بهترین روش های انتقال پول از ایران به استرالیا

بهترین روش های انتقال پول از ایران به استرالیا


منبع: پلازا

6

1402/7/4

19:22


بهترین روش های انتقال پول از ایران به استرالیا

آیا با روش‌های انتقال پول از ایران به استرالیا آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که چگونه می‌توان انتقال پول به وسیله حواله بانکی و سوئیفت برای ارسال ارز ایران به استرالیا انجام داد؟ با نحوه انجام این کار در صرافی‌ها آشنایی دارید؟ این‌ها سؤالاتی است که به ذهن بسیاری از شما خوانندگان خطور می‌کند. بدون دانستن پاسخ این سؤالات نمی‌توانید کار انتقال وجه را از ایران به استرالیا انجام دهید. در حقیقت افرادی که به استرالیا رفت و آمد دارند و یا مهاجرت کاری و تحصیلی به این کشور انجام داده اند باید با پاسخ سؤالات مذکور آشنایی داشته باشند.

دانستن روش‌های استفاده از پی پال و وب مانی یا نحوه استفاده از کارت‌های پرداخت بین المللی برای شما ضروری است. زیرا می‌توانید انتقال رمز ارز از ایران به استرالیا را از صرافی به سهولت انجام دهید. با توجه به اهمیت این موضوع ادامه این مطلب از پلازا را به روش‌هایی اختصاص خواهیم داد که با کمک آنها می‌توانید از ایران به استرالیا ارز انتقال دهید.

فهرست مطالب

نحوه ارسال پول از ایران به استرالیا

برای انتقال پول از ایران به کشور استرالیا روش‌های مختلفی وجود دارند. استفاده از خدمات صرافی‌ها، به کار بردن رمز ارزها و حواله بانکی سوییفت نمونه‌هایی از این رو‌ش‌هاست. در ادامه توضیحات کاملی در این باره ارائه خواهیم داد.

1- انتقال پول به وسیله حواله بانکی و سوئیفت

استفاده از حواله سوئیفت

سوئیفت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام تراکنش‌های مالی به حساب می‌آید. در واقع شما می‌توانید برای انتقال پول خود از ایران به استرالیا از شبکه گسترده‌ای استفاده کنید که میان بانک‌ها و مؤسسات مالی تأیید شده است. سوئیفت به عنوان شبکه‌ای امن و قابل اطمینان، اجازه انجام روزانه تراکنش‌های مختلف میان افراد و کسب‌وکارها را صادر می‌کند. به همین دلیل است که شما انتقال یا دریافت ارز را می‌توانید میان ایران و کشورهای مختلف با سوئیفت انجام دهید. البته فراموش نکنید که کارمزدی برای انجام این کار پرداخت خواهد شد. البته به دلیل تحریم ها این کار به سادگی از ایران امکان پذیر نیست.

2- ارسال پول با حواله وسترن یونیون

شرکت‌های مختلفی برای تبادل پول میان افراد و شرکت‌ها فعالیت می‌کنند. وسترن یونیون یکی از این شرکت‌هاست. این شرکت بین‌المللی خدماتی به افراد عادی و صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که بتوانند آنلاین و نقدی پول خود را انتقال داده یا دریافت کنند. وسترن یونیون برای تسهیل فرآیند آنلاین انتقال ارز میان افراد و شرکت‌های مختلف، اپلیکیشینی به همین نام دارد.

3- استفاده از مانی گرام برای انتقال وجه

مانی گرام برای انتقال وجه

مانی گرام یکی از روش‌های انتقال پول از ایران به استرالیا به حساب می‌آید. سرعت عمل در انتقال ارز یکی از نکات مهم برای افراد مختلف و به خصوص شرکت‌هاست. به همین دلیل مانی گرام (MoneyGram) می‌تواند گزینه امن و قابل اطمینانی برای همه محسوب می‌شود. باید توجه داشته باشید که در استفاده از مانی گرام، امنیت بالا باعث آسودگی خیال شما می‌شود. علت اصلی هم تدابیری است که پروتکل‌های این سامانه برای انتقال وجه دارند. هنگام انتقال پول کد رمز مخصوصی به دریافت کننده ارسال می‌شود که تنها با داشتن آن امکان دریافت وجه وجود دارد.

4- پی پال برای انتقال پول از ایران به استرالیا

پی پال یکی از انواع شرکت‌ها با اعتبار بین‌المللی است. این شرکت با ارائه خدمات گوناگون امکان انتقال پول از ایران به استرالیا را با حساب‌های گوناگون امکان‌پذیر می‌کند. اگر شما شخصی عادی باشید، استفاده از حساب معمولی و شخصی کفایت می‌کند. اما حساب تجاری پی پال برای صاحبان کسب‌وکارها نیز کاربردی خواهد بود. برای این کار حتما مطلب آموزش استفاده از پی پال را مطالعه نمایید.

 

5- وب مانی راهی امن برای انتقال پول

اگر حساب وب مانی دارید، باید بگوییم که شما فرصت استفاده از حساب خود را دارید. فرصت برای انتقال ارز یا رمز ارز از کشور ایران به استرالیا با کمک وب مانی میسر خواهد شد. کافی است از طریق نرم‌افزار WebMoney Keeper Classic وارد کیف پول‌های خود شوید. سپس انتقال وجه را با توجه به مقصد خود انجام دهید. برای این کار مطلب آموزش افتتاح حساب وب مانی را مطالعه کنید.

6- ارسال حواله دستی به کمک صرافی‌ها

انتقال پول از ایران به کشورهای مختلف با کمک صرافی‌ها نیز امکان دارد. شما می‌توانید در صرافی‌ مورد نظر حساب کاربری و کیف پول داشته باشید. سپس  از طریق رمز ارز‌ها cryptocurrency به انتقال پول از ایران به استرالیا یا هر کشور دیگری دست بزنید. حتی امکان تبدیل ریال ایران به دلار استرالیا نیز وجود دارد. در ضمن می‌توانید در صرافی‌ها حاضر شوید تا ارسال وجه را انجام دهید. این روش بسته به شرایط شما دارد. هرچند پرداخت آنلاین بسیار آسان خواهد بود.

7- ارسال پول از ایران به استرالیا با کارت اعتباری

کارت اعتباری برای انتقال وجه

کارت‌های اعتباری مختلف مانند مستر کارت و ویزا کارت به شما کمک می‌کنند به حساب بانکی افراد یا شرکت‌ها در استرالیا یا هر کشور دیگری پول انتقال دهید. این خدمات شامل پرداخت هزینه بلیط هواپیما، رزرو هتل، خرید از سایت‌های خارجی یا کارهای دیگر می‌شود. باید توجه داشته باشید که کارت‌‌های بین المللی اعتبار جهانی دارند. در نتیجه شما می‌توانید با کمک آنها در پرداخت ارزی دردسر بسیار کمی را داشته باشید. شاید تعجب کنید وقت می‌شنوید با کارت اعتباری باز هم دردسرهایی وجود دارند. این چالش‌ها مربوط به تحریم‌های ایران است که در ادامه راه حل آن هم ذکر خواهد شد.

برای این که در انتقال پول از ایران به استرالیا با استفاده از کارت های اعتباری مشکلی نداشته باشید میتوانید مطالب مروبط به استفاده از مستر کارت و استفاده از ویزا کارت را مطالعه نمایید.

بهترین روش انتقال پول از ایران به استرالیا

برای اینکه بتوانید از ایران کار انتقال وجه را به استرالیا انجام دهید، استفاده از خدمات سامانه‌های پرداخت ارزی، آسان‌ترین راه است.

  • ابتدا سامانه واسط پرداخت ارزی را در اینترنت جستجو کنید.
  • سپس در یکی از این سایت‌ها عضو شده و اطلاعات هویتی و حساب بانکی خود را به ثبت برسانید.
  • اکنون از میان خدمات می‌توانید گزینه حساب بین‌المللی را برگزینید تا به واسطه آن پی پال، وب مانی یا پرفکت مانی را برگزینید.
  • اکنون نوبت به ثبت درخواست با تعیین مبلغ مورد نظر برای انتقال وجه می‌رسد.
  • پس از اینکه درخواست تأیید شد، پرداخت انجام می‌شود.
  • نهایتاً به شما پیامی مبنی بر انجام تراکنش مالی ارسال خواهد شد.

مدارک لازم جهت ارسال حواله به استرالیا

مدارک لازم برای انتقال ارز از ایران

شما می‌توانید با کارت‌های اعتباری و یا حساب‌های بین‌المللی مانند پی پال، وب مانی و مانی گرام کار ارسال حواله را به شهرهای مختلف استرالیا انجام دهید. اما آنچه نیاز دارید:

  • مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت)
  • حساب بین‌المللی مانند پی پال یا وب مانی
  • ارائه آدرس دقیق محل سکونت
  • شماره تماس فرد و آدرس ایمیل برای ساخت اکانت و دریافت اطلاعات لازم

نکات مهم در انتقال پول از ایران به استرالیا

برای اینکه بتوانید از ایران به استرالیا ارز انتقال دهید باید بررسی کنید که کدام روش از گزینه‌های فوق برای این امر مناسب شماست. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از کدام حساب بین‌المللی یا کارت اعتباری برای شما انتخاب بهتری محسوب می‌شود. در ضمن، در صورتی که در ایران هستید، آسان‌ترین راه را انتخاب کنید. آن هم استفاده از خدمات سامانه‌های واسط پرداخت ارزی است.

سؤالات متداول انتقال پول از ایران به استرالیا

روش‌های انتقال پول از ایران به استرالیا کدامند؟

پرداخت رمز ارز، استفاده از کارت اعتباری و بهره‌مندی از حساب بین‌المللی پی پال و وب مانی برای انتقال وجه مناسب هستند.

کدام حساب‌های بین‌المللی قابل استفاده برای ارسال پول هستند؟

مانی گرام، پرفکت مانی، وب مانی و پی پال نمونه‌هایی از حساب‌های بین المللی برای انتقال ارز از ایران به استرالیا هستند.

آیا استفاده از حساب‌های بین المللی مطمئن است؟

بله. این حساب‌ها از پروتکل‌های مختلفی برای برقراری امنیت در انجام تراکنش‌های مالی استفاده می‌کنند.

کلام آخر

در این مطلب با روش‌هایی برای انتقال پول از ایران به استرالیا آشنا شدید. کارت‌های اعتباری و حساب‌های بین‌المللی در فضای امنی ارائه می‌شوند. در نتیجه شما با خیال آسوده می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید. اما اگر در ایران با موانعی مانند فیلتر بودن برخی سایت‌ها یا موارد دیگر به خاطر تحریم‌ها مواجه شدید، جای نگرانی نیست. شما می‌توانید از خدمات سامانه واسط پرداخت ارزی استفاده کنید. این سایت‌ها امکان استفاده از پی پال، وب مانی و سایر حساب‌های بین المللی را آسان می‌کنند. علاوه بر این می‌توانید کارت اعتباری از آنها بخرید و با کمک آن ارسال ارز از ایران به استرالیا را بدون دردسر انجام دهید.

شما کدام روش را برای انتقال وجه از ایران به استرالیا انتخاب می‌کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو