بیوگرافی الناز نوروزی مدل ایرانی؛ از زندگی شخصی تا کارهای هنری و بازی در فیلم هندی

بیوگرافی الناز نوروزی مدل ایرانی؛ از زندگی شخصی تا کارهای هنری و بازی در فیلم هندی


منبع: تاپ ناز

3

1402/7/7

15:07


بیوگرافی الناز نوروزی مدل ایرانی؛ از زندگی شخصی تا کارهای هنری و بازی در فیلم هندی

الناز نوروزی مدل ایرانی است که چهره زیبای او مورد توجه ویژه رسانه‌هاست. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز نگاهی بر زندگی شخصی و هنری این مدل جذاب خواهیم داشت، پس در ادامه متن همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

الناز نوروزی در 17 تیر سال 1371 در تهران به دنیا آمد.

پدرش «امیر» و مادرش «شیلا» نام دارد.

همچنین لازم به ذکر  است که پس از تولد الناز در تهران، خانواده‌اش به هانوفر آلمان نقل مکان کردند و الناز نوروزی تابعیت آلمانی نیز دارد.

ورورد به دنیای هنر

ورورد به دنیای هنر

الناز از 14 سالگی به عنوان مدل شروع به کار کرد و هم زمان با تحصیل در مدرسه همواره آخر هفته برای عکسبرداری می رفت و تا 19 سالگی به آسیا و اروپا سفر می‌کرد.

الناز سرانجام پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان گوته هانوفر، به کشور هند نقل مکان کند.

آغاز بازیگری

آغاز بازیگری

در سال 2018 و در 26 سالگی با بازی در فیلم پاکستانی «مان جائو نا» (Maan Jao Naa) در نقش رانیا اولین بار در پرده سینما حاضر شد و بازیگری را آغاز کرد.

سپس همان سال در فیلم هندی «خیدو خوندی» (Khido Khundi) در نقش نازگروال بازی کرد و در سال 2021 در فیلم «سلام چارلی» در نقش مونا حاضر شد.

در سال 2018 نیز با بازی در سریال «مزاق راعت» (Mazaaq Raat) در نقش خود به عنوان مهمان حضور داشت. سپس همین سال در سریال «بازی های مقدس» نتفلیکس بازی کرد.

در همین سال در موزیک ویدوهای دیلاگی به خوانندگی رنجیت باو حاضر شد و سپس همان سال در نماهنگ ساخت هند به خوانندگی گورو راندهاوا حضور پیدا کرد.

همچنین در سال 2019 در نماهنگ Naagin Jaise Kamar Hila به خوانندگی Tony kakkar دیده شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی شادی مختاری بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی و دانستنی های جالب درباره او

فعالیت تبلیغاتی

فعالیت تبلیغاتی

الناز نوروزی یکی از سوپر مدل‌ها هندی می‌باشد که تجربه ضور در تبلیغ برندهایی مانند Thums Up ، Titan Raga، Myntra ، Canon ، Samsung ، Being Human ، Fiama Di Wills ، Le Coq Sportif و Dior ظاهر شده است.

حضور در مجلات مُد

الناز علاوه بر بازیگری، روی جلد مجلاتی مانند «FHM India» و «Lifestyle» نیز ظاهر شده است، او همچنین برای طراحان مد «ربکا دوان» و «نیودیتا سابو» نیز روی سطح شیبدار راه رفته است.

رقص

الناز در دوران رشد در آلمان به آموزش رقص سنتی ایرانی نیز پرداخته و بعدها سبک‌های رقص هیپ هاپ و کاتاک را نیز آموخته است.

زندگی شخصی

اطلاعات زیادی درباره رابطه خصوصی و زندگی شخصی خود در رسانه ها منتشر نمی‌کند ولی گفته میشود او با  شخصی به نام مصطفی سالکی ازدواج کرده است.

بازی در کنار شاهرخ خان و سلمان خان

تنها تجربه من در هند تاکنون کاملاً شگفت انگیز بوده است، آرزوی من ملاقات با شاهرخ خان بود چه برسد که با آنها همکاری کنم.

زمانی که برای اولین بار به هند رسیدم، به شدت بی حوصله بودم، اما پس از کار با سلمان خان متوجه شدم که صبر یک فضیلت مهم است. من از شاهرخ فروتنی را یاد گرفته‌ام، او کسی است که با هر فردی در اطرافش مانند یک ستاره رفتار می‌کند و این چیزی است که من می خواهم در خودم پرورش دهم.

مطلب مشابه: بیوگرافی تینا آخوندتبار؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج، بازیگری و ورزش بوکس

اهداف آینده

اهداف آینده

اصلا فردی سیاسی نیستم و معتقدم که سیاست چیزی است که ربطی به هنر ندارد.

دوست دارم کارهای اکشن یا رمانتیک کمدی انجام دهم و همچنین دوست دارم فیلمی بسازم که افراد از آن یاد بگیرد.

من یک بار با علی ظفر در هندوستان آشنا شدم و احساس می کنم او یک نوازنده و بازیگر تواناست و البته که فواد خان را هم می شناسم و او در بالیوود خیلی خوب عمل کرده و من دوست دارم با هر دوی آنها کار کنم.

پاکستان

بعضیا به من می ‌گفتند که به پاکستان نرو و آنجا جای زیاد خوبی به نظر نمی ‌رسد، اما همان زمان بعضی ها هم گفتند که این فرصت خوبی برای من است.

وقتی بالاخره به پاکستان رفتم، از دیدن این کشور شگفت‌ زده شدم، چون که مردم بسیار خون گرمی دارد.

«در واقع، تا روز آخر «بازی‌های مقدس» همه چیز بی‌نظم بود و آنها مجبور بودند آن را مدیریت کنند؛ من برای رفتن به پاکستان، باید لوکیشن را ترک می‌کردم و در حقیقت برای تبلیغات اکران دیر رسیدم، برای این که مجبور بودیم «بازی‌های مقدس» را برای ارسال به نت فلیکس به پایان برسانیم.»

اگر چه مطبوعات و افراد پرنفوذ در پاکستان از ورود الناز به سینمای بومی خود (به عنوان یک تبادل فرهنگی و فراتر از تجارت سینمای هند) استقبال کردند، ولی فیلم «پس باور کن !» که در فوریه 2018 در سینماهای پاکستان اکران شد، واکنش گرمی در پی نداشت.

الناز می‌گوید: «عوامل زیادی یک فیلم را می‌سازد. شما هرگز نمی‌دانید که پس از تدوین فیلم، چه اتفاقی خواهد افتاد. شما می‌توانید بهترین فیلم زندگی خود را بازی کنید، اما می‌توانند آن را در تدوین نابود کنند.»

می می‌افزاید: «من پس از فیلم «پس باور کن !» اعتماد به نفس پیدا کردم، چون آبیس رازا یک کارگردان باور نکردنی است. او بهترین بازی را از من گرفت و من انتظار داشتم که این در فیلم دیده شود؛ تجربه شگفت‌انگیزی بود. در طول این فیلم بسیار آموختم و به من خیلی کمک کرد. فکر می‌کنم برای اولین فیلم، باید شما انتخاب خوبی داشته باشید ولی هرگز نمی‌دانید فیلم به چه چیزی تبدیل می‌شود.

پیشنهاد فیلم ایرانی

پیشنهاد فیلم ایرانی

تعدادی فیلم بزرگ در کنار نام های بزرگ صنعت ایران به من پیشنهاد شد، با وجود اینکه من عاشق کشور ایران و سینمای آن هستم، اما متاسفانه محدودیت های زیادی در این کشور وجود دارد.

قوانین ایران نشان می دهد که یک زن باید همیشه حجاب داشته باشد و این چیزی است که من کاملا می توانم آن را درک کنم و به آن احترام بگذارم، اما در حال حاضر نمی توانم کارم را در هند یا حتی در پاکستان متوقف کنم.

بازداشت در فرودگاه شیکاگو

در جولای 2019 الناز در فرودگاه بین ‌المللی شیکاگو بازداشت و حدود 3 ساعت توسط مقامات فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفت.

او در این‌باره می‌گوید: من پاسپورت آلمانی دارم و بنابراین برای سفر به ایالات متحده نیازی به ویزا ندارم. اما به دلیل ریشه ایرانی ‌ام، برای ویزای عادی درخواست دادم، زیرا ترامپ برای ایرانی‌ ها ممنوعیتی وضع کرده است و آنها دیگر ESTA دریافت نمی‌کنند و به همین دلیل می‌خواستند همه چیز را دوباره بررسی کنند.

مطلب مشابه: بیوگرافی شرمینه شهریور مدل ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و در آمد او از یوتیوب

هنرمندانِ مورد علاقه

هنرمندانِ مورد علاقه

سلمان خان، شاهرخ خان، آمیتاپ پاچان، آناپوم خر و آنجلینا جولی بازیگران مورد علاقه و «ویکرامادیتیا موتوانه» و «آنوراگ کاشیاپ» کارگردانان مورد علاقه اش هستند.

فیلم جدید

فیلم جدید

الناز نوروزی در فیلم «توپ، چوب‌ هاکی» در کنار ستاره تحسین‌شده پنجاب، رانجیت باوا، بازی کرده که در 23 آوریل امسال قرار است به نمایش عمومی در بیاید.

این فیلم در روستای سنسارپور با بهترین بازیکنان ورزش هاکی هند ساخته شده است. فیلم درباره رقابت تیم هاکی هند و بریتانیاست. در این فیلم یک ورزشکار جوان تصمیم می‌گیرد اعتبار تیم پنجاب را به آن باز گرداند. در این فیلم زنان نقش بسیار مهمی دارند.

الناز می‌گوید: «من فقط در فیلم عاشق باوا نیستم. نقش من این است که وقتی از بازی هاکی دست می‌شوید، محرک‌اش باشم. زن دیگر فیلم، مندی تاخار، یک وکیل است که به ابعاد قانونی مسابقه هند و انگلیس کمک می‌کند. من احساس می‌کنم زنان در فیلم بسیار نقش مهمی دارند و اگر شما هر کدام از آنها را نداشتید، فیلم کاملا از دست می‌رفت. داستان این فیلم همچنین یک داستان خانوادگی است.»

مطلب مشابه: بیوگرافی نیلوفر بهبودی مدل جذاب ایرانی؛ درباره دستگیری و مهاجرت از ایران و زندگی شخصی او

خوشحالم در آلمان بزرگ شده‌ام

خوشحالم در آلمان بزرگ شده‌ام

با داشتن تجربه بازیگری و مدلینگ در اروپا و آسیا در دهه گذشته، الناز این احساس را دارد که نماینده زنان جنوب آسیاست؛ زنانی که نقش‌هایی فراتر از یک زن زیبا را بازی می‌کنند.

وی می‌گوید: «خوشحالم که همه چیز دارد تغییر می‌کند. من در آلمان بزرگ شدم و به روشی که دختران می‌توانند به سلیقه خودشان زندگی کنند. من با شخصیت‌ فیلم به صورت کاملا شخصی ارتباط برقرار کردم و برایم خیلی مهم است که یک نقش نزدیک به واقعیت را بازی کنم. این نقش می‌تواند کوتاه باشد ولی اما باید در پیش بردن داستان اهمیت داشته باشد. من داستان فیلم را خیلی دوست داشتم که بر شخصیت یک زن استوار است. همچنین این شخصیت ابعاد بسیاری دارد.»

با این حال، موفقیت الناز احتمالا در جریان سریال پلیسی «بازی‌های مقدس» که محصول «نت فلیکس» است و توسط انوراج کاشیوپ و ویکرامداتیا موتوانه، شکل گرفته است.

 این سریال درباره جنایات سازمان یافته، سیاست‌های هند و مسائل جاسوسی است که بر اساس رمان پرفروشی به همین نام از ویکارام چاندرا است که در سال 2005 منتشر شد. در این سریال، سیف علی‌خان، رادیکا آپته و نوازودین سیدیکوی از بهترین استعدادهای سینمای هند بازی می‌کنند.

توضیحاتِ بیشتر درباره سریال جدید

الناز نوروزی درباره این سریال توضیح می‌دهد: «من نقش یک پلیس را بازی نمی‌کنم. نقش من بسیار متفاوت از دیگران است. این نقش آنقدر پیچیده است که گاهی خودمان هم نسبت به آن مطمئن نبودیم.»

او در این نقش باقی ماند و از فضای کافی برای حضور در کنار چهره‌‌های مهم و سرشناس را برخوردار شد.

خودش می‌گوید: «همیشه برای همه ما فضای کافی وجود داشت. من همیشه دوست دارم که زنان بتوانند با هم کار کنند. رادخیکا و من همیشه، چیزهایی برای پیشنهاد کردن داریم و به خوبی مکمل یکدیگر هستیم. در این مورد بسیار هیجان‌زده هستم. نمی‌توانم درباره نقشم حرف بزنم، اما در انتهای فصل اول با پیچ و تاب و تغییرات بزرگی روبرو می‌شوید.»

مطلب مشابه: بیوگرافی صدف بیوتی بلاگر زیبایی؛ از عمل های زیبایی تا زندگی شخصی و ازدواج

اولین روزی که جلوی دوربین رفتم

اولین روزی که جلوی دوربین رفتم

اولین روزی که باید جلوی دوربین می‌رفتم، با آقای سیف بازی داشتم. خیلی هیجان‌زده بودم؛ می‌لرزیدم و همه متن را فراموش کرده بودم.

 نمی‌دانستم چه اتفاقی دارد می‌افتد ولی همه چیز خوب پیش رفت. آقای سیف خیلی از من حمایت کرد. ما دیالوگ‌هایمان را با هم تمرین می‌کردیم و او هنگام فیلم‌برداری پلان‌های مربوط به من، صحنه فیلم‌برداری را ترک نمی‌کرد و می‌ماند تا بتوانم واکنش‌های طبیعی‌تری در سکانس‌های دونفره داشته باشم.

 ما آنها را یک ستاره می‌بینیم ولی آنها به شدت فروتن هستند.

زمانی که در آلمان بودم

زمانی که در آلمان بودم

زمانی که در آلمان بودم، فیلم‌های هندی زیادی مانند «فردا نخواهی بود» را تماشا کردم و در رویای ملاقات با این ستاره‌ها بودم. فکر می‌کنم کل بمبئی، در واقع هند، برای بازی در نقش من در سریال «بازی‌های مقدس» تست دادند ولی در نهایت من آن را گرفتم. خیلی زیاد با شاهرخ خان و سلمان خان همکاری دارم و می‌دانم که چقدر خوش‌شانس هستم؛ خیلی‌ها این شانس را ندارند.

مافیای بالیوود

بالیوود مافیای خاص خود را دارد، بیشتر بازیگران از خانواده‌هایی مانند خان یا کومار می‌آیند، اکثر آنها با یکدیگر فامیل هستند. به ندرت بازیگری را می‌بینید که عضو خانواده‌های بالیوودی نباشد، این قضیه در مورد هندی‌ها صادق است.

شرایط برای من بسیار سخت‌تر است. وقتی این واقعیت را دریافتم، به خودم گفتم که شانس موفقیت من در بالیوود احتمالا فقط یک درصد است و شاید بهتر باشد که به آلمان برگردم.

 ولی خوشبختانه من فردی نیستم که ناامید شوم و کاری را نیمه‌تمام بگذارم، من اعتقادی به «نشد» ندارم و به همین دلیل تصمیم گرفتم بمانم و برای موفقیت تلاش کنم.

خوشحالم که به آرزوی خود رسیدم

خوشحالم که ماندم و موفق شدم، البته سختی‌های زیادی کشیدم که هنوز ادامه دارد؛ چون من خارجی هستم و از خانواده‌های بالیوودی محسوب نمی‌شوم، ولی الان بالیوود من را پذیرفته و به تدریج صاحب موقعیت‌های بیشتر و بهتری می‌شوم. آرزوی من بود که با شاهرخ خان، سلمان خان، یا اکشی کومار که از ستاره‌های مشهور بالیوود هستند، کار کنم. در هند ماندم و با تلاش زیاد به آرزوهای خود‌ رسیدم و خوشحالم و ادامه خواهم داد.

البته باید بگویم که این نهایت آرزوی من نیست. فیلم حادثه‌ای «قندهار» به کارگردانی ریک رومن وا و با بازی جرارد باتلر و نوید نگهبان اولین تجربه بازیگری من در هالیوود است. این پروژه برای من بسیار مهم و خاص میباشد. چون اولین فیلم هالیوودی است که در آن بازی کردم. از نوجوانی عاشق جرارد باتلر بودم و تمام فیلم‌های او را تماشا کرده‌ام. برای من بازی در قندهار رویایی بود که به واقعیت پیوست من هنوز ایده‌آل‌های دیگری در بالیوود و هالیوود دارم که برای رسیدن به آنها تلاش خواهم کرد و احتمالا به آنها نیز خواهم رسید.

مهاجرت به بمبی

وی در سال 2010 به شهر بمبئی کوچ کرد و در حال حاضر در همین شهر ساکن است. ناز نوروزی در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی هندی از برندهای محلی و همچنین بین‌المللی با بازیگران برتر هندوستان چون شاهرخ‌خان کار کرده است.

 او در کوتاه‌مدت، به یک مدل معروف هند تبدیل و چهره‌اش روی جلد بسیاری از مجلات مد روز منتشر شد. او به زبان‌های مختلف از جمله هندی، فارسی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کند.

عوامل زیادی در یک فیلم حضور دارند

عوامل زیادی یک فیلم را می‌سازد. شما هرگز نمی‌دانید که پس از تدوین فیلم، چه اتفاقی خواهد افتاد. شما می‌توانید بهترین فیلم زندگی خود را بازی کنید، اما می‌توانند آن را در تدوین نابود کنند.

مطلب مشابه: بیوگرافی کیمیا حسینی مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و شغل وی

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس

من پس از فیلم «پس باور کن!» اعتماد به نفس پیدا کردم، چون آبیس رازا یک کارگردان باورنکردنی است. او بهترین بازی را از من گرفت و من انتظار داشتم که این در فیلم دیده شود؛ تجربه شگفت‌انگیزی بود. در طول این فیلم بسیار آموختم و به من خیلی کمک کرد. فکر می‌کنم برای اولین فیلم، باید شما انتخاب خوبی داشته باشید ولی هرگز نمی‌دانید فیلم به چه چیزی تبدیل می‌شود.»

با این حال، الناز این شرکت در این فیلم را به عنوان اولین تجربه‌ی سینمایی خود می‌ستاید، به ویژه اینکه خودش را در این اثر محک زده زیرا به زبان اردو تسلط کامل نداشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو