بیوگرافی شین سونگ هو و نگاهی به نقش آفرینی های این کره ای محبوب

بیوگرافی شین سونگ هو و نگاهی به نقش آفرینی های این کره ای محبوب


منبع: آرگا

3

1402/7/14

03:59


برای آشنایی با بیوگرافی شین سونگ هو یکی از بازیگران جوان و توانمند کره ای که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد، دعوت می کنیم ما را همراهی کنید.

شین سونگ هو از هنرپیشه و مدل های کره ای می باشد که تحصیلکرده رشته تربیت بدنی از دانشگاه دونگ ایوی بوده و در رقابت مدل « SBS 2016» حضور یافته است. او ابتدا فعالیت هنری خود را به عنوان مدل آغاز نمود و سپس با بازی در سریال تحت وب «A-teen» (الف- نوجوان) قدم در عرصه بازیگری گذاشت. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی شین سونگ هو آشنا می کنیم.

مرور زندگی شین سونگ هو از دو بعد شخصی و حرفه ای

بیوگرافی شین سونگ هو بازیگر و مدل جوان کره ای

شین سونگ هو هنرمند کره ای متولد یازدهم ماه نوامبر سال ۱۹۹۵ می باشد که با نقش اصلی در سریال اینترنتی «ای – تین» در سال ۲۰۱۸ موفق به جلب توجه ها گردید، وی در سریال های «آلارم عشق» و «کیمیای روح» در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ بازی کرد که اتفاقا موفق شد محبوبیت و شهرت بالایی را از آن خود کند. آغاز فعالیت بازیگری او به سال ۲۰۱۶ بازمی گردد که تاکنون نیز ادامه داشته و به آن مشغول می باشد. شین سونگ هو نماینده قانونی کینگ کنگ بای استارشیب هم است.

مرور زندگی شین سونگ هو از دو بعد شخصی و حرفه ای

مرور زندگی شین سونگ هو از دو بعد شخصی و حرفه ای

زندگینامه شین سونگ هو هنرپیشه و مدل محبوب

مرور فعالیت ها و آثار

بازیگران کره ای و همچنین سریال و فیلم های کره ای از محبوبیت بالایی در میان مردم به خصوص جوانان برخوردارند که این محبوبیت موجب شده تا شهرت بالایی را برای خود دست و پا کنند. در ایران نیز چنین بوده و سلبریتی های کره ای خیلی محبوب و حتی از نظر پوشش، مدل مو الگو هستند. برخی از آنان نسبت به سایر سلبریتی ها محبوب و مشهورترند که از جمله آنها می توان به «لی جونگ سوک»، «لی دو هیون»، «لی مین هو»، «کیم سو هیون»، «سونگ جونگ کی» و … اشاره داشت. در ادامه به معرفی سریال های تلویزیونی و اینترنتی، فیلم ها و جوایز و افتخارات شین سونگ هو می پردازیم.

بیوگرافی شین سونگ هو با عکس

سریال ها

  • سریال تلویزیونی «لحظه ای در ۱۸ سالگی» در سال ۲۰۱۹
  • سریال تلویزیونی «چگونه یک دوست بخریم» در سال ۲۰۲۰
  • سریال تلویزیونی «هوم مید لاو استوری» در سال ۲۰۲۰
  • سریال تلویزیونی «کیمیای روح» در سال های ۲۰۲۳ – ۲۰۲۳
  • سریال اینترنتی «آی – تین» در سال ۲۰۱۸
  • سریال اینترنتی «آی – تین ۲» در سال ۲۰۱۹
  • سریال اینترنتی «آلارم عشق» در سال ۲۰۱۹
  • سریال اینترنتی «D.B» در سال ۲۰۲۱
  • سریال اینترنتی قهرمان ضعیف در سال ۲۰۲۲

فیلم سینمایی

  • فیلم سینمایی «دابل پتی» در سال ۲۰۲۱

زندگینامه شین سونگ هو سلبریتی محبوب کره

شین سونگ هو در مراسم جایزه های هنری بکسانگ ۲۰۲۲ کاندیدای برترین هنرپیشه جدید تلویزیون برای سریال دی بی گردید. همچنین وی نامزد برترین هنرپیشه مرد در سریالی با ۱ قسمت (کوتاه) به اسم چگونه یک دوست بخریم در مراسم جایزه های درامای کی بی اس (KBS) 2020 شد.

زندگینامه شین سونگ هو هنرپیشه و مدل معروف

آشنایی با بیوگرافی شین سونگ هو

زندگینامه شین سونگ هو و نگاهی به آثار و افتخاراتش

بیوگرافی شین سونگ هو و نگاهی به آثار و افتخاراتش

زندگی شخصی و ازدواج

اطلاععات دقیقی در مورد روابط عاشقانه و عاظفی وی در دسترس نبوده و به نظر می رسد وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. امیدواریم از مطالعه زندگینامه این هنرمند موفق کره ای لذت برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو