تست تشخیص تفاوت: 3 فرق این دو تصویر را در 11 ثانیه پیدا کنید!

تست تشخیص تفاوت: 3 فرق این دو تصویر را در 11 ثانیه پیدا کنید!


منبع: خبرنما

3

1402/6/1

09:01


تست تشخیص تفاوت: تصاویر یک دختر بوکسور را نشان می دهد که دستکش های قرمز و پیراهن آبی پوشیده است. با هر حال، 3 تفاوت بین تصاویر وجود دارد. آیا می توانید همه فرق ها را در طول 11 ثانیه پیدا کنید؟ چهار شنبه خود را با یک سرگرمی مفید شروع کنید. اینگونه تست ها […]

تست تشخیص تفاوت: 3 فرق این دو تصویر را در 11 ثانیه پیدا کنید!

تست تشخیص تفاوت: تصاویر یک دختر بوکسور را نشان می دهد که دستکش های قرمز و پیراهن آبی پوشیده است. با هر حال، 3 تفاوت بین تصاویر وجود دارد. آیا می توانید همه فرق ها را در طول 11 ثانیه پیدا کنید؟

چهار شنبه خود را با یک سرگرمی مفید شروع کنید. اینگونه تست ها معمولا معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند، نه با معادله ریاضی. مهم‌تر از همه، این پازل بینایی ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت تحلیل ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. حرف بس است، حالا وارد عمل شوید و تفاوت ها را تشخیص دهید.

تست تشخیص تفاوت

3 تفاوت تصاویر را پیدا کنید

در تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا، دو دختر با دستکش بوکس دیده می شوند. این دو تصویر در نگاه اول تقریبا یکسان به نظر می رسند. با این حال، نگاه دقیق تر نشان می دهد که تفاوت هایی بین این دو تصویر وجود دارد. چالش این است که سه تفاوت بین دو عکس را در 11 ثانیه تشخیص دهید.

زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

.

تشخیص برخی از تفاوت ها آسان است، در حالی که شناسایی برخی دیگر دشوارتر است. با این حال پاسخ این تست تشخیص تفاوت در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید تمام تفاوت ها را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ به خوانندگانی که توانستند همه تفاوت ها را تشخیص دهند تبریک می گوییم. شما چشمان تیزبینی دارید!

کسانی که هنوز در حال جستجو هستند می توانند جواب را در بخش زیر ببینند.

جواب

تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تشخیص تفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو