بیوگرافی کندال جنر مدل جذاب آمریکایی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه هایش

بیوگرافی کندال جنر مدل جذاب آمریکایی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه هایش


منبع: تاپ ناز

5

1402/6/30

13:06


بیوگرافی کندال جنر مدل جذاب آمریکایی

ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا زندگی شخصی و حرفه‌ای کندال جنر مدل مشهور آمریکایی را برای شما زیر ذره‌بین ببریم پس تا انتها با تاپ ناز همراه باشید.

بیوگرافی

تولد

کندال نیکول جنر  در سوم نوامبر 1995 در لس آنجلس آمریکا بدنیا آمد.

خانواده

خانواده

کندال فرزند بروس جنر ورزشکار آمریکایی و همچنین کریس جنر شخصیت تلویزیونی و بازرگان آمریکایی است. او یک خواهر تنی به نام کایلی و 8 خواهر و برادر ناتنی دارد. کیم، کلویی، کورتنی و راب کارداشیان از دیگر سلبریتی‌های مشهور آمریکا و در واقع خواهرها و برادر ناتنی کندال هستند.

تحصیلات

مسیر هنری او به این صورت طی شد که دوران تحصیل خود را در مدرسه ی خصوصی سیرا کنیون حاضر شد ولی سپس برای تحصیل به خانه رفت و در نهایت در سال 2014 توانست تحصیلات خود را به اتمام برساند و اخذ مدرک کند.

شهرت با سریال پا به‌ پای خانواده کارداشیان

کندال در سال 2007.  در کنار خواهران ناتنی بزرگترش کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان، و کلویی کارداشیان، و کایلی جنر جوانتر، همراه با دیگر اعضای خانواده آنها از جمله “مادر” کریس جنر و همسر دومش کیتلین در سریال پا به پای خانواده کارداشیان ها حضور پیدا کرد. این سریال نه چندان معروف از سال 2007 تا به کنون در حال پخش است و تا به حال 12 فصل و 181 قسمت از این مجموعه ساخته شده است. این سریال باعث دیده شدن کندال جنز شد.

مطل مشابه: بیوگرافی جورجینا رودریگز همسر کریستانو رونالدو؛ نحوه آشنایی با رونالدو و درباره زندگی او

شروع مدلینگ و شهرت جهانی

شروع مدلینگ و شهرت جهانی

او در سن 17 سالگی برای دنبال کردن حرفه مدلینگ از زادگاهش به نیویورک سفر کرد‌. در سال 2014 بر روی صحنه های فشن دیزانرهای بزرگی در نیویورک، پاریس و میلان حضور پیدا کرد‌. همچنین در سال 2015 برای برند ویتکوریا کت واک انجام داد و در همین سال توانست برنده جایزه محبوب ترین مدل (FAVORITE MODEL) از جشنواره (CHOISE AWARDS TEEN) شود. او سفیر برند استه لودر (ESTĒE LAUDER) چهارمین تولید کننده لوازم آرایشی دنیا است. کندال در نسخه های متعدد مجله وگ (VOGUE) که یکی از مشهورترین مجلات استایل دنیا است، به عنوان نماینده در ایتالیا، مکزیک و ژاپن حضور پیدا کرد. او موفق شد در سال 2016 یک نسخه اختصاصی هم از این مجله به دست آورد.

عنوان چهره برند زیبایی استی لادر

عنوان چهره برند زیبایی استی لادر

کندال به طور مداوم با برندهای بزرگ در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود کار می کرد. خارج از مدلینگ، او یک خط لباس با خواهرش کایلی به نام کندال + کایلی دارد که در تاپ شاپ موجود است، و او با برندهایی در زمینه خطوط لاک ناخن، خطوط جواهرات، و طراحی کفش و کیف دستی با استیو مدن برای خط Madden Girl خود همکاری کرده است. . در سال 2016، او به عنوان چهره برند زیبایی استی لادر معرفی شد و همکاری کرد.

صداپیشگی

صداپیشگی

کندال در سال 2010 با تعدادی از هنرمندان در کلیپ تیم «one cahh» به اسم «Blacklight» و نیز در 2014 با خواهر کوچک خود کایلی و در ویدیو موزیکی به اسم «Recognize» از خواننده «PartyNextDoor» مقابل دوربین رفت.

ورود به سینما

کندال جونر به غیر از عرصه مدلینگ در عرصه سینما نیز حضور پر رنگی داشته و توانسته در این زمینه نیز موفق باشد. چند اثر او را با هم بررسی خواهیم کرد.

حضور در سریال هاوایی پنج

کندال در سال 2012 و برای اولین بار در سریال هاوایی پنج حضور پیدا کرد. هاوایی پنج سریالی در ژانر پلیسی، اکشن به کارگردانی لئونارد فریمن در 240 قسمت ساخته و اکران شد، از بازیگران این سریال میتوان به الکس الاکلین، اسکات کان، دنیل دای کیم و گریس پارک اشاره کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی کایلی جنر مدل جذاب؛ درباره زندگی شخصی، عمل های زیبایی و روابط عاشقانه او

دیگر آثار نیکول

از دیگر آثار نیکول میتوان به صداپیشگی در مجموعه The High Fructose Adventures of Annoying Orange در نقش توت فرنگی اشاره کرد.وی همچنین در فیلم های دیگری مثل Fyre Fraud، The First Monday in May، Ocean’s 8 اشاره کرد که در این فیلم ها با بازیگران  بزرگی همچون کیت بلنشت، ساندرا بلک، ان هتوی، هلنا بونهام کارتر اشاره کرد.

نویسندگی

نویسندگی

در سال 2014 خواهران جِنر با همکاری مایا اسلوان نویسنده  کتابی به نام «شورشیان: شهر ایندرا» را به قلم درآوردند. آن ها 2 سال پس از آن در سال 2016 کتابی به نام «زمان دوقلوها» را به عنوان ادامه ی کتاب پیشین انتشار دادند.

بیزینس کایلی و کندال جنر

کندال و کایلی (خواهرش) یک خط تولید لباس نیز دارند و او درآمدی جانبی از این مسیر به دست می‌آورد. اگر چه روابط چندان خوبی بین این دو خواهر برقرار نیست و کندال چندین بار در مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که در دنیای کسب و کار، به هماهنگی مناسبی رسیده باشند.

دیگر کار های تجاری

نیز در ماه فوریه سال 2014 خط تولیدی کیف و کفش دستی زیر نظر «دختر دیوانه استیو مدن» و در سال 2017 خط تولیدی تی شرت را ایجاد نمود.کندال در سال 2019با برند مراقبت از دندان و دهان «moon» و نیز مراقبت پوست «proactive» همکاری کرده و در 2020 بیان نمود که خط تولیدی وسایل آرایشی با مشارکت برند خواهر خود ایجاد نموده است.

درآمد کندال جنر

در سال 2022 میلادی، کندال به عنوان پردرآمدترین و پولسازترین مدل سال انتخاب شد و درآمد سالیانه‌اش، 22 میلیون دلار برآورد شده است. لازم به ذکر هستیم این مدل مشهور در اینستاگرام 294 میلیون فالور دارد و درآمد های هنگفتی هم از فضای مجازی بدست می‌آورد

زندگی شخصی

رابطه با هری استایلز خواننده مشهور

رابطه با هری استایلز خواننده مشهور

یکی از روابط  کندال با هری استایلز خواننده گروه وان دایرکشن بود.  تمام رسانه ها به دقت این دو سلبریتی را دنبال میکردند ، هر چند این دو نفر رابطه خود را تکذیب کردند، عکس هایی دو نفره آن ها در یک کشتی تجاری پخش شد. شایعات روابط این دو از جایی قوت گرفت که گوشی مادر هری هک شد و تصاویر خانوادگی آن ها با کندال دیده شد. رابطه این دو در سال 2014 تمام شد. دلیل این جدایی هرگز اعلام نشد . اما آن ها رابطه دوستانه خود را حفظ کرده اند.

رابطه با نیک جوناس خواننده مشهور

رابطه با نیک جوناس خواننده مشهور

کندال مدت کوتاهی با نیک جوناس خواننده، بازیگر و مدل مشهور آمریکایی که عضو گروه موسیقی برادران معروف جونز است وارد رابطه شد که پس از مدت کوتاهی این رابطه به اتمام رسید.

مطلب مشابه: بیوگرافی باربارا پالوین مدل جذاب مجارستانی؛ درباره زندگی شخصی و ازدواج او

شایعات رابطه با کریستانو رونالدو و جاستین بیبیر

شایعات رابطه با کریستانو رونالدو و جاستین بیبیر

همیشه شایعات زیادی در رابطه با روابط سلبریتی ها منتشر شده یکی از بزرگترین شایعات رابطه همزمان کندال با جاستین بیبیر و کریستانو رونالدو بود که کندال در واکنشی تند تمام این شایعات را رد کرد.

رابطه با دوین بوکر بستگبالیست معروف

رابطه با دوین بوکر بستگبالیست معروف

کندال از  ماه آوریل سال 2021 با بستگبالیست معروف آمریکایی دوین بوکر وارد رابطه شده است و هم اکنون با او در ارتباط است. دوین بوکر بستگبالیست حاضر در لیگ NBA است.

عمل های زیبایی

عمل های زیبایی

اگر تصور می‌کنید این مدل مشهور، با قد 1.79سانتی متری و وزن 54 کیلوگرمی، به صورت مادرزادی زیبایی اندام و چهره خود را دارد، سخت در اشتباه هستید! کندال جنر تا کنون جراحی‌های زیبایی لب، لیفت ابرو، پلک و زاویه‌دار کردن فک را انجام داده است. همین طور وی عمل پیکر تراشی را نیز پشت سر گذاشته و اندام زیبای فعلی او، نتیجه این عمل است.

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

مشکلات سلامت روانی کندال

مشکلات سلامت روانی کندال

کندال جنر مبتلا به ترایپوفوبیا است. می توان گفت نزدیک به 15 درصد مردم در دنیا مبتلا به این بیماری هستند. ترایپو به نوعی فوبیا بر اثر دیدن سوراخ های در کنار هم گفته می شود. همچنین با وجود اینکه متخصصان صنعت مد عقیده دارند کمتر کسی با موقعیت و امتیازات کندال پیدا می شود، او قصد دارد این حرفه را کنار بگذارد. دلیل کندال افزایش اضطراب او در چند سال گذشته است‌. زمانی که او این موضوع را مطرح کرد منجر به واکنش های زیادی شد. به گفته وی تمایل دارد فقط در برخی فشن شوهای هفته مد حضور پیدا کند‌. جمله او این است “من هرگز دختری نبوده ام که در یک فصل در 30 شو حضور پیدا کنم.

موهای کندال جنر

موهای کندال جنر

یکی از مواردی که راجب استایل کندال وجود دارد مدل موهای او است. برخلاف دیگر اعضای خانواده وی که علاقه زیادی به استفاده از اکستنشن های مو در رنگ ها و مدل های متفاوت دارد، او با مدل فرق باز و موهای مشکی در اماکن مختلف حضور پیدا می کند‌. در برخی موارد مانند کت واک های ویژه این کار را انجام نمی دهد. شاید بتوان علت این موضوع را هدایت توجه دیگران از مو به زیبایی صورت و اندام توسط او بیان کرد.

حواشی کندال جنر در تبلیغات پپسی

در ماه آپریل سال 2017 میلادی بود که حضور وی در کمپین تبلیغاتی پپسی Live For Now تحت قراردادی که با بخش تبلیغات شرکت پپسی داشت، حواشی زیادی به وجود آورد. در این تبلیغ تعارف کردن یک بطری نوشابه پپسی به پلیس در به تصویر کشیدن تظاهرات Black Lives Matters (به قصد حمایت از سیاه پوستان)، جنجال‌های زیادی به پا کرد و باعث شد تا پخش این تبلیغ به کلی متوقف شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایرینا شایک مدل روسی زیبا؛ درباره زندگی شخصی و رابطه او با بازیگر معروف

فعالیت های خیرخواهانه

فعالیت های خیرخواهانه

جنر به همراه خواهرانش مدتها پیش یک حساب eBay ایجاد کرد که در آن برای بیمارستان کودکان پول جمع آوری میکنند و در شب کریسمس 2013 نیز با بچه ها در بیمارستان کودکان لس آنجلس دیدار کردند این دیدار با نگاه مثبت رسانه ها روبه رو شد و به غیر از خود از دیگر سلبریتی ها درخواست کردند که در این کار شرکت کنند. کندال در ژانویه 2014 به یک بازی بولینگ خیریه رفت و مسئولین این بازی متعهد شدند که در ازای حضور وی 1 میلیون دلار به خیریه اهدا کنند. کندال در سال 2020 ،  با استفاده از سود تجاری خود برای رفع شیوع کرونا و تامین غذا برای مردم گرسنه جهان کمک بزرگی کرد.

استایل کندال جونز

شهرت و پیشینه خانوادگی کندال جنر، همواره او را در مرکز توجه قرار داده است. به همین دلیل کندال از جمله کسانی است که باید توجه ویژه‌ای به لباس‌های خود داشته باشد. کندال جنر را می‌توان در مراسم‌های رسمی با لباس‌هایی فاخر و گران‌قیمت دید. او همچنین از افرادی است که به خوبی از ویژگی‌های مثبت اندام خود آگاه است و همواره سعی در بهتر نشان دادن آن‌ها دارد. از ویژگی‌های مثبتی اندام جنر می‌توان به پاهای کشیده و خوش‌فرم و کمر بسیار باریک او اشاره کرد. او در انتخاب لباس‌های رسمی و غیررسمی خود، مدل‌هایی را در نظر می‌گیرد که این ویژگی‌های مثبت را برجسته‌تر کنند. کندال جنر در انتخاب آیتم‌های پوششی‌اش بسیار سنجیده و مطابق مد روز عمل می‌کند. همچنین می‌توان کندال جنر را فردی جسور در انتخاب‌های پوشش‌اش به حساب آورد.

علاقه به شلوار جین‌

کندال جنر در پوشش روزانه، استایل خاص و منحصر به فرد خود را دارد. لباس‌های ساده و مینیمال با ترکیب رنگ‌های خنثی از جمله لباس‌های انتخابی او هستند. می‌توان گفت جنر در استایل شخصی‌اش، تا حدودی از سبک تام بوی پیروی می‌کند. یکی از آیتم‌هایی که در اکثر استایل‌های خیابانی کندال دیده می‌شود، شلوار جین است. شلوار جین زنانه به ویژه جین‌های فاق بلند، از جمله آیتم‌های خاصی هستند که کندال برای نشان دادن خوش‌فرمی پاهایش از آن‌ها استفاده می‌کند.

استفاده از تیشرت‌های سفید مینیمال

استفاده از تیشرت‌های سفید مینیمال

آیتم دیگری که در استایل‌های خیابانی کندال جنر کاربرد فراوانی دارد، تیشرت‌ سفید است. تیشرت‌های سفید و ساده به راحتی با انواع جین و شلوارهای دیگر استایل می‌شوند. کندال جنر با ترکیب تیشرت سفید و شلوار جین استایلی مرتب و بدون حاشیه به نمایش می‌گذارد. این ترکیب برای شخصی که همواره در معرض دوربین پاپاراتزی‌هاست، کم‌ریسک‌ترین و راحت‌ترین حالت استایل است. تیشرت سفید زنانه اگر به درستی و به همراه اکسسوری‌های مناسب ترکیب شود، استایل کژووال مرتب و جذابی خلق می‌کند.

استایل جذاب با کراپ تاپ مناسب اندام

یکی دیگر از آیتم‌هایی که به وفور می‌توان در استایل کندال جنر دید، نیمتنه یا کراپ تاپ است. کراپ تاپ از جمله لباس‌هایی است که می‌تواند کمر باریک و شکم تخت کندال را به نمایش بگذارد. کندال جنر بسیار هوشمندانه از این آیتم برای جلوه هر چه بیشتر اندامش استفاده می‌کند. در واقع کراپ تاپ در استایل کندال به امضای شخصی او تبدیل شده است. از ویژگی‌های مثبت کراپ تاپ‌ها می‌توان به ترکیب زیبایشان با انواع دامن و شلوار فاق بلند زنانه اشاره کرد.

موفقیت های کندال جونز

  • کندال در سال 2015 با درآمدی معادل هرساله 4 میلیون دلار در فهرست پردرآمدترین مدل های نشریه فوربز جای گرفت. کندل در 2017 بعنوان پر درآمدترین مدل دنیا معرفی گردید که موفق شد جیسل سوندچن مدل مشهور را با بالغ بر 14 سال سابقه صاحب این موفیت و عنوان را از رده خارج نماید.
  • جنر در ماه آوریل سال 2014 توانست بعنوان از جمله زیباترین بازیگران دنیا در فهرست 50 نفر اول نشریه ای واقع شد.
  • نشریه تایم هم او و خواهرش را در سن 17 و 19 سالگی بعنوان موثرترین 30 نوجوان در سال 2014 و سال 2015 معرفی کرد.
  • در سال 2016 پیکره مومی کندل جنر و کارا دلوین در رویداد هفته مد لندن، در موزه مادام ترسو ایجاد گردید.

دیگر دانستنی ها

  • در 2016 برند آرایشی بهداشتی «CUTERA» بی کسب اجازه از عکس و اسم کندال جهت انجام تبلیغات خویش بهره برد که منجر به شکایتی 10 میلیون دلاری از این کمپانی گردید.
  • در 2021 کمپانی مد ایتالیایی به نام «Lio Jo» یک و هشت میلیون دلار از کندال شکایت نمود, چون برعکس قرارداد و وعده ی خود برای انجام دنباله ی عکس برداری حضور نیافت. وی دلیل این حضور نیافتن را گسترش بیماری کرونا معرفی نمود, ولی انگار جهت انجام سایر کارهای خویش به بسیاری از کشورها مسافرت می نموده تا جایی که مهمانی نیز اجرا کرده است.
  • کاندال جنر در ماه ژانویه سال 2014 در یک بازی بولینگ خیریه شرکت نمود که مسئولان آن پذیرفتند در قبال حاضر شدن کاندل، یک میلیون دلار به خیریه اهدا نمایند.
  • کندال دوستان صمیمی خود را جیجی حدید و هیلی بالدوین معرفی کرده است.

ارزش خالص دارایی کندال چقدر است؟

در سال 2023 ثروت کندال جونز 60 میلیون دلار برآورد شده است. بیشتر این ثروت از طریق مدلینگ بدست آمده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو