علی پروین هم نسبت به رونالدو انتقاد کرد | نباید اینجوری می شد

4

1402/7/6

11:05


علی پروین هم نسبت به رونالدو انتقاد کرد | نباید اینجوری می شد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

علی پروین در حاشیه جشن تولدش در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما بخاطر اینکه با مردم زندگی کردیم، به ما محبت دارند. امروز سه جا برای تولد رفتم که این مسئله نشان از دوست داشتن مردم است. ما مردم را دوست داریم و آنها نیز ما را دوست دارند. جا دارد از این مردم که این همه در روزهای اخیر محبت داشتند و زنگ زدند و اس ام اس زدند، تشکر کنم. باور کنید گوشی خودم را کنار گذاشتم و باید از مردم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امیدوارم همیشه مردم اینطور سرحال باشند. اگر گرانی‌ها تمام شود و ارزانی به وجود بیاید، همه مردم سرحال خواهند شد.

بولت پرسپولیساو در خصوص کری‌خوانی استقلالی‌ها برای تعداد جام‌های پرسپولیس ابراز کرد: هفت-هشت جام قهرمانی پرسپولیس در خانه ماست؛ از این 250 هزار تومانی‌ها که در منیریه می‌دهند. یک روز خواستم بدهم از روی آنها یکی بزنند و بدهند. می‌دانم 5-4 جام در خانه ما هست که در امیریه 250 هزار تومان می‌سازند. اگر بشود من از روی آنها می‌زنم و به باشگاه می‌دهم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص استقبال عجیب از بازیکنان النصر قبل از بازی آسیایی اظهار کرد: من نظرم را گفتم و باید قبل از بازی با النصر هم این موضوع را می گفتم که نگفتم. رونالدو بازیکن بزرگی است ولی ما نباید به پیشواز او برویم. یک بازیکن است ولی اگر یک مدیرعامل بود، درست است.

بولت پرسپولیسپروین در مورد استقبال رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کاروان تیم النصر و عکس یادگاری با کریستیانو رونالدو اذعان کرد: درویش رفیق و در زندگی من است، ولی من صبح همان روز به درویش گفتم به استقبال رونالدو نرو. حتی به من گفت شما هم بیا برویم. انقدر این‌ها را گنده کردند که پرسپولیس نتوانست فوتبال خودش را انجام بدهد. واقعا آن فوتبال برای پرسپولیس بود؟ هیچکدام اندازه خودشان نبودند و همه راه رفتند و در نهایت هم تیم باخت.

بولت پرسپولیساسطوره پرسپولیس درباره عملکرد فوق ستاره پرتغالی النصر در این بازی عنوان کرد: رونالدو هم راه می‌رفت و البته تیم ما هم 10 نفره بود. وقتی ما 10 نفره شدیم، آنها هم 10 نفره بودند. واقعا نمی‌دانم بازیکنان چرا آنطور بودند. باور کنید ندیده بودم تا این اندازه فوتبال همه بازیکنان پرسپولیس خراب باشد.

بولت پرسپولیسپروین درباره کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی و تاثیرگذاری در عملکرد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: چمن آزادی برای النصر هم بود؛ مگر غیر از این است؟ من اصلا تعجب کردم بازیکنان پرسپولیس چرا اینطور بازی کردند. هیچکدام اندازه خودشان نبودند و بازی خودشان را نکردند. مفت مفت سه امتیاز کف دست آقایان النصر گذاشتند و رفتند.

بولت پرسپولیساو دوباره با اشاره به استقبال چشمگیر از رونالدو و توجه مردم ایران به حضورش در تهران ابراز کرد: رونالدو یک بازیکن است دیگر؛ در مملکت ما آقایان علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، فرهاد مجیدی و... را داریم. این‌ها همه گنده‌های فوتبال این مملکت هستند دیگر. آن برای پرتغال است دیگر. حالا یک مقدار محبوبیت بیشتری نسبت به این‌ها دارد. نباید همه اینطور دنبال او برویم.

بولت پرسپولیسپیشکسوت پرسپولیس در خصوص حواشی قبل از دیدار این تیم برابر النصر عنوان کرد: دیدم که در راه ورزشگاه یک سری دنبال اتوبوس النصر می‌دویدند. این حرکت یعنی چه؟ از تلویزیون او را می‌بینید دیگر!

بولت پرسپولیسپروین در خصوص اینکه در سال‌های دور هم پله، اسطوره فوتبال برزیل، به ایران آمده بود، اظهار کرد: همان سال ما مسابقات آسیایی تایلند بودیم و قهرمان شدیم. پله آمد ولی نباید انقدر گنده کنیم. تازه با تیم دوم بازی انجام شد.

بولت پرسپولیساو یادآور شد: دیشب بیرانوند را در تلویزیون دیدم که می‌گفت آنقدر رونالدو را گنده کرده بودند که نمی‌دانستیم چه کاری انجام بدهیم. مگر می‌شود شما تیم النصر که سه دفعه بردی‌اش و سه دفعه باختی، اینطور چهار چنگولی مقابل آنها بازی کنی؟ خود یحیی هم بیچاره مانده بود چه کاری انجام بدهد. همه خراب بودند و چه کاری می‌کرد؟ همه تعویضی‌ها هم یکی از یکی بدتر.

بولت پرسپولیسپیشکسوت پرسپولیس در خصوص استقبال درویش از النصری‌ها و تاثیر منفی روی عملکرد بازیکنان بازیکنان ایرانی اذعان کرد: نمی‌شود بگویم ولی بی‌تاثیر هم نبود. باید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌رفت و آنها را سوار اتوبوس می‌کردند و تمام می‌شد.

بولت پرسپولیسپروین در خصوص حضور دختر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در فرودگاه امام برای استقبال از رونالدو گفت: یک اشتباه دیگر. البته این بنده خدا هم آمده یک محبتی کند ولی مردم روی سرش ریختند و هر کسی یک حرفی میزند. رفته هاست دیگر . چه اتفاقی افتاده؟

بولت پرسپولیساسطوره پرسپولیس تاکید کرد: وقتی رونالدو آن عملکرد را داشت، یعنی 10 نفره بودند؛ وقتی هم ما یک اخراجی دادیم، بدتر آن ته رفتیم و دفاع کردیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو