خرید لایسنس نود 32 اورجینال eset | خرید آنتی ویروس نود 32

خرید لایسنس نود 32 اورجینال eset | خرید آنتی ویروس نود 32


منبع: پلازا

2

1402/7/10

10:36


خرید لایسنس نود 32 اورجینال eset | خرید آنتی ویروس نود 32

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 چگونه است؟ این‌ها سؤالاتی است که به ذهن هر کاربر کامپیوتر،  لپتاپ و گوشی موبایل می‌رسد. در واقع تمام سیستم‌هایی که نام بردیم به اینترنت یا حافظه‌های جانبی متصل می‌شوند. به همین دلیل شما بدون داشتن آنتی ویروس معتبر مانند نود 32 و لایسنس آن نمی‌توانید امنیت سیستم و اطلاعات خود را به دست آورید. در این مطلب از پلازا درباره نود 32، لایسنس آن و مزایایی که استفاده از نسخه اورجینال آن دارند، توضیح خواهیم داد. به این ترتیب بهترین روش را برای خرید و پرداخت هزینه‌های لایسنس این نوع آنتی ویروس در نظر خواهید گرفت.

فهرست مطالب

خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32

نود 32 که با اسم ایست اسمارت هم شناخته می‌شود، یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های جهان است. نسخه‌های اورجینال و کرک شده آن در اینترنت قابل دسترس است. اما نسخه اورجینال آن با لایسنس‌هایی که دارد، امنیت سیستم‌های کاربران را به حد قابل توجهی تأمین می‌کند. خرید این لایسنس از سایت نود 32 امکان‌پذیر است. اما در این مطلب توضیح می‌دهیم که چگونه خرید و پرداخت هزینه لایسنس اورجینال ایست اسمارت را انجام دهید.

لایسنس آنتی ویروس چیست؟

لایسنس نود 32

لایسنس در لغت به معنی مجوز و گواهینامه است. اما هنگامی که پای یک نرم‌افزار مانند کامپیوتر وسط می‌آید، لایسنس به معنای مجوزی است که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتواند از تمام امکانات آن استفاده کند. درباره آنتی ویروس ایست اسمارت هم لایسنس به معنای مجوز و گواهی معتبری است که کاربر بعد از پرداخت هزینه آن به دست می‌آورد. به همین ترتیب می‌تواند از تمام قابلیت‌های این آنتی ویروس بهره‌مند شود. بدون اینکه مشکلی به وجود آید. بر خلاف آنتی ویروس‌های کرک شده که کاربر را با مشکلات مختلفی مواجه می‌کنند.

سیستم مورد نیاز برای لایسنس نود 32

شما برای اینکه بتوانید سیستم خود (کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ، موبایل و لپ‌تاپ) را مورد حفاظت قرار دهید، باید از آنتی‌ویروس استفاده کنید. ایست اسمارت یکی از این نوع آنتی‌ویروس‌هاست. در واقع هیچ ویژگی‌ خاصی برای نصب نود 32 نیست. این برنامه تمام سیستم‌عامل‌های اندروید، مک، ویندوز و لینوکس را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اعتبار لایسنس ایست اسمارت

وقتی از سایت نود 32 خرید می‌کنید، دو گزینه قابل تغییر برای هر محصول پیش روی شماست. تعداد لایسنس و مدت زمان لایسنس را شما تعیین خواهید کرد. این در حالی است که پیش‌فرض اعتبار یک ساله برای هر لایسنس در نظر گرفته شده است. در ضمن برای یک سیستم این لایسنس یک ساله قابل استفاده خواهد بود. اما همانطور که گفتیم می‌توانید اعتبار زمانی و سیستمی گزینه مورد نظر خود را تغییر دهید.

قیمت خرید لایسنس نود 32

هنگامی که وارد سایت آنتی ویروس ایست خواهید شد، با محصولات مختلفی مواجه می‌شوید. هر کدام با توجه به نوع خدماتی که به شما ارائه می‌دهند، قیمت‌های مختلفی دارند. در حال حاضر قیمت لایسنس‌های نود 32 بین 12 تا 49 دلار است. شما با توجه به نوع لایسنسی که در نظر دارید. هزینه مشخصی را پرداخت خواهید کرد.

انواع لایسنس نود 32

ایست نود 32

نود 32 لایسنس‌های مختلفی دارد. این لایسنس‌ها سطوح محافظتی مختلف Premium، Advanced و Essential را در اختیار کاربران می‌گذارند. البته هر کدام از سطوح امنیتی زیرمجموعه‌ای از نرم‌افزارها را شامل می‌شوند که مربوط به امنیت اینترنت، امنیت سایبری، امنیت موبایل، کنترل والدین و امنیت تلویزیون خواهد بود.

ویژگی‌های لایسنس ایست اسمارت کدامند؟

برای اینکه از خرید لایسنس نود 32 اطمینان داشته باشید، چند ویژگی را ذکر خواهیم کرد که به لایسنس آنتی ویروس ایست اسمارت نسبت می‌دهند:

  • قابلیت محافظت از رمز عبور حساب‌های کاربری مختلف
  • کنترل والدین و مدیریت حضور کودکان در اینترنت
  • ارتقای امنیت سیستم‌ها و اطلاعات ذخیره شده روی آنها
  • محافظت از اطلاعات در مقابل هک، فیشینگ و دزدی اینترنتی
  • فراهم کردن فرصت مناسب برای کار کردن بدون کاهش سرعت

مزایای استفاده از لایسنس ایست اسمارت

ایست اسمارت لایسنس

  • بعد از خرید لایسنس نود 32 می‌توان آن را روی هر سیستمی که دارید نصب کنید.
  • روی انواع سیستم‌عامل‌ها نصب می‌شود، بدون اینکه نیاز باشد مجزا باشد.
  • بدون استفاده از منابع سیستمی را به کار ببرد، فعالیت محافظتی خود را دارد. به همین دلیل سرعت سیستم کاهش نمی‌یابد.
  • بدون هیچ تبلیغ و اعلان مزاحمی کار می‌کند. بنابراین کارها بدون مزاحمت انجام خواهند شد.

نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 در ایران

با توجه به اینکه خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 از ایران دردسرهای مختلفی دارد، شما می‌توانید راه بهتری را انتخاب کنید. کافی است

  • وارد یک سایت واسط خرید لایسنس شوید.
  • در آن سایت عضو شده و حق اشتراک بپردازید.
  • پس از آن «خرید نرم افزار اورجینال» را برگزینید.
  • با تعیین هزینه به دلار و ثبت سفارش، وارد مرحله پرداخت خواهید شد.
  • بعد از اینکه درخواست شما از سوی کارشناسان ثبت شد، باید منتظر پیام تکمیل سفارش از سوی سایت ایست اسمارت بود.

نکات مهم در خرید لایسنس ایست اسمارت

باید در انتخاب نوع لایسنس آنتی ویروس دقت کافی داشته باشید. زیرا این لایسنس برای امنیت دستگاه، امنیت اینترنت، امنیت سایبری و امنیت موبایل تفاوت‌هایی دارد. شما باید تعداد لایسنس و تعداد سیستم‌هایی که از آن استفاده خواهند کرد، تعیین کنید.

هنگام خرید استفاده از کارت اعتباری به شما کمک خواهد کرد که پرداخت را به موقع انجام دهید. اما در صورت نداشتن کارت اعتباری یا حساب بانکی می‌توانید از خدمات سامانه‌های واسط پرداخت ارزی بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

آیا امکان خرید لایسنس نود 32 از سایت ایست اسمارت وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با عضویت در سایت ایست اسمارت و تعیین گزینه مورد نظر، خرید را از این سایت انجام دهید. پرداخت هم از طریق سامانه واسط پرداخت ارزی امکان‌پذیر خواهد بود.

اعتبار لایسنس نود 32 به چه عواملی وابسته است؟

شما می‌توانید هنگام خرید از ایست اسمارت تعداد دستگاه‌ها و مدت زمان اعتبار آن را تعیین کنید.

قیمت لایسنس نود 32 چقدر است؟

با توجه به نوع لایسنسی که خریداری می‌کنید، قیمت آن متفاوت از سایر گزینه‌هاست. اما لایسنس‌ها در بازه 12 تا 49 دلار هستند.

کلام آخر

در این مطلب با لایسنس نود 32 و روش‌ خرید آسان آن آشنا شدید. متوجه شدید که هر لایسنسی با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد، اعتبار دارد. در ضمن با مزایای خرید آنتی ویروس اورجینال آشنا شدید. اما مهم‌تر از آن اکنون می‌دانید در بخش خدمات سامانه‌های واسط پرداخت ارزی، گزینه خرید نرم افزار اورجینال وجود دارد. به این ترتیب بدون داشتن کارت اعتباری یا حساب پی پال یا پرفکت مانی این کار امکان‌پذیر است. باید توجه داشته باشید که لایسنس اورجینال امکان استفاده از تمام قابلیت‌های نود 32 را برای شما فراهم می‌آورد. بدون اینکه سرعت کار کامپیوتر شما را کم کند یا اختلالی در امنیت اطلاعات شما به وجود بیاورد. این در حالی است که نسخه کرک شده و غیر رایگان با دردسرهایی در کار سیستم شما همراه است. بدون این که انتظارش را داشته باشید، با هک اطلاعات یا ویروسی شدن مواجه خواهید شد. اما نسخه اورجینال لایسنس آنتی ویروس این ایرادات را ندارد.

شما کدام نسخه لایسنس آنتی ویروس نود 32 را خریداری خواهید کرد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو