سامسونگ تکذیب کرد: گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی وجود ندارد

منبع: تکراتو

1

1402/8/24

08:35


گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی وجود نخواهد داشت. سامسونگ تمام شایعات را تکذیب کرده و گفت قصد ندارد چنین محصولی به بازار عرضه کند.

سامسونگ تکذیب کرد: گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی وجود ندارد

گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی وجود نخواهد داشت. سامسونگ تمام شایعات را تکذیب کرده و گفت قصد ندارد چنین محصولی به بازار عرضه کند.

علیرغم شایعاتی که طی روزهای اخیر در سطح اینترنت منتشر شده است، هیچ گوشی تاشوی ارزان قیمتی از سامسونگ به بازار عرضه نخواهد شد. سامسونگ در گفتگو با یک نشریه کره‌ای تمام این شایعات را بی پایه و اساس خواند و اعلام کرد که برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو ارزان قیمت و میان رده ندارد.

پیش از این، شایع شده بود که قیمت گوشی تاشوی میان رده سامسونگ از گلکسی A54 کمتر خواهد بود و حتی شایعاتی هم پیرامون گوشی‌های تاشوی اقتصادی سامسونگ و هواوی شنیده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی وجود ندارد

شایعات مربوط به تولید گوشی تاشو ارزان قیمت که از وب‌سایت خبری TrendForce و اکانت افشاگر معروفی به نام Tech_Reve در رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) سرچشمه گرفت، حقیقت ندارد.

گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی

واقعیت این است که سامسونگ سال‌های زیادی در تلاش بوده تا قیمت گوشی‌های تاشو خود را پایین بیاورد. با این حال، استفاده از فناوری‌های پیشرفته در سری Z، هزینه تولید و بالطبع فروش را بالا نگه داشته است. بنابراین عرضه یک گوشی تاشو 500 دلاری که تقریبا هم قیمت با گلکسی A54 است، هرگز امکان‌پذیر نخواهد بود؛ چرا که این مقدار فقط هزینه لولا و پنل‌های تاشو گران قیمت سامسونگ را جبران می‌کند.

تا زمانی که قیمت نمایشگرهای تاشو و لولاها بالا باشد، به هیچ عنوان چنین اتفاقی نخواهد افتاد، مگر اینکه سامسونگ مایل به از دست دادن سرمایه‌های خود و ورشکسته شدن باشد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ در خفا در حال بررسی امکان تولید گوشی‌های تاشو جدید با قیمت پایین باشد و فعلا تمایلی به افشای برنامه‌های خود در رسانه‌ها نداشته باشد. با این حال هنوز هیچ مدرک محکمی برای تایید این شایعات وجود ندارد. حتی اگر این ایده در برنامه‌های سامسونگ وجود داشته باشد، هنوز فاصله زیادی تا عملی شدن آن باقی مانده است.

به هر حال آن طور که پیداست فعلا خبری از گوشی تاشو 500 دلاری نیست. اگر به دنبال یک گوشی تاشو ارزان‌تر هستید، بهتر است از تخفیف‌های سامسونگ استفاده کنید و یا شانس خود را در بلک‌فرایدی امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشوی ارزان قیمت گلکسی چیست؟ به نظر شما همچین چیزی ممکن است؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو