بیوگرافی کیم کارداشیان مدل پرحاشیه؛ درباره زندگی شخصی و لو رفتن فیلم و عمل زیبایی

بیوگرافی کیم کارداشیان مدل پرحاشیه؛ درباره زندگی شخصی و لو رفتن فیلم و عمل زیبایی


منبع: روزانه

3

1402/7/3

11:53


شاید بشود کیم کارداشیان را معروف‌ترین چهره دنیای مُد دانست. سلبریتی پُر حاشیه که هنوز که هنوز است بسیاری منتقد سرسخت او هستند. ما امروز در روزانه نگاهی بر زندگی این مدل خواهیم داشت پس در ادامه متن همراه ما باشید. تولد و اوایل زندگی کیم کارداشیان در 21 اکتبر سال 1980 در آمریکا به […]

بیوگرافی کیم کارداشیان مدل پرحاشیه؛ درباره زندگی شخصی و لو رفتن فیلم و عمل زیبایی

شاید بشود کیم کارداشیان را معروف‌ترین چهره دنیای مُد دانست. سلبریتی پُر حاشیه که هنوز که هنوز است بسیاری منتقد سرسخت او هستند. ما امروز در روزانه نگاهی بر زندگی این مدل خواهیم داشت پس در ادامه متن همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

کیم کارداشیان در 21 اکتبر سال 1980 در آمریکا به دنیا آمد.

پدرش وکیل با اصالت ارمنی و مادرش نویسنده هلندی تبار است. کیم یک خواهر بزرگتر به نام کورتنی و یک خواهر کوچکتر به نام کلویی دارد، دو خواهر ناتنی‌ به نام‌های کندال و کایلی جنر و یک برادر ناتنی به نام راب دارد.

دیده شدن

دیده شدن

کیم اولین بار در سال 2006 زمانی که به عنوان دوست صمیمی پاریس هیلتون در جشنواره «The Simple Life» حضور داشت توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. اما اصلی‌ترین دلیل معروفیت او به زمانی برمی‌گردد که در سال 2007 وقتی 27 ساله بود در پی لو رفتن فیلم رابطه جنسی‌اش با دوست پسر سابق خود یعنی ری جی (خواننده) در اینترنت به شدت مورد توجه قرار گرفت.

او در نهایت بخاطر حق مالکیت این فیلم علیه شرکت «ویوید اینترتینمنت» شکایت کرد و با دریافت 5 میلیون دلار رضایت داد.

شهرت با سریال خانوادگی

شهرت با سریال خانوادگی

شهرت کیم اما با سریال KUWTK (پا به پای خانواده کارداشیان) شروع شد که تمرکز این مجموعه نشان دادند زندگی خانواده کارداشیان بود.

در این مجموعه کیم، کورتنی و کلویی و خواهران ناتنی‌اش کندال و کایلی و برادرش رابرت و مادرش نیز حضور داشتند که تمام اعضای خانواده را به شهرت بسیاری رساند.

هدف این سریال معرفی زندگی افراد مشهور بود که با استقبال مردم تا سال 2016 در 12 فصل فقط زندگی خانواده کارداشیان به تصویر کشیده شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی کامرون دیاز؛ درباره این بازیگر زن زیبا و فهرست فیلم های او

تولید لباس

کیم در ادامه به عنوان مدل آرایش و لباس ظاهر شد تا اینکه خط تولید لباس زیر خود را افتتاح کرد و حالا صاحب برند اختصاصی محصولات آرایشی بهداشتی هم می‌باشد.

آخرین خط تولید لباس وی بنام «Kimono Solutionwear» می‌باشد که بسیار جنجالی شد چرا که نامی بسیار قدیمی متعلق به تمدن کهن ژاپن می‌باشد. وزیر تجارت ژاپن خطاب به کارداشیان اعلام کرد کیمونو لباس ملی زنان ژاپنی است نه یک نام تجاری متعلق به وی، به ملت ژاپن احترام بگذار و نام محصولت را عوض کن، که در نهایت کیم کوتاه آمد و نام برند خود را به Solutionwear تغییر داد.

زندگی شخصی

زندگی شخصی

کیم کارداشیان در 19 سالگی با دامون توماس (خواننده) از خانه فرار کرد و مدتی با او بود تا اینکه در سال 2003 در 23 سالگی با ری جی (خواننده) آشنا شد. او از سال 2005 هم با چندین خواننده و ترانه سرا از جمله نیک لاچی، خواننده The game و نیک کانون کمدین رابطه عاشقانه داشت.

رابطه با رونالدو اسطوره فوتبال

رابطه با رونالدو اسطوره فوتبال

کیم بعدها با کریستیانو رونالدو در یک رستوران دیده شد. درست است که این رابطه خیلی زود به پایان رسید اما بسیاری ادعا کرده‌اند که پسر  نخست رونالدو از همین زن است. رونالدو نیز در پاسخ خبرنگاران گفته است که وقتی پسرش بزرگ شد به او خواهد گفت مادرش کیست.

مطلب مشابه: بیوگرافی کلویی مورتز بازیگر جذاب؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های او

ازدواج

ازدواج

در مه 2011، کارداشیان با کریس هامفریز، بازیکن آن زمان تیم نیوجرسی نتس در لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای، نامزد کرد.

 آن دو در 20 اوت همان سال در مونتسیتو، کالیفرنیا، ازدواج کردند.

 در اوایل آن ماه، او «عطر عروسی» خود را با نام تجاری «عشق کیم کارداشیان» به بازار عرضه کرد.

 کارداشیان پس از 72 روز ازدواج، به دلیل آنچه اختلافات حل نشدنی، اعلام کرد، در 31 اکتبر درخواست طلاق از هامفریز را ارائه داد.

چندین رسانه خبری نوشتند که ازدواج کارداشیان با هامفریز صرفاً یک اتفاق تبلیغاتی برای برند خانواده کارداشیان و فعالیت‌های بعدی تلویزیونی و رسانه‌ای آنها بود. این طلاق مورد توجه گسترده رسانه‌ها قرار گرفت

رابطه با کانیه وست

رابطه با کانیه وست

کارداشیان در آوریل 2012، در حالی که هنوز مراحل قانونی طلاقش تمام نشده‌بود، شروع به قرار گذاشتن با خواننده رپ و دوست دیرینش کانیه وست کرد.

 طلاق وی از همفریس در 3 ژوئن 2013 نهایی شد. کارداشیان و وست در 21 اکتبر همان سال، همزمان با تولد 33 سالگی کارداشیان نامزد کردند و در 24 مه 2014 در فلورانس، ایتالیا ازدواج کردند.

 حواشی زیاد زوجین و شهرت بالای هر دو در شغل‌هایشان منجر به این شده‌است که روابط آنها تحت پوشش رسانه ای شدید قرار گیرد.

در ژانویه 2021، سی‌ان‌ان گزارش داد که این دو در حال بحث و گفتگو در مورد طلاق هستند و در 19 فوریه 2021، کارداشیان به صورت رسمی درخواست طلاق از وست را داد و در نهایت در سال 2022 به‌طور رسمی از هم جدا شدند.

 کارداشیان و وست باهم چهار فرزند دارند: دختر نورث (متولد 15 ژوئن 2013)، پسر سنت (متولد 5 دسامبر 2015)، دختر شیکاگو (متولد 15 ژانویه 2018)، و پسر مزامیر (متولد 9 مه 2019)

مطلب مشابه: بیوگرافی امبر هرد بازیگر زیبا؛ درباره زندگی، روابط، جدایی و لیست فیلم های او

دین و مذهب

دین و مذهب

کیم کارداشیان یک مسیحی با مذهب حواری ارمنی است و خود را «بسیار مذهبی» توصیف کرده‌است.

او در کودکی و نوجوانی در مدارس مسیحی تحصیل کرده‌است.

 در اکتبر 2019، او در یک مراسم در کلیسای جامع اچمیادزین در ارمنستان غسل تعمید یافت و نام ارمنی هقینه (به ارمنی: Հեղինէ) را به او دادند.  در آوریل 2015، کارداشیان و وست به منطقه ارمنی شهر اورشلیم سفر کردند تا دختر تازه متولد شده‌شان به نام نورث را در کلیسای ارمنی‌ها غسل تعمید دهند.

دزدی از وی با اسلحه

دزدی از وی با اسلحه

کارداشیان در تاریخ 2 اکتبر 2016، هنگام حضور در فرانسه برای شرکت در هفته مد پاریس، در آپارتمان محل اقامت خود با اسلحه بر روی شقیقه‌اش مورد سرقت قرار گرفت.

 پنج نفر، که به عنوان مأمور پلیس لباس پوشیده بودند، جواهراتی به مجموع ارزش 10 میلیون دلار را به سرقت بردند.

 سارقان با تهدید نگهبان محل زندگی او به اتاقش. رسیدند. هنگامی که به اتاق کارداشیان وارد شدند، اسلحه‌ای را بر روی سر او نگه داشتند، مچ و پاهای او را بستند و نوار چسب را به دور دهانش پیچیدند.

کارداشیان، که در وان قرار داده شده بود، از نظر جسمی آسیب ندیده بود و گزارش شده که برای زنده ماندن خود به سارقان التماس می‌کرد.

او موفق شد دستانش را از بندهای پلاستیکی اطراف مچ خود آزاد کند و درخواست کمک کند. سارقان فرار کردند.

 پس از اعلام سرقت، بسیاری از منتقدان به واقعی بودن این دزدی به دلیل هماهنگ‌شده بودن، ابراز تردید کردند.

 در تاریخ 10 اکتبر 2016، هنگامی که پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد، ویدئویی منتشر شد که کارداشیان را بلافاصله پس از سرقت نشان می‌داد.  در این ویدئو، او با استفاده از تلفن همراهی که گزارش کرده بود توسط سارقان به سرقت رفته، دیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از جای بسته شدن روی مچ یا پاهایش دیده نمی‌شود، و این باعث ابهامات بیشتری در مورد هماهنگ‌شده بودن یا حتی عدم وقوع این حادثه شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی جسیکا آلبا؛ زیبا اما نه چندان حرفه ای و لیست بهترین فیلم هایش

عمل‌های زیبایی

عمل‌های زیبایی

این ستاره آمریکایی نه تنها به گونه، بلکه به لب‌ها و چانه خود نیز ژل تزریق کرده تا بزرگتر و زیباتر به نظر برسند او چند سال پیش هم بینی خود را عمل کرد.

همچنین کیم از جدیدترین متد زیبایی با تزریق خون خود در صورت برای زیبا تر شدن بافت‌های صورت هم بهره برده است.

کتاب مورد علاقه

کتاب «Embraced by the Light» در مورد زنی است که در حین عمل جراحی جان خود را از دست می‌دهد، او به بهشت می‌رود و از خاطرات خود در آنجا می‌گوید در واقع پدرم بود که این کتاب را به من هدیه داد، پس از مرگ او تمام خانه را به دنبال این کتاب گشتم و آن را خواندم، این کتاب به من کمک زیادی کرد.

ترس از چاقی

ترس از چاقی

در زندگی‌ام از هیچی چیزی بجز چاق شدن نمیترسم، تناسب اندام برای من اهمیت زیادی دارد و برای بدست آوردن آن هر کاری میکنم.

من هر روز ساعت 6 صبح بیدار میشوم و با مربی‌ام برای ورزش کردن و دویدن به بیرون از خانه میروم.

مطلب مشابه: بیوگرافی فلورنس پیو؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او

عکس‌های شخضی و انتشار آن‌ها

عکس‌های شخضی و انتشار آن‌ها

من آنها را منتشر می کنم نه برای این که تعریف و تمجید دیگران را برانگیزم، تنها برای این که دوست شان دارم و دوست دارم که دیده شوند. مثلا من یک عکسی را از پارسال تو گوشیم نگه داشته بودم و مدام نگاه می کردم و تنها به این دلیل که دوست اش داشتم، چند روز پیش آن را منتشر کردم.

مادری خوب

مادری خوب

دوست دارم مردم من را زنی که در شغل خود موفق، باهوش و سخت کوش بوده و در آن واحد قادر است مادر خوبی برای فرزندانش باشد، بشناسند.

معتاد تلفن همراه

کیم معتاد تلفن همراهش بود و نمی‌تواند لحظه ای از آن دل بکند تا وقتی که با کانیه وست آشنا شد و وی قانونی وضع کرد که هنگام غذا موبایل ممنوع است.

بعد آنها در عروسیشان هم به دوستانشان گفتند موبایل هایشان را کنار بگذارند و از مراسم لذت ببرند که با استقبال همه مهمانان مواجه شد.

عمل رحم

در سال 2017 کیم کارداشیان اعلام کرد به دلیل بافت نازک دیوار رحم تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر عفونت مثانه تا مدت از سوند استفاده می‌کرد.

او گفت پزشکان اعلام کردند تنها در صورتی دوباره می‌تواند باردار شود که تحت عمل جراحی دیگری قرار بگیرد که ریسک بالایی دارد که در نهایت انجام شد و موفق بود.

خوردن مدفوع!

کیم کارداشیان اعتراف کرد که با خوردن مدفوع مشکلی ندارد؛ تا زمانی او را جوان نگه دارد!

به گزارش ایران آرت به نقل از ایندیپندنت، کیم کارداشیان چهره معروف دنیای مد و سرگرمی که همیشه کوچک‌ترین اتفاق‌های زندگی‌ خود را هم به بزرگ‌ترین بحث‌های جنجالی در فضای مجازی تبدیل می‌کند، این بار در مصاحبه با نیویورک‌تایمز اعتراف کرد که در ازای جوان ماندن، از خوردن مدفوع هم ابایی ندارد.

کرونا

زمان تولد 40 سالگی کیم، او در بحبوحه همه‌گیر کرونا عکس‌هایی از خود و خانواده در حال تفریح در جزیره‌ای شخصی منتشر کرد.

 پس از موج انتقاد از او بابت اشتراک این عکس‌ها او در توئیتی گفت: «می‌دانم که برای اکثر مردم، این چیزی دور از دسترس است، بنابراین در لحظات این چنینی، به من یادآوری می‌شود که زندگی‌ام چقدر عالی است.»

کیم با لباس مرلین مونرو حاشیه ساز می شود

مت گالا  2022 با تم “در آمریکا: گلچین مد” تاریخی ترین لباس کارداشیان را تا به امروز برای ما به ارمغان آورد، زمانی که کیم یکی از به‌یادماندنی‌ترین لباس‌های مرلین مونرو را از آرشیو بیرون کشید.

 با پوشیدن همان لباس ژان لویی که مونرو در سال 1962 برای آواز “تولدت مبارک، آقای رئیس جمهور” برای جان اف کندی به تن کرد.

این استایل او روی فرش قرمز را می‌توان یکی از جنجالی ترین لباس کیم کارداشیان در نظر گرفت. کیم حتی موهایش را برای این مناسبت بلوند کرد.

 او با این کار اسم خود را تا ابد در کنار ستاره هالییود مرلین مونرو گره زد.

البته که سایز این لباس برای او مناسب نبود و او با یک رژیم غذایی افراطی توانست در عرض سه هفته 16 پوند وزن کم کند، تا بتواند در لباس جا شود. کیم در مورد برنامه کاهش وزن خود این چنین گفت: من روزی دو بار لباس سونا می‌پوشیدم، روی تردمیل می‌دویدم، شکر و کربوهیدرات را کاملاً حذف کردم و فقط تمیزترین سبزیجات و پروتئین را می‌خوردم.

سریال جدید

ظاهرا او قرار است در فصل دوازدهم سریال معروف و آنتولوژی داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) ایفای نقش داشته باشد. هنوز نقش کیم کارداشیان در این سریال مشخص نیست اما شک نداریم که با انتشار فصل جدید، میزان توجهات به این سلبریتی به مراتب بالاتر خواهد رفت. لیدی گاگا (Lady Gaga) خواننده معروف نیز با ایفای نقشی در فصل پنجم این سریال توجهات زیادی گرفت و ظاهرا کیم نیز قصد پیروی از او را دارد.

مجله تایم

او به تازگی با لباسی از برند John Galliano در مهمانی مجله تایم حضور پیدا کرد و به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار مجله تایم انتخاب شد. اما نظرات و سخنرانی کیم کمی متفاوت تر از همیشه بود‌.

 این سلبریتی اظهار داشت که از این به بعد دوست دارد تمام تمرکز خود را روی وکالت بگذارد و حتی اگر پایش برسد تمام شو ها و تجارت‌هایی که دارد را کنار می‌گذارد تا به هدفش برسد.

حمایت از دختران افغانی

حمایت از دختران افغانی

کیم کارداشیان، سلبریتی سرشناس آمریکایی پس از رسیدن دختران فوتبالیست افغانستان به بریتانیا در سری توییت‌هایی گفته که افتخار است که بخشی از ماموریت نجات تیم ملی جوانان دختران افغانستان باشد.

کیم کارداشیان گفته همه دختران حق دارند آنچه می‌خواهند باشند. “آنها شجاع هستند، غم انگیز است که مجبور شدند از کشور خود فرار کنند، برای اینکه آرزو دارند ورزشی که دوست دارند را اانجام دهند.”

کارداشیان می‌گوید: “اما کار ادامه دارد. هنوز در افغانستان ورزشکاران زن مانده اند که جانشان در خطر است.”

اخیرا، گروهی از فوتبالیست‌های دختر افغان و خانواده‌هایشان که پس از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان به پاکستان فرار کرده بودند، به بریتانیا رسیدند.

این عملیات نجات با حمایت مالی کیم کارداشیان وست، چهره مشهور آمریکایی و یک سازمان امدادی یهودی ‘تزدک’ (Tzedek) با یک هواپیمای ویژه انجام شد.

کارداشیان نوشته است: طالبان به دنبال روزنامه نگاران زن، قاضی‌ها و فعالان زن هستند. بی‌خانمان‌هایی هستند که به طرز وحشتناکی یتیمان خود را در ازای پول می‌فروشند. بزرگترین مساله این است که این افراد کشورهایی ندارند که از آنها به عنوان پناهنده استقبال کنند.

“ما به کشورهای بیشتری نیاز داریم تا آغوش خود را به روی این مردمی بگشایند که هر روز در ترس زندگی می کنند، مانند کاری که بریتانیا با مهربانی برای ۱۳۰ دختر و خانواده های آنها انجام داد.” او افزوده که “من به ویژه نگرانم که افغانستان در حال تبدیل شدن به خبر دیروز است. ما باید توجهات را زنده نگه داریم، از همه افراد در معرض خطر، به ویژه زنان و دختران را که در معرض خطر کشته شدن توسط طالبان و دولت اسلامی (داعش) هستند. بیایید داستان‌های آنها را زنده نگه داریم و هر چه در توان داریم برای کمک به آنها انجام دهیم!”

استایل کیم کارداشیان

حس جسورانه در استایل کارداشیان همچنان او را به یک ورود خاص و غیر منتظره در هر رویداد پرمخاطب تبدیل می‌کند. به‌عنوان مثال استایل های جنجالی او در مت گالا و یا حضور او به‌عنوان مهمان در فشن شو ها. در این قسمت به بررسی 7 استایل جنجالی کیم کارداشیان در سال‌های اخیر در فرش قرمز و مت گالا می‌پردازیم.

کیم کارداشیان در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید 2022

کارداشیان اولین حضور خود را روی فرش قرمز با دوست پسر سابق خود بعد از جدایی با کانیه وست، پیت دیویدسون انجام داد. او در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در سال 2022 با لباس نقره‌ای درخشان از برند بالنسیاگا (Balenciaga) شرکت کرد. او با چنین لباس مجلسی چشم نوازی، بقیه ظاهر خود را با گوشواره‌های میخی الماس و آرایش طبیعی ساده نگه داشت.

مهمانی اسکار Vanity Fair 2022

کیم یک لباس آبی نئون از بالنسیاگا را برای مهمانی اسکار Vanity Fair 2022 انتخاب کرد. لباس مجلسی آستین‌های بلند با دستکش‌های یک دست به یکی دیگر از امضاهای مد این ستاره تبدیل شد. او همچنین این ظاهر روشن خود را با چکمه‌های پاشنه بلند مشکی، گوشواره‌های اشکی و عینک آفتابی نقره‌ای تکمیل کرد.

استایل کیم کارداشیان در مراسم جوایز انتخاب مردم 2021

کارداشیان برای دریافت جایزه نماد مد در مراسم جوایز انتخاب مردم در سال 2021، با یک ست کاملا مشکی بالنسیاگا ظاهر شد. کت و شلوار آستین بلند، یقه بلند، چکمه‌های جرسی، همه در یک الگوی گلدار ظریف، استایل او را به مد روز تبدیل کرد.

 او در سخنرانی خود از همسر سابقش، وست، تشکر کرد و گفت:  به کانیه، برای اینکه واقعاً مرا با دنیای مد آشنا کرد. من عاشق مد شدم و از افراد زیادی الهام گرفتم، اما باز هم این مثل یک رویاست که بیدار شوم و این لباس‌های شگفت انگیز را بپوشم و چیزهای جدید را امتحان کنم و ریسک کنم. من خیلی متواضع هستم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو