جنبه های مثبت بیمه مسافرتی چیست؟ | برای سلامتی خود ارزش قائل باشید

6

1402/6/30

10:52


جنبه های مثبت بیمه مسافرتی چیست؟ | برای سلامتی خود ارزش قائل باشید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

افراد برای به حداقل رساندن هزینه‌های احتمالی در آینده، بیمه‌های متعددی شامل بیمه ماشین، بیمه شخص ثالث، بیمه سلامتی و … را خریداری می‌کنند. اما بیمه مسافرتی یکی از انواع بیمه است که شاید کمتر کسی با ضرورت خریداری آن آشنایی داشته باشد. در صورتی که مسافر باشید، باید خطرات و مشکلات احتمالی در سفر را مدنظر قرار دهید و خرید بیمه مسافرتی می‌تواند بسیاری از نگرانی‌های شما را رفع کند. در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای خرید بیمه مسافرتی بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت خرید بیمه مسافرتی

خرید بیمه مسافرتی که معمولا برای پرواز خارجی و به منظور دریافت ویزا انجام می‌شود، مزایای بسیاری برای مسافر دارد. بسیاری از ریسک‌هایی که ممکن است قبل، حین و پس از سفر با آن مواجه شوید، توسط این بیمه پوشش داده می‌شود. اگر بخواهیم مزایای خرید بیمه مسافرتی را برشماریم، باید آن را در دسته‌بندی زیر بیان کنیم:

پوشش هزینه های پزشکی

چنانچه پیش از سفر بیماری نداشته باشید و در جریان سفر خود به بیماری و مشکل سلامتی دچار شوید، بسیاری از هزینه‌ها شامل بستری در بیمارستان، هزینه داروها و فوریت‌های پزشکی توسط بیمه مسافرتی پوشش داده می‌شود. به خصوص در مواردی که به مشکلات دندانپزشکی دچار شوید، این بیمه بسیاری از هزینه‌ها را پوشش می دهد.

خسارت ناشی از مفقودی بار و وسایل

اگر در طول سفر وسایل شما مانند کیف، مدارک، موبایل یا اینکه چمدان و بار شما در فرودگاه گم یا ربوده شود، می‌توانید از پوشش بیمه مسافرتی استفاده کنید.

خسارت ناشی از تاخیر یا لغو سفر

مواردی پیش می‌آید که بلیط هواپیما یا هتل شما از طرف ایرلاین یا هتل کنسل می‌شود، یا اینکه با تاخیر در پرواز مواجه می‌شوید، چنانچه مورد شما در مفاد بیمه نامه ذکر شده باشد، می‌توانید هزینه خسارت این موارد را دریافت کنید.

موارد دیگری که هزینه آنها توسط بیمه مسافرتی تامین می‌شود، عبارتند از:

جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور خود به دلیل بیماری یا حادثه

حواله وجه نقد

بازگشت اضطراری به دلیل فوت اعضای نزدیک خانواده

پیگیری مسائل حقوقی شامل پیگیری پرونده، پرداخت حق الوکاله، هزینه دادگاه و …

هزینه‌های فوت بیمه شده شامل برگرداندن جسد و کودک بی سرپرست و …

لازم به ذکر است باید توجه داشته باشید برخی موارد در پوشش‌های بیمه مسافرتی قرار نمی‌گیرد، از آن جمله:

جراحی زیبایی

خودکشی فرد

خسارت ناشی از استفاده از الکل و مواد روانگردان

عوارض بیماری سابقه دار

نحوه خرید بیمه مسافرتی چگونه است؟

چنانچه عازم سفر خارجی هستید، احتمالا درخواست ویزا و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از اولین اقداماتی است که انجام می‌دهید. اما در لیست اقدامات خود باید خرید بیمه مسافرتی را نیز اضافه کنید، کمااینکه داشتن بیمه از مدارک اصلی برای دریافت ویزا نیز محسوب می‌شود.

به این منظور، برای راحتی بیشتر بهتر است خرید بیمه مسافرتی را از طریق وبسایت‌ها و پلتفرم‌هایی مانند فلای تودی انجام دهید که توسط آن می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را نیز به صورت یکجا انجام دهید.

کافی است وارد وبسایت فلای تودی شوید، در قسمت بیمه مسافرتی، اطلاعات خواسته شده شامل تعداد و سن مسافران، مقصد، مدت سفر و … را وارد کنید تا طرح‌های بیمه برای مقصد و مدت زمان موردنظرتان نمایش داده شود.

از آنجا که شرکت‌های بیمه مختلفی، بیمه مسافرتی ارائه می‌دهند و پوشش‌های هر کدام ممکن است تفاوت داشته باشد، بنابراین قیمت‌ها و شرایط مختلفی برای بیمه وجود دارد. در نتایج جستجوی فلای تودی اطلاعات کامل بیمه‌ها شامل قیمت، پوشش‌ها و … نمایش داده می‌شود و با مطالعه آنها می‌توانید بیمه موردنظرتان را به راحتی پیدا کنید.

از طرفی ابزارهایی که توسط فلای تودی در اختیار شما قرار گرفته‌اند، کمک می‌کنند تا سریعتر بیمه موردنظرتان را پیدا کنید. این ابزارها همان فیلترهای جستجو هستند که می‌توانید جستجوی خود را بر اساس قیمت، شرکت بیمه و … انجام دهید. در نهایت، پرداخت هزینه را با کارت‌های عضو شتاب انجام خواهید داد و بیمه نامه بلافاصله صادر خواهد شد.

فلای تودی مرجعی مطمئن برای سفر خارجی

با توجه به سابقه دیرینه فلای تودی در صنعت گردشگری و اعتبار بالایی در این حوزه کسب نموده است، بهترین گزینه برای خرید خدمات سفر شامل بلیط پرواز خارجی، رزرو هتل و خرید بیمه مسافرتی است. شما در این پلتفرم می توانید ارزانترین گزینه‌ها را با پشتیبانی 24 ساعته خریداری کنید. اگر به دنبال دریافت خدمات ویزای توریستی کشورهای مختلف هستید، با کارشناسان فلای تودی به شماره 42405000 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید علاوه بر وبسایت، از طریق اپلیکیشن فلای تودی نیز خرید خود را انجام دهید. همه مراحل تنها با چند کلیک و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و کارشناسان مجرب فلای تودی به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند. برای تجربه سفر خارجی مطمئن و راحت، فلای تودی را انتخاب کنید./تکنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو