معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس برای اقامت

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس برای اقامت


منبع: پلازا

2

1402/6/28

13:23


معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس برای اقامت

آیا به دنبال پیدا کردن بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفلیس بر اساس بودجه خود هستید؟ هر ساله تعداد زیادی گردشگر از ایران و سراسر جهان به تفلیس سفر می‌کنند و یکی از دغدغه‌های مهم آن‌ها انتخاب اقامتگاه مناسب است. اگر شما نیز به دنبال اقامتی خاص و لذت‌بخش در تفلیس هستید، این مقاله به شما کمک کند تا بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس را برای سفر خود انتخاب نمایید؛ چراکه تمامی اطلاعاتی که درباره بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفلیس به شما خواهیم داد بر اساس تجربیات دیگران از اقامت در آن‌ها می‌باشد. بنابراین در ادامه، ما با بررسی نظرات و تجربیات مسافران از سرتاسر جهان چندین هتل برتر تفلیس را همراه با تصاویرشان برای شما فهرست کرده‌ایم و به بررسی تمامی امکانات ان‌ها نیز به همراه شماره تماس هر کدام پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب

لیست بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس

تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان و بزرگ‌ترین شهر این کشور همراه با تاریخچه‌ای دیرینه، آب و هوایی مطلوب و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان یکی از برجسته‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. بنابراین این شهر دارای جاذبه‌های فراوانی است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند؛ به عنوان مثال پارک آبی جینو پارادایس، شهربازی متاتسمیندا، قلعه باستانی ناریکالا و سد ژینوالی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های تفلیس به شمار می‌آیند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

آشنایی با معروفترین مکانهای دیدنی کشور گرجستان
fereshteh beheshti16 شهریور 1402 18:00

بنابراین اگر قصد سفر به تفلیس را دارید و به دنبال بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفلیس برای اقامت خود هستید، در ادامه به شما 6 نمونه از بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس آن به همراه تمامی ویژگی‌ها و امکانات خاصشان را معرفی نموده‌ایم تا بتوانیم به شما در انتخاب مناسب‌ترین محل اقامتتان راهنمایی کنیم. پس همراه ما باشید!

1. هتل 4 ستاره کورتیارد | Courtyard by Marriott

هتل کورتیارد - از بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس

در تفلیس یک مجسمه معروف و بزرگ به نام “آزادی” وجود دارد. اگر می‌خواهید هم در یکی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفلیس اقامت داشته باشید و هم نزدیک به این جاذبه دیدنی باشید، هتل کورتیارد بای ماریوت بهترین گزینه برای شماست!

یکی دیگر از مزیت‌های مهم هتل کورتیارد بای ماریوت این است که فاصله کمی از مرکز شهر و دیگر جاهای دیدنی تفلیس دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه‌ها، کلیساها و پارک‌های زیبای این شهر اشاره نمود که دسترسی به آن‌ها با تاکسی و اتوبوس نیز بسیار راحت است. هتل کورتیارد یک رستوران داخلی دارد که وعده‌های غذایی را در چهار وعده کامل (صبحانه، نهار، میان وعده و شام) ارائه می‌دهد. همچنین در منوی رستوران هم غذاهای محلی و هم بین‌المللی وجود دارد. بنابراین حتی اگر رژیم غذایی خاصی داشته باشید در منوی رستوران کورتیارد گزینه‌های مناسبی برای شما وجود خواهد داشت. در اطراف هتل نیز بارهای مختلفی وجود دارد اما توجه داشته باشید که قیمت‌ها و خدمات این بارها ممکن است متفاوت باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های این هتل دارای اینترنت، تهویه مناسب، تلویزیون و حمام اختصاصی به همراه تمامی لوازم بهداشتی می‌باشد.

امکانات: پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای، باشگاه، استخر شنا، سونا، جکوزی، رستوران، سالن بدنسازی و اسپا، بار، دستگاه خودپرداز، خشکشویی، سیستم گرمایشی، آسانسور، کارمندان مسلط به روسی و انگلیسی، نگهداری چمدان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب

2. هتل 4 ستاره روستاولی پالاس | Rustaveli Palace

برترین هتل های 4 ستاره تفلیس

اگر میخواهید به تفلیس سفر کنید و به دنبال یکی از بهترین هتل‌های این شهر هستید که از لحاظ مالی و اقتصادی نیز برای شما به صرفه باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که هتل “روستاولی پالاس” را برای اقامت خود انتخاب نمایید؛ چراکه هتل روستاولی پالاس به مرکز شهر تفلیس بسیار نزدیک است و این بدین معناست که دسترسی آسانی به وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و اتوبوس خواهید داشت.

همچنین مسافرانی که در هتل روستاولی پالاس اقامت داشته‌اند، به ویژه از صبحانه‌های این هتل تعریف بسیاری می‌کنند. درواقع صبحانه در این هتل در بوفه ارائه می‌شود و انواع غذاهای گوشتی و لبنی نیز در منوی صبحانه آن وجود دارد. رستوران هتل روستاولی پالاس هم دارای یک منو جذاب از انواع غذاهاست که جدای از غذاهای گرجی شامل غذاهای اروپایی مانند فرانسوی و ایتالیایی نیز می‌شود.

یکی از نقاط قوت دیگر این هتل این است که برای سفرها و جلسات کاری نیز محیط بسیار مناسبی دارد. از اتاق‌های کنفرانس گرفته تا مرکز تجاری؛ همگی با تجهیزاتی مدرن و پروژکتور، این امکانات برای برگزاری جلسات کاری حرفه‌ای فراهم نموده‌اند. همچنی، برای زوج‌های عروس و دامادی که به ماه عسل خود در گرجستان سفر می‌کنند، هتل روستاولی پالاس اقامتگاه‌های ویژه‌ای دارد. البته لازم به ذکر است که این اقامتگاه‌ها نسبت به دیگر اتاق‌ها قیمت بیشتری دارند.

امکانات: رستوران، وای فای، اتاق کنفرانس، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، تراس، باغ، اتاق خانواده، پارکینگ، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، بار، خشکشویی، کتابخانه، کرایه خودرو، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آسانسور، سوئیت مناسب زوج‌ها، کارمندان مسلط به چند زبان روسی، انگلیسی، ترکی، آذربایجانی

  • آدرس:  Ekaterine Gabashvili Street 10, near Rustaveli Square, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia
  • شماره تماس: +۹۹۵۳۲۲۹۳۱۱۴۱
  • وبسایت: https://bia2safa.net/goto/web/url/3619114

3. هتل 4 ستاره مرکور | Mercure Hotel

معروف ترین هتل 4 ستاره تفلیس

ممکن است هر فردی دلیل خاصی برای سفر به مقصد را داشته باشد! آیا شما نیز به دنبال دلیلی برای سفر به گرجستان و تفلیس هستید؟ اگر شما هم مانند اکثر گردشگران تنها به دنبال تفریح و لذت‌بردن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که هتل “مرکور” را برای رزرو و اقامت در تفلیس در نظر بگیرید؛ چراکه هتل مرکور علاوه بر امکانات و ویژگی‌هایی که دارد و آن را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های تفلیس تبدیل کرده‌است، یک مزیت بزرگ دیگری نیز دارد و آن این است که بسیاری از جاهای دیدنی و تفریحی تفلیس نزدیکاین هتل واقع شده‌است. حتی اگر بخواهید به مناطق دیگری از شهر بروید، در این مکان دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو بسیار آسان می‌باشد؛ چراکه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو در فاصله تقریباً 500 متری از هتل مرکور قرار دارد.

همچنین پشت بام هتل مرکور دارای منظره‌ای بسیار زیبا از شهر تفلیس است و یک بار نیز از انواع نوشیدنی در این مکان وجود دارد. هتل مرکور همچنین دارای یک رستوران است که هم غذاهای محلی و هم اروپایی را ارائه می‌دهد. به علاوه تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مناسب، مینی بار و حمامی اختصاصی به همراه تمامی تجهیزات و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات: رستوران، مرکز اسپا، وای فای، بخش ماساژ، سونا، باشگاه بدنسازی، کتابخانه، تراس، چک این آنلاین، خشکشویی، شاتل هواپیمایی، باغ، اتاق خانواده، پارکینگ، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، بار، خشکشویی، کتابخانه، کرایه خودرو، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آسانسور، سوئیت مخصوص زوج‌ها، اتاق وی‌آی‌پی، کارمندان چند زبانه مسلط به روسی، انگلیسی

  • آدرس: Vakhtang Gorgasali Street 9, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • شماره تماس: +۹۹۵۳۲۲۰۰۶۰۶۰

4. هتل 4 ستاره رومز تفلیس | Rooms Hotel

معرفی بهترین هتل 4 ستاره تفلیس

لازم است بدانید یک جنبش در بین بهترین هتل‌های تفلیس آغاز شده که هتل “رومز” آغازگر آن بوده‌است و این جنبش مرتبط با معماری و طراحی می‌باشد و هدف اصلی آن ادغام مدرنیسم با فضای کشور گرجستان است. این بدین معناست که اگر به هتل‌هایی که در این جنبش شرکت کرده‌اند، از جمله هتل رومز وارد شوید، تجربه‌ای فوق‌العاده از اقامت در این نوع هتل‌ها خواهید داشت که شاید حتی در لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس هم نتوانید آن را تجربه نمایید!

هتل رومز دارای 125 اتاق و سوئیت است که در طراحی آن، عناصر معماری آمریکایی با عناصر تاریخی تفلیس ترکیب شده‌اند. وقتی وارد هتل می‌شوید ابتدا با یک کتابخانه روبه‌رو می‌شوید و دلیل آن این است که در زمان اتحاد جماهیر شوروی، این مکان یک انتشارات بوده و ریاست هتل رومز تصمیم گرفته‌است که از این تاریخچه درخشان در معماری مدرن خود بهره‌برداری کند.

همچنین غذاهایی که در هتل رومز سرو می‌شود، ویژگی خاصی دارند و آن این است که تمامی محصولات و مواد اولیه آن‌ها برای تهیه غذا را خودشان تولید می‌کنند! یکی دیگر از بخش‌های مشهور هتل رومز بخش شرقی آن است؛ چراکه این بخش به یک گلخانه بزرگ تبدیل شده‌است و در آن باری وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. درنهایت این هتل یک مکان خاص و آرامبخش برای اقامتی آرام و لذت‌بخش است.

لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های این هتل دارای تجهیزاتی از قبیل وای فای، تهویه مناسب، تلویزیون و حمام اختصاصی به همراه تمامی لوازم بهداشتی می‌باشند.

امکانات: وای فای، رستوران، بار، شاتل هواپیمایی، تراس، اتاق خانواده، پارکینگ، صبحانه در اتاق، بار، خشکشویی، کرایه خودرو، نگه‌داری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آسانسور، سوئیت مناسب زوج‌ها، اتاق وی‌آی‌پی، کارمندان چند زبانه مسلط به روسی، انگلیسی، آلمانی

  • آدرس: Rooms Hotel Tbilisi Merab Kostava Street 14, 0108 Tbilisi
  • شماره تماس: ۹۹۵۳۲۲۰۲۰۰۹۹+
  • وبسایت: https://www.RoomsHotels.com

5. هتل 4 ستاره بریتیش هاوس | Boutique Hotel British House

منطقه “ورا” به عنوان مرکز فرهنگ جدید و روشنفکری در تفلیس شناخته می‌شود که هتل بریتیش هاوس نیز در همین منطقه واقع شده‌است. قبل از آن که بیشتر به معرفی این هتل جذاب بپردازیم، بهتر است بدانیم که چرا به آن بریتیش هاوس (یا خانه انگلیسی) می‌گویند؟!

بر اساس بررسی‌های انجام شده و نظرات مختلفی که در مورد تاسیس و نام هتل وجود دارد، بیشترین ادعا مبنی بر این است که سازنده اصلی هتل، طراحی آن را بر پایه معماری انگلیسی انجام داده و یا حتی برخی معتقدند که معمار آن خود یک فرد انگلیسی بوده‌است. درنتیجه هر کسی که این هتل را ساخته‌است، مهارت بسیاری در این کار داشته که امروزه نام هتل “بریتیش هاوس” در فهرست بهترین هتل‌های تفلیس قرار دارد و ساختمان آن نیز از قرن نوزده به عنوان یک اثر تاریخی در تفلیس ثبت شده‌است.

بنابراین اگر در سفر خود به دنبال اقامت در بهترین هتل‌های تفلیس هستید که از هر نظری مناسب باشند، هتل “بریتیش هاوس” می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد؛ چرا که اولاً این هتل در یک منطقه مهم از شهر واقع شده و به همین دلیل دسترسی بسیار خوبی به حمل و نقل عمومی دارد.

دوماً هتل “بریتیش هاوس” نزدیک به دفاتر دولتی و اماکن مهمی مانند سفارت‌خانه‌ها و بانک‌ها نیز قرار دارد که این امر می‌تواند در انجام امور اداری و کاری به شما کمک کند و همچنین به همین دلیل از نظر امنیت آرامش خاطر شما را تضمین کند.

سوماً مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیاری نیز در اطراف هتل “بریتیش هاوس” وجود دارد که درنتیجه برای لذت بردن از سفرتان نیازی نیست مسافت زیادی را از محل اقامت تا این مراکز طی کنید. همچنین اگر قرار است با خانواده‌تان به تفلیس سفر کنید می‌توانید یک سوئیت خانوادگی این هتل را به جای چند اتاق جداگانه رزرو کنید؛ چراکه بر اساس تجربیات افراد دیگری که به این مکان سفر کرده‌اند، این گزینه می‌تواند از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر باشد.

امکانات: ترنسفر فرودگاهی، بخش کرایه ماشین، وای فای، خشکشویی، اتاق خانواده، پارکینگ، مرکز بدنسازی، رستوران، نگهدای چمدان، پذیرش 24 ساعته، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، آسانسور، کارمندان مسلط به طبان گرجی، روسی و انگلیسی

6. هتل 4 ستاره ریور ساید | River Side Hotel 

هتل ریور ساید یکی از مکان‌های جذاب تفلیس به شمار می‌رود؛ چراکه در قلب تاریخی، معماری و تجاری این شهر واقع شده‌است. از لحظه ورود به این هتل، مهمانان جذب طراحی زیبا و رنگارنگ این هتل می‌شوند. ورود به هتل با نمایی شیشه‌ای و زیبا شروع می‌شود که از همان ابتدا احساس طراوت و شادابی را به مهمانان خود منتقل می‌کند. اتاق‌های کلاسیک و لوکس هتل با دکوراسیون‌های زیبا در رنگ‌های لاجوردی و آبی یا رنگ‌های زرشکی و کرم آماده شده‌اند و این طراحی و رنگ‌های منحصر به فرد به مهمانان تجربه‌ای خاص از اقامت در این هتل را به‌وجود می‌آورد. همچنین هر اتاق دارای تجهیزاتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز و قهوه‌ساز می‌باشد.

یکی از نقاط برجسته این هتل بار و رستوران آن است که تجربه‌ یک شام عالی و نوشیدنی‌های متنوع را برای مهمانان فراهم می‌کند. رستوران هتل غذاهای خوشمزه گرجی را در فضایی دل‌انگیز و همچنین بار هتل با طراحی زیبا و پررنگ، نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوعی را به مهمانان ارائه می‌کند. به علاوه این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است و به ویژه برای زوج‌های جوان و عاشقان یک مقصد عالی برای اقامت و تفریح در تفلیس خواهد بود.

امکانات: وای فای، ترنسفر فرودگاهی، اتاق خانواده، پارکینگ، سالن بدنسازی، ماساژ، کتابخانه، کرایه خودرو و حتی دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، شبکه تلویزیونی کودکان، سوئیت ماه عسل برای زوج‌ها، خشکشویی، نگه‌داری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آسانسور، کارمندان مسلط به زبان‌های روسی، انگلیسی، اوکراینی، اسپانیایی، آلمانی

سوالات متداول درباره بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس

1. چه هتل‌هایی در تفلیس به عنوان بهترین هتل های 4 ستاره شناخته می‌شوند؟

تمامی هتل‌های نام برده شده در این مقاله جزو بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفلیس به شمار می‌روند. بنابراین می‌توانید با مطالعه درباره آن‌ها و بر اساس نیازها و سلایق خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

2. هزینه اقامت در بهترین هتل‌های تفلیس چقدر است؟

هزینه اقامت در بهترین هتل‌های تفلیس بستگی به نوع اتاق، موقعیت هتل و فصل سفر دارد. در تفلیس قیمت اتاق‌ها متغیر است؛ بنابراین شما می‌توانید هتل‌های گوناگونی در رنج قیمتی مناسب تا گران پیدا کنید.

3. چه ویژگی‌هایی از نظر موقعیت جغرافیایی در بهترین هتل‌های تفلیس مهم هستند؟

موقعیت جغرافیایی از جمله عوامل مهم در انتخاب هتل است. بهترین هتل‌های تفلیس عمدتاً در نزدیکی مراکز تجاری، جاذبه‌های گردشگری و ایستگاه‌های مترو واقع شده‌اند.

4. آیا بهترین هتل‌های تفلیس امکاناتی مانند رستوران‌های با کیفیت، استخرها یا اتاق‌های ویژه دارند؟

بله؛ اکثر بهترین هتل‌های تفلیس دارای رستوران‌هایی با کیفیت، استخرها، اسپاها و اتاق‌های ویژه‌ای هستند که به مسافران خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

5. آیا بهترین هتل‌های تفلیس امکانات تفریحی برای مهمانان خود دارند؟

بله، بهترین هتل‌های تفلیس معمولاً امکانات تفریحی متنوعی از جمله باشگاه ورزشی، سالن‌های بازی، تورهای شهری و فعالیت‌های تفریحی دیگری برای مهمانان خود دارند.

جمع‌بندی

بدیهی است که انتخاب بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفلیس برای اقامت در این شهر بخصوص برای گردشگران و مسافرانی که به دنبال تجربه خوبی از سفر به گرجستان هستند، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در این مقاله تماس نمودیم تا بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس را با تمامی امکانات، آدرس و شماره تماس به شما عزیزان معرفی کنیم تا راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین گزینه باشیم. به عبارت دیگر این هتل‌ها از نظر موقعیت جغرافیایی و خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند، جزو بهترین گزینه‌ها در شهر تفلیس محسوب می‌شوند.

به همین دلیل اگر به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش در تفلیس هستید می‌توانید یکی از این هتل‌ها را برای اقامت خود در نظر بگیرید. امیدوارم که انتخابی مناسب برای سفرتان داشته باشید و لحظات خوبی را در تفلیس سپری کنید.

هچنین اگر دوستانی در بین شما هستند که تجربه سفر به تفلیس و اقامت در این هتل‌های نام برده شده را دارن، حتما تجربیات خود را با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارند تا ما آن تجربیات را به مقاله خود اضافه نماییم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو