخش» در سال 2022 توسط تایکا وایتیتی ساخته شد. از بازیگران مشهوری که به فیلم اضافه شدند میتوان به کریستین بیل، تسا تامپسون، جیمی الکساندر و راسل کرو بزرگ اشاره کرد.

ثور: عشق و تندر در 23 ژوئن 2022 در تئاتر ال کاپیتان واقع در هالیوود، لس آنجلس به نمایش درآمد و در 8 ژوئیه به‌عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده اکران شد.

منتقدان سبک شاد فیلم و نقش‌آفرینی بازیگران به‌ویژه کریستین بیل و ناتالی پورتمن را تحسین کردند، اما در زمینه فیلم‌نامه و تناقض در لحن مورد انتقاد قرار گرفت؛ چند منتقد این فیلم را نسبت به قسمت قبلی ضعیف‌تر می‌دانستند. این فیلم بیش از 760 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و هشتمین فیلم پرفروش 2022 تبدیل شد. کریس همسورث برای بازی در این سری فیلم ها به شهرتی جهانی رسید.

سری فیلم های انتقام‌جویان

سری فیلم های انتقام‌جویان

در سال 2012 جاس ویدون کارگردان مشهور آمریکایی تصمیم گرفت تمام ابرقهرمانان را در یک فیلم جمع کرده و شاهکاری خلق کند. این شاهکار «انتقام‌جویان» نام داشت.

انتقام‌جویان قسمت اول در سال 2012 اکران شد و بازیگرانی سرشناسی همچون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، کریس همسورث، مارک رافلو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، تام هیدلستون در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

 این فیلم برای کارگردانی و فیلم‌نامه ویدون، جلوه‌های بصری، سکانس‌های اکشن، عملکرد بازیگران و موسیقی متن مورد تحسین قرار گرفت و جایزه‌ها و نامزدهای گوناگونی کسب کرد؛ از جمله نامزدی دریافت جایزه اسکار و بفتا برای موفقیت در جلوه‌های بصری. این فیلم بیش از 1.5 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌است و رکوردهای متعددی را در گیشه ثبت کرد.

انتقام‌جویان در نهایت به سومین فیلم پرفروش تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم 2012 تبدیل شد. این فیلم نخستین پروژه مارول بود که 1 میلیارد دلار بلیط فروخته‌است. در سال 2017 انتقام‌جویان به عنوان یکی از 100 فیلم برتر تاریخ در نظرسنجی مجلهٔ امپایر انتخاب شد. قسمت دوم این سری فیلم در سال 2015 با همان عوامل نخسه قبل اکران شد. فرش قرمز این فیلم، 13 آوریل 2015 در لس‌آنجلس برگزار شد.

انتقام‌جویان: عصر اولتران 1 مه 2015 در آمریکای شمالی به صورت دوبعدی و سه‌بعدی آی‌مکس اکران شد. این فیلم نظرات مثبت منتقدان را در پی داشت و در گیشه با فروش 1.4 میلیارد دلاری به چهارمین فیلم پرفروش 2015 ،چهارمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد. قسمت سوم این مجموعه با نام «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در سال 2018 توسط برادران روسو اکران شد. از بازیگران مشهور اضافه شده میتوان به بندیکت کامبربچ، دان چیدل، تام هالند، چادویک بوزمن، پل بتانی، الیزابت اولسن و آنتونی مکی اشاره کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بازیگر جذاب از ازدواج تا طلاق

سری فیلم های انتقام‌جویان

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت در تاریخ 27 آوریل 2018 در ایالات متحده اکران شد. فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد و در زمینه‌های اجرای تیم بازیگری، جلوه‌های ویژه، توازن احساسی موجود در فیلم و صحنه‌های اکشن ستایش شد. البته بعضی از منتقدین نسبت به فیلم نظر منفی داشتند و به خصوص زمان بسیار طولانی آن را جزو نقاط ضعف فیلم دانستند. انتقام‌جویان: جنگ ابدیت از نظر فروش یکی از موفق‌ترین آثار مارول محسوب می‌شود. فیلم در کمتر از 2 هفته موفق به فروش 1 میلیارد دلار شد. جنگ ابدیت پرفروش‌ترین فیلم سال 2018،  دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ، چهارمین فیلم پرفروش در داخل ایالات متحده و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما است.

فیلم در هفته اول اکران خود 641 میلیون دلار فروخت. فیلم در کل موفق به فروش باورنکردنی 2 میلیارد دلار رسید. آخرین قسمت ساخته شده این مجموعه در سال 2019 با نام «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت در تاریخ 27 آوریل 2018 در ایالات متحده اکران شد. فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد و در زمینه‌های اجرای تیم بازیگری، جلوه‌های ویژه، توازن احساسی موجود در فیلم و صحنه‌های اکشن ستایش شد. البته بعضی از منتقدین نسبت به فیلم نظر منفی داشتند و به خصوص زمان بسیار طولانی آن را جزو نقاط ضعف فیلم دانستند.

 انتقام‌جویان: جنگ ابدیت از نظر فروش یکی از موفق‌ترین آثار مارول محسوب می‌شود. فیلم در کمتر از 2 هفته موفق به فروش 1 میلیارد دلار شد. جنگ ابدیت پرفروش‌ترین فیلم سال 2018، دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ، چهارمین فیلم پرفروش در داخل ایالات متحده و پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما است. فیلم در هفته اول اکران خود 641 میلیون دلار فروخت. این فیلم در کل با فروش بیش از 2 میلیارد دلار به رکوردی باورنکردنی رسید. آخرین قسمت ساخته شده این مجموعه تا 2023 «انتقام‌جویان: پایان بازی» نام دارد. انتقام‌جویان: پایان بازی نخستین بار در 22 آوریل 2019 در لس آنجلس به روی پرده رفت.

سری فیلم های انتقام‌جویان

این فیلم اکران رسمی خود را به صورت گسترده از 26 آوریل 2019 به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی آغاز کرد. فیلم با واکنش مثبت منتقدان همراه بود و در زمینه کارگردانی، بازیگری، موسیقی متن، سکانس‌های اکشن، جلوه‌های بصری و وزن احساسی موجود در آن مورد ستایش قرار گرفت. منتقدان نقطه اوج و سرانجام داستانی 22 فیلم را تحسین کردند. این فیلم رکوردهای مختلفی را در گیشه شکست؛ از جمله تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ، که از ژوئیه 2019 تا مارس 2021 این رکورد را در اختیار داشت. پایان بازی با فروش 2.798 میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم 2019، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و بعد از آواتار (2009) دومین فیلم پرفروش تاریخ است.

انتقام‌جویان: پایان بازی؛ جایزه‌ها و نامزدی‌های بی‌شماری کسب کرد؛ از جمله نامزد دریافت بهترین جلوه‌های تصویری در نود و دومین دوره جوایز اسکار، سه نامزدی در بیست و پنجمین جوایز فیلم به انتخاب منتقدان (که برنده دو جایزه شد) و نامزد دریافت بهترین جلوه‌های ویژه بصری در هفتاد و سومین دوره جوایز بفتا.

مطلب مشابه: ترتیب تماشای فیلم های مارول چگونه است؟ (لیست فیلم ها طبق خط داستانی)

هدف از ساخت فیلم های  ابرقهرمانی و مارول از زبان کریس

هدف از ساخت فیلم های  ابرقهرمانی و مارول از زبان کریس

کریس همسورث درباره فیلم‌های مارول گفت: این فیلم‌ها ساخته می‌شوند تا تماشاگران خود را سرگرم کنند و برای 2 ساعت آن‌ها را از واقعیت‌ها و مشکلات روزمره دور کنند. هدف این فیلم‌ها همین است و نه چیزی بیشتر. خود تماشاگران هم این را می‌دانند. آن‌ها 2 ساعت وقت و ذهن خود را در اختیار دروغ پردازی‌های شیرین این فیلم‌ها قرار می‌دهند و پس از خروج از سالن سینما، تمام آن رویاها و دروغ‌های شیرین را فراموش می‌کنند. شاید این رویاهای خوش ساخت به آن‌ها کمک کند تا واقعیت‌های زندگی را راحت‌تر تحمل کنند. حل مشکلات عمومی مردم یک جامعه، به دست خود آن‌ها حل می‌شود و نه ابر قهرمان‌های خیالی قصه‌های کمیک استریپی.

دیگر آثار مهم کریس همسورث

از دیگر آثار مهم کریس همسورث میتوان به کلبه‌ای در جنگل، سفیدبرفی و شکارچی، سحرگاه سرخ، پیشتازان فضا به‌سوی تاریکی، شتاب، بلک‌هت، در دل دریا، شکارچی: جنگ زمستان، دکتر استرنج، 12 نیرومند، مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی، استخراج 1 و 2 ، اسپایدرهد و جدیدترین اثر او فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه اشاره کرد.

زندگی شخصی

رابطه با ایزابل لوکاس بازیگر استرالیایی

رابطه با ایزابل لوکاس بازیگر استرالیایی

کریس همسورث در سال 2005 با ایزابل لوکاس بازیگر استرالیایی در فیلم Home & Away  آشنا شد. این دو از یکدیگر خوششان آمده و وارد رابطه شدند. رابطه میان این دو بسیار خوب بود و مدتی نیز با یکدیگر زندگی کردند. در سال 2008 این زوج اعلام کردند که به طور دوستانه از هم جدا شده‌اند. کریس و ایزابل در سال 2012 در فیلم طلوع سرخ با یکدیگر همکاری کردند.

رابطه و ازدواج با السا پاتاکی بازیگر و مدل مشهور اسپانیایی

رابطه و ازدواج با السا پاتاکی بازیگر و مدل مشهور اسپانیایی

کریس همسورث در سال 2010 با  السا پاتاکی بازیگر و مدل مشهور اسپانیایی آشنا شد. این دو به شدت به یکدیگر علاقه‌مند شده و در کریسمس همان سال ازدواج کردند. حاصل این ازدواج 3 فرزند بود. دخترشان ایندیارز در سال 2012 به دنیا آمد و دو قلوی آنها پسر هایی با نام های تریستیان و ساشا در سال 2014 بدنیا آمدند. کریس و السا در سال 2015 میلادی از لس آنجلس به خانه‌ای 7 میلیون دلاری در خلیج بایرون واقع در نیو ساوت ولز استرالیا نقل مکان کردند. این زوج تصمیم گرفتند در استرالیا ساکن شوند تا فرزندان خود را در مکانی آرام بزرگ کنند.

کریس مرد خانواده است

کریس مرد خانواده است

همسورث یک مرد واقعی خانواده است. او اغلب لحظات شیرینی را با همسر و فرزندانش در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و اهمیت عزیزانش را در زندگی‌اش به نمایش می گذارد. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد که بزرگترین دستاورد زندگیش خانواده‌اش است.

نصیحت کریس برای بازیگران جوان

کریس همسورث در مصاحبه‌ای به بازیگران جوان گفت: تلاش کنند و زندگی سالمی داشته باشند. نباید به خاطر شهرت وارد حرفه بازیگری شد. این طرز تفکر غلطی است که جوانان را به بیراهه می‌برد. باید با نیت بازی در فیلم‌ها و نقش‌های خوب وارد این کار شد. اگر چنین باشد، شهرت منطقی هم همراه آن می‌آید. بازیگری می‌تواند مثل یک سراب باشد. باید به واقعیت عملی آن فکر کرد. در عین حال، بر روی سلامت جسم و عقل هم تاکید می‌کنم. ورزش باعث می‌شود به سراغ مخدرات و چیزهای خطرناک نرویم. این موضوع خیلی مهم است. دام‌های زیادی سر راه جوانان علاقمند به بازیگری قرار دارد و آن‌ها باید مراقب باشند و با هوشیاری عمل کنند.

کریس همسورث و سخت ترین فیلم دوران بازیگری‌اش

کریس همسورث و سخت ترین فیلم دوران بازیگری‌اش

کریس همسورث سخت ترین فیلم دوران زندگیش را فیلم«استخراج» عنوان کرد. او در این باره گفت: در این فیلم نمی‌شد از ترفندهای سینمایی آنچنان استفاده کرد. نمی‌شد برای پوشاندن یک اشتباه زاویه دوربین را عوضی کنی یا از بدلکار استفاده کنی. زمان آماده‌سازی برای هر صحنه واقعا زیاد بود و خود فرآیند فیلم‌برداری هم به‌شدت طاقت‌فرسا. اما مشخصا خیلی به کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنیم. پس از پایان پروژه، حس موفقیت و دستیابی به چیزی منحصر به‌فرد و ویژه را داشتیم. Extraction دشوارترین پروژه در کارنامه بازیگری من بود.

کریس و چکشش در فیلم ثور خدای رعد

همسورث 5 نمونه از چکش های ثور را در محل اقامت خود دارد که یکی در حمام  قرار داده  است. کریس همسورث در مصاحبه ای  فاش کرد  که حدود 5 چکش ثور در خانه خود دارد که یکی در حمام است. او گفت: “اغلب مردم کمی بیشتر در آنجا می مانند و فکر می کنم به خاطر چکش است.

کریس و اپلکیشین تناسب اندام

کریس و اپلکیشین تناسب اندام

کریس همسورث در سال 2019 در پیج اینستاگرام خود خود اعلام کرد اپلیکیشن تناسب اندامی با نام Hemsworth ساخته است که برنامه های آموزشی، توصیه های تغذیه و تمرینات تمرکزی را با دیگران به اشتراک میگذارد. کریس هدف این اپلیکیشن را سلامتی برای همه عنوان کرد.

کار های بشردوستانه

کریس همسورث و همسرش به شدت به فعالیت های بشردوستانه علاقه دارند. کریس و السا به سازمان‌های خیریه مختلف کمک مالی کرده است و از اهدافی که به قلبش نزدیک است حمایت می‌کند. او در طول سال‌ها از اهداف مختلفی حمایت کرده است، از جمله بنیاد  حمایت از کودکان بی سرپرست استرالیایی و تلاش‌های امداد در آتش‌سوزی استرالیا. همچنین علاقه زیادی به حفاظت از حیات وحش دارد. او از سازمان هایی مانند حفاظت از حیات وحش استرالیا در تلاش هایشان برای حفاظت از گونه های در معرض خطر حمایت می کند.

کاهش وزن شدید!

کاهش وزن شدید!

کریس همسورث در سال 2015 در فیلم  «قلب دریا» به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم باید نقش یک ملوان گرسنه را بازی میکرد. او برای این نقش با دریافت تنها 500 تا 600 کالری در روز در 4 هفته 15 کیلوگرم وزن کم کرد . لاغری بیش از حد او نگرانی های زیادی برای هواردارانش ایجاد کرد که بعد ها اعلام کرد این یک رژیم کاملا حرفه‌ای بود و سلامتی‌اش به هیچ وجه در خطر نبود. همسورث برای بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه ی Teen Choice شد.

دانستنی های جالب و جذاب درباره کریس همسورث

  • ثروت کریس همسورث در سال 2023 معادل بر 130 میلیون دلار بوده است.
  • کریس همسورث علاقه زیادی به موج سواری دارد
  • او حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی دارد.
  • کریس همسورث و همسرش علاقه زیادی به تناسب اندام دارند.
  • او برای تامین مالی خانواده اش وارد عرصه بازیگری شد
  • او به خاطر شوخی های خوش اخلاقش سر صحنه فیلمبرداری شهرت دارد.
  • همسورث چند زبانه است. او البته به زبان انگلیسی صحبت می کند، اما به زبان اسپانیایی نیز تسلط خوبی دارد که در زمان آشنایی با السا پاتاکی آن را یاد گرفت.
  • کریس همسورث یک دوستدار حیوانات است.
  • کریس همسورث خالکوبی دارد که روی آن نوشته شده «ال تونتو». عبارت اسپانیایی به «احمق» ترجمه می‌شود و یادآوری می‌کند که خود را خیلی جدی نگیرید.
  • کریس همسورث در هنرهای رزمی مهارت دارد.
  • همسورث به مد علاقه دارد. او سفیر برندهای مد لوکسی مانند هوگو باس بوده و سبک بی عیب و نقص خود را به نمایش گذاشته است.
  • تام هیدلستون و سینا میلر دوستان نزدیک او هستند.
  • در سال 2014 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد.
  • یکی از طرفداران لیگ فوتبال استرالیا و تیم فوتبال وسترن بولداگز در استرالیاست.
  • خودش گفته که اگر بازیگر نمی شد قطعا نویسنده یا کارگردان شده بود.
  • کریس همسورث پیوندی برادرانه با انتقام جویان همکارش دارد. او با همبازی های خود در مارول از جمله رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز و مارک روفالو دوستی نزدیک برقرار کرده است.
  • او دوست دارد خود را از نظر فیزیکی به چالش بکشد. همسورث در مسابقات استقامتی مانند سه گانه و ماراتن شرکت کرده است تا محدودیت های خود را پشت سر بگذارد و در بهترین فرم بماند.
  • همسورث سفیر گردشگری در کشور خود است.او مناظر و جاذبه‌های خیره‌کننده استرالیا را تبلیغ می‌کند و مردم را تشویق می‌کند تا از نزدیک زیبایی آن را ببینند و تجربه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو