معرفی سریال ترکی قهرمان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال ترکی قهرمان ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/7/11

10:14


معرفی سریال ترکی قهرمان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال ترکی قهرمان یکی از سریال‌های پرطرفدار این کشور است که توانست توجه‌ها را به خود جلب کند و پرطرفدار شود. در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی سریال Şampiyon همراه شما باشیم.

سریال ترکی قهرمان در سال ۲۰۱۹ تولید شده است و بازیگرانی همچون تولگاهان ساییشمان، اردل اوزیاغجیلار، ایلدیز چاگری آتیسکوی، ارکان اوچی، مهمت بوزدوگان و… در آن ایفای نقش کرده‌اند. این سریال نه تنها جذابیتی برای علاقه‌مندان به درام‌های ورزشی دارد، بلکه یک گزینه تازه و متفاوت برای بینندگان سریال‌های عمومی ترکیه در ایران محسوب می‌شود.

در سریال ترکی قهرمان، از جنبه‌های دراماتیک و جذاب ورزش بوکس به خوبی برای روایت یک داستان پرجنب و جوش استفاده شده است. سازندگان سریال نیز به خوبی به درخواست‌های اصلی مخاطبان این نوع آثار توجه کرده و آن‌ها را در سریال به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورده‌اند. در این مقاله پلازا بیشتر درباره سریال ترکی قهرمان صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید در این مطلب درباره بهترین سریال‌های اکشن ترکی بیشتر بخوانید.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی قهرمان

معرفی سریال ترکی قهرمان

سریال ترکی قهرمان، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است که امسال از سه مهر 1402 با دوبله فارسی از شبکه جم سریز پخش شد. این سریال ترکی خیلی زود و تنها پس از پخش چند قسمت ابتدایی خود، مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفت. ژانر سریال Şampiyon، درام و ورزشی است؛ یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمای ترکیه که طرفداران پر و پا قرصی دارد. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 2 ساعت و 15 دقیقه است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال ترکی قهرمان بپردازیم.

داستان سریال قهرمان ترکی

داستان سریال قهرمان ترکی

داستان سریال ترکی قهرمان درباره فیرات بلوکباکشی است، که توسط تولگاهان ساییشمان به تصویر کشیده می‌شود. فیرات یک قهرمان سنگین‌وزن بوکس است که در نهایت با پیروزی خود، هرچند به قیمت جان حریف، به برتری می‌رسد. این پیروزی، علاوه بر شادی و افتخار، منجر به تیرگی و تاریکی زندگی و شغل فیرات می‌شود و وی تمام چیزهایش را از دست می‌دهد، به حدی که از بوکس دست می‌کشد و رینگ را ترک می‌کند.

فیرات تنها با پسر کوچکش گونش زندگی می‌کند. چند سال بعد، وقتی گونش به بیماری سختی مبتلا می‌شود، فیرات برای نجات فرزندش و تامین هزینه‌های درمانش، به مرزی دیگر نمی‌رسد جز بازگشت به رینگ مسابقات. او برخلاف خواسته‌های درونی‌اش، مجبور است دوباره خود را برای مبارزات سخت آماده کند و در عین حال، در تلاش برای درمان پسرش، با یک خانم دکتر جوان و زیبا آشنا می‌شود و به او علاقه‌مند می‌شود. اما چیزی که شگفت‌زده کننده است، این است که خانم دکتر، خواهر آن بوکسور است که چند سال قبل باعث مرگ او در مسابقه شده بود.

بازیگران سریال ترکی قهرمان

بازیگران سریال ترکی قهرمان

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال ترکی قهرمان پرداختیم. همانطور که می‌دانید هنرپیشه‌های مشهور و پرطرفدار بسیاری در این سریال درام و ورزشی ترکی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال قهرمان ترکی، خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

Tolgahan Sayisman در نقش Firat Bölükbasi

تورگات تولگاهان ساییشمان، بازیگر، مدل و مجری ترکیه‌ای، در 17 دسامبر 1981 متولد شد. وی به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی “عمر گل لاله” در ایران به شهرت رسید. ساییشمان در یک خانواده مسلمان در استانبول، ترکیه به دنیا آمد. تحصیلات خود را در دبیرستان Kadıköy İntaş به پایان رساند و در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه دوغوش فارغ التحصیل شد.

ساییشمان در سنین نوجوانی به مدلینگ روی آورد و در سال 2005 برنده مسابقه بین‌المللی منهنت اینترنشنال شد که در شهر بوسان، کره جنوبی برگزار شد و همچنین میزبان مسابقه بین‌المللی بهترین مدل جهان در سال 2004 بود. او در نقش‌های مختلفی در مجموعه‌های تلویزیونی مانند “Macolar”، “Esir Kalpler” و “Dicle” حضور داشته است.

Yildiz Çagri Atiksoy در نقش Suna

یلدیز چاغری آتیکسوی یک هنرپیشه ترکیه‌ای است که بیشتر برای بازی در نقش مالحون خاتون در سریال تاریخی ترکیه‌ای “مؤسس عثمان” شناخته می‌شود.

یلدیز چاغری آتیکسوی در ۱ آوریل ۱۹۸۶ در استانبول، ترکیه متولد شد. او تحصیلات خود را در مرکز هنری اژه در رشته تئاتر دریافت کرد و سپس در مرکز هنری مجدت گزن تحصیل خود را ادامه داد. آتیکسوی همچنین در پلاتو فیلم دروس سینما، تکنیک و بازیگری را فرا گرفت.

او در سال ۲۰۰۴ با یک نقش کوچک در مجموعه تلویزیونی “گردهمایی بزرگ” به عنوان بازیگر شروع به فعالیت کرد. در سال ۲۰۱۱، با بازی در نقش برین آکارسو در سریال “گذشت زمان” شهرت به دست آورد. از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، در سریال “یدی گوزل آدم” به عنوان زهرا حضور داشت. او در سال ۲۰۱۷ به گروه بازیگران سریال “جنگجو” پیوست و تا سال ۲۰۱۸ نقش اصلی اوزکایناک را بازی کرد. در سال ۲۰۱۹، او در سریال “شامپیون” به بازی پرداخت.

Erkan Avci در نقش Zafer Günaltay

ارکان آوجی، اهل ترکیه است. او از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون در حال فعالیت و شهرت او با بازی در سریال “کارادایی” به عنوان نژدت باروت به اوج خود رسید. او یکی از ارکان اصلی این سریال محبوب و پرطرفدار است. علاوه بر آن، او در سریال “گودال” نیز نقش آفرینی کرده است.

Ilayda Alisan در نقش Neslihan Günaltay

علیشان در تاریخ ۲۶ فوریه ۱۹۹۶ در استانبول، ترکیه به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل دبیرستان بهجت کمال چاگلار است. علاقه‌اش به بازیگری از سنین جوانی آغاز شد و در سال ۲۰۱۱ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی “من یک بچه را دوست داشتم” برای اولین بار در تلویزیون حضور یافت. سپس با بازی در نقش‌های تکراری در مجموعه‌هایی مانند “رؤیا”، “از عشق به من بگو”، “دلشکسته”، “نام من گلتپه” و “سرچه سرایی” به فعالیت خود ادامه داد.

در سال ۲۰۱۷، علیشان در مجموعهٔ تلویزیونی “گودال” به همراه آراس بولوت اینملی و دیلان چیچک دنیز انتخاب شد. او همچنین در بازه زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰، در نقش تکراری در مجموعهٔ تلویزیونی اصلی نتفلیکس با نام “هاکان: نگهبان” حضور داشت. در سال ۲۰۱۹، او به گروه بازیگران سریال “قهرمان” پیوست.

در سال ۲۰۲۱، علیشان در مجموعهٔ تلویزیونی “معصومیت” بازی کرد و نقش آلا را ایفا کرد.

بررسی سریال قهرمان ترکی

بررسی سریال قهرمان ترکی

تا به این بخش از مقاله به معرفی سریال Şampiyon، پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد این سریال ورزشی ترکی برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی قهرمان نیز خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Şampiyon از همان ابتدا که بر روی آنتن رفت، توجه بسیاری از سینما دوستان را به سوی خود جلب کرد. همانطور که اشاره کردیم، سریال ترکی قهرمان، از یک فیلم‌نامه نسبتا خوب بهره می‌برد که با بازی بازیگران توانا و مشهوری همراه شده است. همین دلایل منجر به موفقیت این سریال ورزشی ترکی شده و آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در این کشور کرده است.

اگر شما نیز از طرفداران سینمای ترکیه هستید و مشتاقانه آثار سینمایی و تلویزیونی این کشور را دنبال می‌کنید، بی‌شک از تماشای این سریال ترکی لذت خواهید برد. به همین دلیل است که تماشای سریال ورزشی و اکشن اگه قهرمان را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت از این سریال بی‌نظیر بنشینید تا در روایت جذاب آن غرق شوید. اگر شما نیز هنوز سریال ترکی قهرمان را تماشا نکرده‌‎اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Şampiyon اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال Şampiyon نیز باید اشاره کرد که نمره‌اش در IMDb امتیاز 5.9 از 10 است.

سخن پایانی

بررسی سریال قهرمان ترکی

در این مقاله از پلازا به معرفی و نقد سریال Şampiyon، پرداختیم. سپس به خلاصه سریال ترکی قهرمان، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال ورزشی ترکیه‌ای اشاره کردیم. همچنین در پایان مقاله به نقد سریال ترکی قهرمان و بررسی نمرات آن پرداختیم. در طول متن نیز به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل بازیگران سریال Şampiyon چه کسانی هستند؟ تعداد قسمت های سریال ترکی قهرمان، چقدر است؟ ژانر سریال Şampiyon چیست؟ پاسخ دادیم.

سریال ترکی قهرمان، از اوایل مهر در ایران کار خود را شروع کرد. این سریال تا به اینجای کار، مورد قبول بینندگان و طرفداران سینمای ایران قرار گرفته است. فیلم‌نامه این سریال ورزشی ترکی به دست مجموعه‌ای از نویسندگان مطرح ترکیه‌ای نوشته شده است. نتیجه این همکاری، فیلم‌نامه‌ای قدرتمند شده که به وضوح می‌توان آن را در هر سکانس سریال Şampiyon مشاهده کرد.

سریال قهرمان با داستان ورزشی و اکشن خود به راحتی شما را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که برای چند ساعت نتوانید دست از تماشای آن بردارید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال درام و ورزشی ترکی را از دست ندهید. باید به تماشای سریال Şampiyon بنشینیم، تا از سرانجام شخصیت اول ورزشکار در این سریال باخبر شویم! آیا اتفاقاتی که برای ورزشکار ما در این سریال می‌افتد، زندگیش را دست‌خوش تغییرات مثبتی خواهد کرد؟ یا مشکلات و سختی‌ها مانعی برای پیشرفت او خواهد شد؟! ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو