طرز تهیه ترتا آل تستو غذای خوشمزه ایتالیایی

منبع: آرگا

3

1402/7/1

08:07


در این مطلب شما عزیزان را با آموزش طرز تهیه ترتا آل تستو آشنا می کنیم، امیدواریم با استفاده از این رسپی آموزشی بتوانید تنوع دلچسبی به برنامه غذایی خود ببخشید.

ترتا ال تستو غذایی خوشمزه و اشتهابرانگیز می باشد که اصالتش به ایتالیا باز می گردد، این غذای لذیذ همراه سایر خوراکی ها خیلی دلپذیر خواهد بود. فرهنگ غذایی ایتالیا غنی و متنوع است که شامل انواع غذاهای ایتالیایی، دسر ایتالیایی همچون تیرامیسو و پاناکوتا، نوشیدنی ها و … که از محبوبیت بسیاری برخوردارند. در این مطلب طرز تهیه ترتا آل تستو یکی از غذاهای دوست داشتنی ایتالیایی را آموزش می دهیم.

ترتا آل تستو غذایی خوشمزه با روش تهیه آسان که با نامی سخت و متفاوت نامگذاری شده است، برای درست کردن این غذا نیاز به مواد زیادی نیست که می توان گفت یک غذای خوشمزه با کمترین امکانات و مواد به روشی ساده می باشد. این غذا به نوعی می تواند پیوند شما با آشپزی و فرهنگ غذایی ایتالیایی باشد.

آموزش طرز تهیه ترتا آل تستو

مواد لازم

  • یک پیمانه و یک دوم پیمانه شیر گرم
  • سه پیمانه آرد
  • یک دوم قاشق چای خوری نمک
  • یک قاشق چای خوری جوش شیرین

طرز تهیه ترتا آل تستو خوشمزه و دوست داشتنی

در مرحله اول شیر را داخل یک قابلمه ریخته و بر روی حرارت بگذارید تا گرم گردد اما به جوش نیاید. سپس آرد، جوش شیرین و نمک را درون ظرفی ترکیب کرده و شیر را آرام آرام به آن بیفزایید تا خمیر مورد نظر به دست آید. خمیر ساخته شده را به خوبی ورز بدهید تا نرم گردیده و بعد از خمیر شش توپ خمیری برابر یکیدگر جدا کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در گوشه ای قرار دهید تا استراحت نماید.

سپس وقتی خمیر حجیم شد و ۲ برابر گردید، هر کدام از توپ های خمیری جدا شده را بر روی سطحی صاف قرار دهید و با وردنه باز نمایید تا نازک گردد. یک تابه مناسب را بردارید و بر روی شعله متوسط بگذارید و درون آن مقداری روغن بریزید تا داغ شود. در نهایت خمیرها را به نوبت در تابه حاوی روغن قرار دهید تا پخته شده و سرخ گردند.

آموزش طرز تهیه ترتا آل تستو

در این مطلبی که به پایان رسید شما را با طرز تهیه ترتا آل تستو از غذاهای خوشمزه ایتالیایی آشنا کردیم، امیدواریم این مطلب آموزشی آشپزی مورد توجه تان واقع شده و مفید بوده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو