باغ موزه پروانه ها اصفهان و جذابیت های آن برای گردشگران

باغ موزه پروانه ها اصفهان و جذابیت های آن برای گردشگران


منبع: آرگا

5

1402/7/5

10:11


باغ موزه پروانه ها در اصفهان باغی با دیدنی های زیبا است که شما از ان دیدن می کنید. این باغ تنوعی از پروانه های رنگی با شکل های گوناگون دارد.

باغ موزه پروانه ها اصفهان یکی از دیدنی های مهم در این شهر است که شما با جذابیت های فوق العاده ان آشنا می شوید. این باغ دارای گونه های مختلفی از پروانه های تاکسیدرمی شده است.

جذابیت های باغ موزه پروانه

باغ موزه پروانه ها:

این باغ زیبا و دیدنی حدود ۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد که در طول سال گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند و از محیط دلنشین آن استفاده می کنند. این باغ یکی از جذاب ترین دیدنی های شهر اصفهان می باشد که می تواند هر مسافری را مجذوب زیبایی های خود نماید. در این باغ گونه های مختلف از پروانه ها جمع آوری شده است که می توانید از آن ها بازدید نمایید و یک سفر لذت بخش را تجربه کنید.

معرفی باغ موزه پروانه

این باغ یکی از بهترین موزه هایی است که در آن می توانید پروانه های اتاله‌ شده را تماشا کنید. این پروانه ها در ۴۸ قاب بزرگ جمع آوری شده است که تعداد آن ها ۲۲۰۰ پروانه می باشد. باغ موزه پروانه ها اصفهان برای مردم این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای مردم منطقه به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. این باغ از دیدنی های اصفهان می باشد.

بازدید از باغ موزه پروانه

این مجموعه دارای ۱۰۰ گیاه رنگارنگ می باشد که زیبایی این باغ را چندین برابر کرده است. اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید این موزه می تواند از بهترین گزینه ها در طول سفر باشد و یک روز تفریحی عالی را برای هر مسافری بسازد. این باغ همه روزه برای بازدید عموم از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر باز می باشد که با پرداخت هزینه ای اندک می توانید از بخش های مختلف آن بازدید نمایید. این مجموعه در اتوبان شهید حبیب الهی، میدان سهروردی، خیابان الف واقع شده است که دسترسی راحتی نسبت به دیگر جاذبه های اصفهان را دارد.

باغ موزه پروانه ها اصفهان

دیدنی های اطراف:

یکی دیگر از دیدنی هایی که در نزدیکی این مجموعه واقع شده است آکواریوم ناژوان می باشد که حدود ۴۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و در فاصله ۵ کیلومتری از باغ موزه پروانه ها اصفهان واقع شده است. این آکواریوم دارای نادرترین گونه های دریایی می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید. در لینک نیز به معرفی مکان های دیدنی اصفهان پرداخته ایم که با آن آشنا می شوید.

طبیعت باغ موزه پروانه

برای بازدید از این جاذبه نیز باید بلیط تهیه کرده و از بخش های مختلف آن بازدید نمایید. در بخش هایی از این آکواریوم نیز کودکان شما می توانند به آبزیان غذا داده و یک سفر لذت بخش را تجربه کنند. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید این آکواریوم نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر هر گردشگری باشد. فاصله این جاذبه تا باغ موزه پروانه ها اصفهان حدود ۴ کیلومتر است و با خودرو شخصی حدود ۵ دقیقه زمان لازم است.

شما علاقه مندان می توانید در لینک با دیدنی های حومه اصفهان و جذابیت های منحصر به فرد آن نیز آشنا شوید و بخش مهمی از زیبایی های این ناحیه را به خوبی بشناسید. اگر از علاقه مندان به جاذبه های جدید هستید حتما از زیبایی باغ پروانه دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو