سامسونگ در اندیشه عرضه یک گوشی تاشو ارزانقیمت است!

منبع: تکراتو

3

1402/7/5

18:59


سامسونگ قصد دارد که با گوشی تاشو ارزانقیمت خود رقابت در بازار تاشو را در سطح دیگری پیگیری کند.

سامسونگ در اندیشه عرضه یک گوشی تاشو ارزانقیمت است!

سامسونگ قصد دارد که با گوشی تاشو ارزانقیمت خود رقابت در بازار تاشو را در سطح دیگری پیگیری کند.

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سامسونگ برنامه دارد تا از سال 2024 عرضه گوشی تاشو ارزانقیمت خود را در بازار شروع کند. این اطلاعات از سوی «پارک جین»، یک تحلیلگر ارشد در Counterpoint Research منتشر شده است. وی این ادعا را مطرح کرده که سامسونگ می‌تواند از سال آینده گوشی‌های هوشمند تاشو ارزان‌تر خود را در بازه قیمتی 600 تا 700 دلار روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ الجی گرم فولد به عنوان نخستین لپ‌تاپ تاشو الجی رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی تاشو ارزانقیمت سامسونگ

این تحلیلگر همچنین در افشاگری خود به هواوی به عنوان شرکتی اشاره داشته که احتمالاً شروع به فروش «گوشی تاشو اقتصادی» خواهد کرد. توجه داشته باشید که «گوشی تاشو اقتصادی» به این معنی نخواهد بود که آن‌ها همچون گوشی‌های معمولی ارزان از مشخصات ساده‌ای برخوردار هستند. منظور از اقتصادی آن است که نسبت به مدل‌های 1000 و بالای 1600 دلاری، ارزان‌تر هستند.

گوشی تاشو ارزانقیمت

جین همچنین یادآور شد که در نیمه دوم سال 2023 رشد بزرگی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را خواهیم دید. این توسعه از سوی شرکت‌های چینی صورت خواهد پذیرفت و سهم بازار سامسونگ کمتر می‌شود.

در همین راستا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی تاشو ارزانقیمت خود را به عنوان بخشی از سری Galaxy FE در بازار ارائه کند. می‌دانیم که Galaxy S23 FE به زودی رونمایی خواهد شد. همچنین احتمالاً پس از معرفی آن، گوشی‌های «Fold» و «Flip» در سری FE قرار بگیرند.

گوشی تاشو ارزانقیمت

البته هنوز اطلاعاتی از اینکه چه مشخصاتی در گوشی تاشو ارزان سامسونگ وجود خواهد داشت از طرف این شرکت منتشر نشده است. ممکن است طی ماه‌های آینده تمامی این موارد روشن‌تر شود. همچنین، باوجود اینکه انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده عرضه چنین دستگاه‌هایی را شروع کند، نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی این موضوع رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه سامسونگ برای عرضه گوشی تاشو ارزانقیمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو