بیوگرافی کایلی جنر مدل جذاب؛ درباره زندگی شخصی، عمل های زیبایی و روابط عاشقانه او

بیوگرافی کایلی جنر مدل جذاب؛ درباره زندگی شخصی، عمل های زیبایی و روابط عاشقانه او


منبع: تاپ ناز

5

1402/6/27

21:51


بیوگرافی کایلی جنر مدل جذاب؛ درباره زندگی شخصی، عمل های زیبایی و روابط عاشقانه او

یکی از معروف‌ترین مدل‌های جهان و همچنین یکی از معروف‌ترین خواهران کارداشیان، کایلی جنر است. او زندگی پُر حاشیه‌ای داشته و در عرصه مدلینگ نیز جزو برترین‌ها بوده است، پس اگر شما نیز به این مدل علاقه دارید، در ادامه متن همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

تولد و اوایل زندگی

کایلی جنر در 19 آگوست سال 1997 در آمریکا به دنیا آمد. کایلی فرزند کوچک بروس جنر قهرمان بازی‌های المپیک 1976 رشته دو ومیدانی و مادرش کریس جنر بازیگر است و تنها یک خواهر تنی بنام کندل جنر (مدل) دارد.

کایلی از طرف مادر سه خواهر ناتنی بنام کورتنی، کلوبی و کیم کارداشیان و یک برادر به نام راب دارد و از طرف پدر هم سه برادر و یک خواهر ناتنی دیگر دارد.

شهرت

شهرت

بعد از به نمایش درآمدن مجموعه تلویزیونی که کایلی جنر در آن نقش آفرینی کرده بود، و افزایش شهرت، او و خواهر و برادرانش تصمیم گرفتند پا را فراتر بگذارند و هرکدام برند شخصی خود را تاسیس کردند و از این طریق میلیون‌ها دلار به ثروت خانوادگی خود افزودند.  در سال 2015 او تصمیم گرفت اپلیکیشنی در حوزه سبک زندگی راه اندازی کند که برآورد می‌شد از این کسب و کار سود زیادی نصیب کایلی جنر شود.

فضای مجازی

او هم مانند خواهرانش توانست طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند، که این تعداد تنها در اینستاگرام چیزی حدود 129 میلیون نفر هستند!

در سال 2018 کایلی جنر در توئیتی اعلام کرد که از علاقه‌اش به استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت کاسته شده است و همین توئیت کافی بود تا سهام شرکت مادر اسنپ چت در روز بعد 6.1 درصد سقوط کند و در کل 3.1 میلیارد دلار از ارزش این شرکت کاسته شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی دنیز بایسال بازیگر زیبا؛ درباره رابطه عاشقانه، زندگی شخصی و کارهای هنری

جوان‌ترین ثروتمند تاریخ

جوان‌ترین ثروتمند تاریخ

در تابستان سال 2018 عکس کایلی جنر روی جلد مجله فوربز قرار گرفت. او در رده 27ام از لیست ثروتمندترین زنان خودساخته این مجله با دارایی حدود 900 میلیون دلار قرار دارد. جالب است بدانید دارایی خواهر بزرگتر او کیم کارداشیان چیزی حدود 350 میلیون دلار است. کایلی جنر این ثروت را مدیون سهام 100 درصدی برند لوازم آرایش خود است.

علاوه‌‌بر این این نشریه اعلام کرد که کایلی جنر با 21 سال سن می‌تواند یک سال دیگر یعنی در سال 2019 عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا را از آن خود کند.

 در سال 2018 این رکورد در دست مارک زاکربرگ مالک فیسبوک بود که در 23 سالگی توانست به این ثروت و دارایی برسد.

پس از انتشار این نسخه مجله فوربز بسیاری از این مجله انتقاد کردند زیرا به عقیده آن‌ها کایلی جنر در یک خانواده مشهور و ثروتمند بزرگ شده است و به همین دلیل نمی‌توان به او لقب «ثروتمند خودساخته» داد.

در مقابل این انتقادها تعدادی نیز از او دفاع می‌کنند و معتقد هستند که بااینکه او کسب و کار خود را پشتوانه مالی آغاز کرده ولی موفقیت برند آرایشی او به دلیل هوش و ذکاوت خودش است.

مجله فوربز در ماه مارس 2019 اعلام کرد که کایلی جنر 21 ساله توانسته است عنوان جوان‌ترین میلیارد خودساخته را از آن خود کند.

 با این حساب، او حتی مارک زاکربرگ رقیب کارآفرین خودش را هم پشت سر گذاشته است. مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک در 23 سالگی توانسته بود این به این عنوان دست پیدا کند. کایلی جنر در مصاحبه با فوربز می‌‎گوید: “من انتظارش را نداشتم، هیچ پیش‌بینی نسبت به آینده نداشتم ولی در حال حاضر از این موضوع احساس خوبی دارم!

در دو سال گذشته کایلی جنر توانسه است چیزی حدود 360 میلیون دلار از طریق برند لوازم آرایش خود درآمد کسب کند.

 برند لوازم آرایش کایلی چیزی حدود 800 میلیون دلار ارزش گذاری شده است. کایلی جنر در مصاحبه با مجله فوربز گفته است که در حال حاضر روی برند آرایشی کایلی تمرکز دارد و قصد دارد کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهد و فروشگاه‌های این برند را در کشورهای مختلف افتتاح کند.

ثروت کایلی جنر در مقایسه با کیم کارداشیان و کندال جنر

طبق گزارش مجله فوربز ثروت کیم کارداشیان چیزی حدود 350 میلیون دلار تخمین زده شده است. کلویی کارداشیان چیزی حدود 40 میلیون دلار، کورتنی کارداشیان 35 میلیون دلار و کندال جنر 18 میلیون دلار ثروت دارند.

کریس جنر، مادر کایلی جنر در مورد موفقیت او می‌گوید: “کایلی این ثروت را در طول بیش از ده سال گذشته به دست آورده است. او پول خود را در بانک ذخیره کرده پس انداز کرده بود و چند سال قبل تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری روی برند آرایشی خودش انجام دهد که دارایی‌اش را چندین برابر کرد.”

عمل زیبایی

مصاحبه کایلی جنر درباره عمل‌های زیبایی سوژه مخاطبان در فضای مجازی شده است. کایلی جنر در  این مصاحبه گفت است: خیلی ناراحت می شوم مردم درباره من اشتباه فکر می‌کنند، آنها فکر می‌کنند من اعتماد به نفس نداشتم و روی صورتم عمل‌های زیبایی انجام دادم و فکر می‌کنند من صورتم را تغییر دادم .اما من می‌خواهم درباره خودم حقیقت را بگویم، هیچ گونه عمل زیبایی ندارم،اصلا .فقط خیلی کم فیلر زدم.

مطلب مشابه: بیوگرافی بلا حدید مدل جذاب و معروف؛ درباره زندگی شخصی و اطلاعات جالب درباره او

نحوه لباس پوشیدنِ کایلی

نحوه لباس پوشیدنِ کایلی

باتوجه به اینکه این هنرمند در قسمت پاها کمی چاق است، به دقت لباس‌های خود را انتخاب می‌کند و معمولا از لباس مجلسی مناسب فرم اندام خود استفاده می‌کند.

یک تیپ مناسب برای روزهای گرم تابستان، که می‌تواند الهام بخش شما برای مهمانی و مراسم نامزدی و … باشد.

این هنرمند معمولا از خط تولید لوازم آرایشی که خود راه اندازی کرده است استفاده می‌کند. رژ لب صورتی و مات از مهم‌ترین انتخاب‌های کایلی است.

ترکیب دو رنگ بژ و قهوه‌ای بسیار عالی و با وقار خواهد بود. می‌توانید از یک کت بلیزر مناسب برای تکمیل ست لباس خود استفاده کنید.

سرخابی رنگ مورد علاقه بسیاری از ما دختر خانوم‌هاست. می‌توانید یک پیراهن مجلسی را برای مهمانی آخر هفته خود دست و پا کنید و با آن احساس راحتی کنید.

پوشیدن دامن جین با تی شرت و یا تاپ هنوز هم مد روز و زیباست. سعی کنید از این ست لباس برای تابستان خود استفاده کنید.

و در آخر یک پیراهن مجلسی شیک و گل گلی برای روزهای آخر هفته که در کنار دوستان خود هستیم، این ست‌ها که مورد استفاده کایلی جنر قرار گرفته است می‌تواند الهام بخش شما در مهمانی و نامزدی باشد.

برندِ کایلی چطور موفق شد؟

برندِ کایلی چطور موفق شد؟

برخلاف بسیاری از برندهای آرایشی که در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ محصولات خود مشغول هستند، کایلی جنر مجبور نیست برای فروش محصولاتش در اینستاگرام پولی خرج کند.

 او خودش فردی تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است و از چهره و محبوبیت خودش برای فروش هر چه بیشتر محصولات آرایشی استفاده می‌کند و این یعنی صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات برای برند!

 البته برند کایلی صفحه‌های مخصوص به خودش را نیز در شبکه‌های اجتماعی دارد. برای مقایسه در حال حاضر برند کایلی که تنها چند سال است کار خود را شروع کرده در اینستاگرام 19.8 میلیون دنبال کننده دارد که در مقایسه با برند آرایشی شناخته شده و قدیمی مانند مک که 21.2 میلیون دنبال کننده دارد رقم خوبی به شمار می‌رود!

مطلب مشابه: بیوگرافی مه لقا جابری مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه با بازیگر ترک

کلکسیون اتومبیل‌های کایلی جنر

کلکسیون اتومبیل‌های کایلی جنر

کایلی جنر هنگام تولد 19 سالگی‌اش یک خودروی لندرور که قیمتی حدود 200 هزار دلار دارد برای خود خرید. کایلی جنر و کندال جنر هر دو صاحب یک مدل فراری اسپایدر هستند.  یک عدد لامبورگینی آونتادور نارنجی به قیمت 400 هزار دلار، مرسدس G550 4×4 SUV به قیمت 230 هزار دلار، رولز رویس گوست، بنتلی بنتایگا و یک مدل فراری دیگر به قیمت 1.4 میلیون دلار از دیگر خودروهای کایلی جنر هستند.

فعالیت خیریه‌خواهانه

فعالیت خیریه‌خواهانه

کایلی جنر در سال 2013 با به مزایده گذاشتن لباس‌های قدیمی در وبگاه ای‌بی به کودکان بیمارستان لس‌آنجلس کمک کرد.

خواهران جنر و کارداشیان‌ها از این راه 27 میلیون دلار آمریکا جمع‌آوری کردند و به کودکان بیمارستان اهدا کردند.

در تاریخ 10 نوامبر 2013، جنر به همراه بقیه اعضای خانواده اش در بنیاد خیریه فروش حیاط شرکت کردند و درآمد حاصل را به کودکان گرسنه اختصاص دادند.

در 19 ژانویه 2014، کایلی به همراه خواهرانش کلویی و کندال و لیل تویست (رپر آمریکایی) به خیریه بازی بولینگ پیوستند. او همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت و بیش از یک میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

خواهران جنر در خیریه مشهور کیک‌بال در گلندیل کالیفرنیا به همراه کریس براون (خواننده)

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

موفقیت ها

او در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان در شبکه (ئی!) همراه با خانواده‌اش خوش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود.

در سال 2014 مجله تایمز کایلی و کندال جنر را به علت نقش و تاثیرگذاریشان در شبکه‌های اجتماعی به عنوان تاثیرگذارترین نوجوانان سال انتخاب کرد.

هم چنین کایلی در سال 2017 با کسب درآمد 41 میلیون دلار در لیست 100 مجله فوربس رتبه 59 را گرفت.

کایلی دارای بیشترین تعداد لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

پستی که کایلی جنر در تاریخ 7 فوریه 2018 در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده است با بیش از 18 میلیون لایک رکورددار بیشترین تعداد لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

لاکچری دات کش به نقل از مجله فوربز در جولای 2018 اعلام کرد که ثروت شخصی کایلی جنر 900 میلیون دلار می باشد. او هم اکنون جوان ترین میلیونر خودساخته است.

کایلی در تابستان 2018 رده 27 ام لیست ثروتمندترین زنان خودساخته مجله فوربز را از آن خود کرد.

زندگی شخصی

زندگی شخصی

کایلی جنر در سال 2014 با خواننده رپ آمریکایی بنام تایگاه وارد رابطه عاشقانه ای شد اما در آوریل 2017 این رابطه به جدایی ختم شد.

رابطه با تراویس اسکات

رابطه با تراویس اسکات

کایلی در همین سال 2017 وارد یک رابطه جدید با تراویس اسکات او که نیز خواننده می‌باشد شد و از وی در فوریه 2018 صاحب یک دختر به نام Stormi Webster شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایرینا شایک مدل روسی زیبا؛ درباره زندگی شخصی و رابطه او با بازیگر معروف

رابطه با تیموتی شالامی

رابطه با تیموتی شالامی

به گزارش برترین‌ها، بالاخره بعد از ماه‌ها شایعات درباره رابطه کایلی جنر 25 ساله و تیموتی شالامی 27 ساله و حتی شایعات جدایی آنها، حالا این زوج با حضور در کنسرت جدید بیانسه در کنار هم به تمامی این شایعات پایان دادند و رابطه خود را علنی کردند

این زوج در کنار هم در این کنسرت دیده شدند. به نظر می‌رسد کایلی و تیموتی رابطه خود را حدود 8 ماه پیش و در زمان دیده شدن ماشین کایلی رو به روی خانه تیموتی آغاز کرده‌اند و حالا برای اولین بار در کنار هم در عموم حاضر شدند.

برند لباس و سهام جواهرات

در اواخر سال 2013 کایلی به همراه خواهرش کندال، برند لباسی بنام پکسان را بنیان گذاری کرد و همان سال به همراه خواهرش بخشی از سهام شرکت جواهرات سازی Pascal را خریدند.

برند لاک ناخن

کایلی در سال 2013 از یک شرکت لهستانی – آمریکایی دو مارک ناخن اختصاصی خرید و در زمان کمتری به با فروش آنها به درآمد 1000000 (صدهزار دلاری) رسید.

تحصیلات

کایلی در سال 2015 با مدرک دیپلم از دبیرستان «لارل اسپیرینگز» از رشته علوم فرا‌محیطی فارغ‌التحصیل شد و بعد ترک تحصیل کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی سوفی ترنر بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و جدایی و کارهای هنری اش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو