تندیس رونالدو در هتل اسپیناس پالاس که ول کن رونالدو نیستند

منبع: شبونه

5

1402/7/6

16:19


تندیس رونالدو در هتل اسپیناس پالاس توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. هتل اسپیناس پالاس تهران دیگر دست بردار از کریستیانو رونالدو نیست و حالا حالاها میخواهد به حضور این ستاره جهان در هتل شان پز بدهد و نهایت استفاده را ببرد مدیر هتل اسپیناس پالاس تندیس کریستیانو رونالدو را در …

تندیس رونالدو در هتل اسپیناس پالاس توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران دیگر دست بردار از کریستیانو رونالدو نیست و حالا حالاها میخواهد به حضور این ستاره جهان در هتل شان پز بدهد و نهایت استفاده را ببرد مدیر هتل اسپیناس پالاس تندیس کریستیانو رونالدو را در این هتل قرار داده تا به مشتریان خود بگویند که رونالدو در هتل ما اقامت داشته است و از این افتخار بهره برداری کنند.

تندیس رونالدو در هتل اسپیناس پالاس

تندیس رونالدو در هتل اسپیناس پالاس که ول کن رونالدو نیستند

تندیس رونالدو در هتل اسپیناس پالاس که ول کن رونالدو نیستند

بدون شک تا یک ماه پیش هیچکدام از مردم ایران و حتی تهران نمیدانستند هتلی به نام اسپیناس پالاس در تهران وجود دارد که با حضور تیم النصر و رونالدو حالا شهرت ملی و حتی جهانی پیدا کرده است.

بسیاری از کاربران نیز تندیس رونالدو را دستمایه طنز قرار داده اند و آن را سوژه طنز خود کرده اند که هیچ شباهتی با رونالدو ندارد و بیشتر شبیه کاریکاتور این فوتبالیست است.

– این که بیشتر شبیه بر و بچ جومونگ اینا و BTS و…شده به کنار، امیدوارم تو این هتل قدمگاه و نشیمنگاه و… رونالدو نسازن جهت دیدار و زیارت عشاق:))

– لااقل دو روز بیشتر وقت میذاشتید که یه کم شبیهش بشه این چیه آخه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو