آزمون یافتن لیموها: 5 لیمو را در این عکس پیدا کنید!

آزمون یافتن لیموها: 5 لیمو را در این عکس پیدا کنید!


منبع: خبرنما

6

1402/7/9

15:03


آزمون یافتن لیموها: در این تصویر 5 عدد لیمو در بین جوجه ها پنهان شده است. آیا می توانید همه آنها را در کمتر از 15 ثانیه تشخیص دهید؟ فکر می کنید چشمان تیزبین دارید؟ بینایی خود را با این پازل تصویری آزمایش کنید! تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر […]

آزمون یافتن لیموها: 5 لیمو را در این عکس پیدا کنید!

آزمون یافتن لیموها: در این تصویر 5 عدد لیمو در بین جوجه ها پنهان شده است. آیا می توانید همه آنها را در کمتر از 15 ثانیه تشخیص دهید؟ فکر می کنید چشمان تیزبین دارید؟ بینایی خود را با این پازل تصویری آزمایش کنید!

تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون یافتن لیموها دعوت می کند. حالا با پیدا کردن لیموها قدرت بینایی چشم های خود را آزمایش کنید.

آزمون یافتن لیموها

لیموها را پیدا کنید

تصویر بالا اثر هنرمند مجارستانی، گرگلی دوداس معروف به دودولف، است. در نگاه اول شاید تنها چیزی که ببینید جوجه های طلایی باشد. با این حال، اما این هنرمند به طرز زیرکانه ای 5 عدد لیمو را در میان آنها پنهان کرده است. آیا می توانید همه آنها را قبل از اتمام زمان پیدا کنید؟

15 ثانیه شما از حالا شروع می شود.

.

تنها 1 درصد مردم می توانند میمون را در باغ وحش پیدا کنند!

.

.

با دقت به تصویر آزمون یافتن لیموها نگاه کنید. آنها به خوبی استتار شده اند. با کلاه، روسری یا پاپیون جوجه ها حواستون پرت نشه. روی رنگ زرد روشن لیموها و شکل بیضی مشخص آنها تمرکز کنید.

.

.

.

جواب

زمان شما به پایان رسیده است. خوب، آیا موفق شدید همه لیموها را پیدا کنید؟

اگر بله، به شما تبریک می گوییم! شما یکی از معدود افرادی هستید که می توانند هر 5 لیمو را در طول 15 ثانیه یا کمتر تشخیص دهند. به هر حال، اگر تا هنوز به دنبال لیموها هستید، دست از جستوجو بردارید و جواب آزمون یافتن لیموها را در تصویر زیر بررسی کنید.

5 لیموی مخفی

این پازل تصویری را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید تا در کمتر از 15 ثانیه تمام 5 لیمو را پیدا کنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن لیموها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

در تست هوش امروز کدام دختر ممکن است بمیرد؟

رفع خستگی روحی با تست های بینایی

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و بازی هایی چون آزمون یافتن لیموها را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

تست بینایی: آیا می توانید سیندرلا را در این تصویر پیدا کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو