تست هوش: جان چه کسی در خطر است؟

تست هوش: جان چه کسی در خطر است؟


منبع: خبرنما

2

1402/5/31

13:03


تست هوش موقعیت خطرناک: اگر فکر می کنید خیلی باهوش اید پس در طول 8 ثانیه بگویید جان چه کسی در خطر است؟ در تصویر با دو شخص که هر دو کار احمقانه ای کرده اند مواجه خواهید شد. با این حال، احتمال مرگ یکی از آنها خیلی زیاد است. بنابراین به سوال پاسخ دهید […]

تست هوش: جان چه کسی در خطر است؟

تست هوش موقعیت خطرناک: اگر فکر می کنید خیلی باهوش اید پس در طول 8 ثانیه بگویید جان چه کسی در خطر است؟ در تصویر با دو شخص که هر دو کار احمقانه ای کرده اند مواجه خواهید شد. با این حال، احتمال مرگ یکی از آنها خیلی زیاد است. بنابراین به سوال پاسخ دهید و ذهن خود را محک بزنید.

این تست هوش تصویری راهی سرگرم کننده و جالب برای آزمایش دقت و تمرکز شما است. ادعا شده است تنها افراد جزئی‌نگر می توانند تست هوش موقعیت خطرناک را مدت زمان تعیین شده حل کنند. این تست هوش تصویری آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. باید تصویر را با دقت بررسی کنید و با یک دلیل منطقی بگویید چرا پاسخ شما درست است.

تست هوش موقعیت خطرناک

حل معماها و بازی های فکری نیازمند به تفکر و استفاده از اطلاعات گذشته می باشد. این فعالیت ها به ما کمک می کنند حافظه مان را تقویت کرده و توانایی به خاطرسپاری و بازخوانی اطلاعات را بهبود ببخشیم.

اکنون تصویر تست هوش موقعیت خطرناک را بررسی کنید و بگویید جان چه کسی در خطر است؟

جان چه کسی در خطر است؟

 

پاسخ درست در انتهای صفحه قرار دارد. هر وقت 8 ثانیه شما تمام شد، به پایین رفته و جواب خود را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

جواب تست هوش موقعیت خطرناک: جان مرد در خطر است، اگر دقت کنید سیمی که به لپتاپ او متصل است درون وان حمام افتاده.

جواب

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش موقعیت خطرناک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو