شهربازی لونا پارک ازمیر و جاذبه ها و تفریحات آن

شهربازی لونا پارک ازمیر و جاذبه ها و تفریحات آن


منبع: آرگا

3

1402/7/7

10:05


لونا پارک ازمیر که به عنوان یک شهربازی با امکانات زیاد شناخته می شود برای شما نیز جذاب است. این پارک هر ساله بازدیدکنندگان زیادی از نقاط مختلف دارد.

فضای این پارک دارای جذابیت های زیادی است و برای بازدید از این پارک دیدنی باید به منطقه آلسانجک سفر کنید. لونا پارک ازمیر جاذبه های گردشگری زیادی داشته و هر ساله نیز از سوی گردشگران و مسافران زیادی مورد توجه است.

بازدید از لونا پارک

معرفی لونا پارک ازمیر:

اگر می خواهید با قسمت های مختلف این پارک و جاذبه های تفریحی آن آشنا شوید، بهتر است تا سری به آن بزنید و از دیدنی های آن بازدید کنید. با توجه به اینکه این پارک در محلی نزدیکی هتل ها قرار گرفته است، خیلی از مسافران از زیبایی های این پارک و شهربازی آن نیز دیدن می کنند.

شهربازی لونا پارک ازیمر

با توجه به اینکه جشنواره های بین المللی زیادی نیز در فصل های مختلفی از سال در این ناحیه برگزار می شوند و جذابیت های زیادی دارند شما می توانید از زیبایی های این پارک هم دیدن کنید. یکی از جشنواره های دل انگیز، جشنواره های کیک پزی بوده که امتیازهای زیادی دارند. کیکی به طول ۳۰۰۰ متر در این جشنواره ساخته شده است و در سراسر پارک قرار داده شده است.

جاذبه های لونا پارک

جاذبه های پارک:

از مهم ترین جاذبه های تفریحی و گردشگری نیز در این پارک می توان به امتیاز ویژه ترن هوایی در ان اشاره کرد. چرخ و فلک و دیگر وسیله های بازی نیز از امتیازهای این مجموعه به شمار می آید و جذابیت های زیادی دارند. برای ورود به این پارک و شهربازی باید هزینه پرداخت کنید که به ازای هر نفر دریافت می شود. پارک آبی ازمیر نیز یکی دیگر از ویژگی های گردشگری در این ناحیه می باشد.

قدم زدن در لونا پارک

آب نما، دریاچه، کافه، تندیس، محوطه، درختان زیبا و … از مهم ترین امتیازها و جذابیت های این مجموعه پارکی به شمار می آیند که هر ساله توجه شما را جلب می کند. این پارک وسعت زیادی نیز دارد. با پیاده روی در قسمت های مختلفی از این پارک می توانید با جذابیت های زیادی نیز مواجه شوید و با آن رو به رو هستید.

پیاده روی صبحگاهی نیز یکی از تجربه های دلنشینی بوده که باید این تجربه را داشته باشید. در فصل های مختلفی از سال  پارک لونا ازمیر دارای زیبایی خاص و تفریحات ویژه خود است. شما می توانید برای سفر به این منطقه فصل تابستان را انتخاب کنید که زیبایی های بیشتری دارد و طبیعت آن سرسبزتر و دیدنی تر می شود. مکان های دیدنی اطراف این پارک نیز شامل ویژگی های زیادی هستند.

آشنایی با لونا پارک

تفریحات:

همانطور که اشاره شد، تفریحات مهم شهربازی و لونا پارک ازمیر از تنوع و کیفیت زیادی برخوردار هستند. این پارک ها دارای ویژگی های گردشگری زیادی بوده و شما از جذابیت های ویژه آن دیدن می کنید. ترن هوایی و دیگر مجموعه های تفریحی از مهم ترین ویژگی های این پارک بوده که شما از آن استفاده می کنید. این پارک امروزه از دیدنی های ازمیر است و در راهنمای سفر به ازمیر با آن آشنا می شوید.

این شهر از جمله شهرهای ساحلی ترکیه است و از تنوع و جذابیت های زیادی برخوردار می باشد. شما با دیدن این جاذبه های متنوع می توانید از زیبایی های زیادی در این ناحیه دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو