انیمه دختر و سگ نگهبانش؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

انیمه دختر و سگ نگهبانش؛ داستان، شخصیت ها و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/7/14

17:22


انیمه دختر و سگ نگهبانش؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

‌انیمه دختر و سگ نگهبانش براساس یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط هاتسوهارو به رشته تحریر درآورد و تصویرگری شد. از دسامبر 2018 در مجله شوجو مانگای پخش شد و فصل‌های آن از سپتامبر 2023 در نه جلد تانکوبون (Tankōbon) جمع‌آوری گردید.  از این مانگا یک مجموعه انیمه توسط استودیو Project No.9 ساخته شد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا به معرفی انیمه A Girl & Her Guard Dog بپردازیم.

انیمه دختر و سگ نگهبانش توسط یوشیهیرو تاکاموتو کارگردانی شد که نویسندگی فیلمنامه آن را آیا ساتسوکی برعهده داشت. هم‌چنین طراحی شخصیت این اثر توسط یوکیکو بان صورت پذیرفت. زمان پخش انیمه دختر و سگ نگهبانش به 29 سپتامبر 2023 برمی‌گردد که قسمت اول آن از شبکه Tokyo MX پخش شد. این انیمه پس از پخش قسمت یک توانست توجه مخاطبانی زیادی را به  خود معطوف نماید. در ادامه این مقاله با معرفی و بررسی انیمه A Girl & Her Guard Dog همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمه دختر و سگ نگهبانش

ایساکو سناگاکی‏ هرگز نمی‌خواست که نوه رئیس یاکوزا باشد، ولی در سن 5 سالگی زمانی که پدر و مادرش طی یک تصادف رانندگی کشته شدند، پدربزرگش او را به خانه‌اش برد و بخشی از خانواده شد. ایساکو بعد از سالیان دراز طرد شدن از طرف همکلاسی‌های خود به‌دلیل روابط خانوادگی‌اش، بالاخره، دوران دبیرستان را آغاز نمود. او ابتدا یک زندگی‌ عادی داشت تا اینکه خدمتکار وفادار خانواده و محافظ شخصی ایساکو، ‏جوانی 26 ساله به نام اوتو کِیا، دقیقا همراه او وارد دبیرستان شد. حال ایساکو باید با یک سیگاریِ قهار، دست به سلاح و فرشته نجات قسم خورده، مواجه باشد و دوران دبیرستان خود را طی کند. اما طولی نمی‌‌کشد که رابطه بین ایساکو سناگاکی قهرمان داستان با عشقش اوتو کِیا به نقطه مرکزی این انیمه مبدل می‌شود.

شخصیت های انیمه دختر و سگ نگهبانش

به‌طور کلی، در جهان انیمه‌ها هر کدام از شخصیت‌ها خصوصیات مربوط به خودشان را دارند که در پیشبرد کلی داستان نقش بسزایی خواهند داشت. در این بین هر کدام از کاراکترهای انیمه A Girl & Her Guard Dogحتی با حضوری هرچند کوتاهشان، تاثیری زیادی در سرنوشت قهرمانان داستان دارند. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی کاراکترهای انیمه دختر و سگ نگهبانش
می‌پردازیم.

1. ایساکو سناگاکی (Isaku Senagaki)

ایساکو سناگاکی (Isaku Senagaki)

از آنجا که ایساکو سناگاکی‏ نوه یک رئیس یاکوزا است، هیچ دوستی ندارد و در معاشرت بسیار ضعیف است. وی به‌خاطر عدم معاشرت با سایرین شخصیتی جدی و خیلی خجالتی دارد. او در دبیرستان طی رفت و آمدهایش عاشق اوتو کِیا بادیگارد قسم خورده خود می‌شود.

2. کیا اوتو (Keiya Utō)

کیا اوتو (Keiya Utō)

وی از زیردستان جوان در یاکوزای سناگاکی است که مسئول مراقبت از ایساکو را برعهده دارد. کیا اوتو بیش از حد محافظه کار است و برخی اوقات در این امر زیاده‌روی می‌کند.

3. میکیو تانوکی (Mikio Tanuki)

میکیو تانوکی (Mikio Tanuki)

وی نوه برادر تاسوکه است که شخصیت بزهکاری دارد. میکیو تانوکیمدتها پیش توسط پدر و مادرش رها شده و با پدربزرگش زندگی می‌کند و در همان مدرسه ایساکو و کیا ثبت‌نام کرده است.

4. کائوری سکیا (Kaori Sekiya)

کائوری سکیا مهماندار سابق در باشگاهی است که توسط یاکوزاهای سناگاکی اداره می‌شد. وی مدتهاست که کیا اوتو را می‌شناسد.

5. تاسوکه سناگاکی (Tasuke Senagaki)

تاسوکه سناگاکی پدربزرگ ایساکو است که رهبری گروه یاکوزا را برعهده دارد. وی از ایساکو از دوران کودکی بزرگ کرده و بسیار از او مراقبت می‌‎کند.

نقد انیمه یک دختر و سگ نگهبانش

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد انیمه A Girl & Her Guard Dog براساس یک یک مجموعه مانگای ژاپنی ساخته شده است. این انیمه محصول کشور ژاپن است که حول زندگی محور زندگی دختری به نام ایساکو سناگاکی می‌چرخد که در کودکی پدر و مادرش را در حادثه راننندگی از دست داد. او توسطه پدربزرگ خود شخصی به نام  تاسوکه سناگاکی که رهبری گروه یاکوزا را برعهده دارد، بزرگ شده است. حال ایساکو وارد دبیرستان شده و پدربزرگش برای محافظت از او یک محافظ به نام کیا اوتو انتخاب می‌نماید. در داستان این انیمه ما شاهد رابطه عاشقانه‌ای که کم‌کم میان کیا اوتو و ایساکو برقدار می‌شود، هستیم.

ژانر انیمه Ojou to Banken-kun کمدی، رمانیک و اکشن است که علاقه‌مندان داستان مانگای این اثر، بی صبرانه منتظر پخش قسمت‌های بعدی آن هستند. تعداد قسمت های انیمه دختر و سگ نگهبانش به 13 قسمت می‌رسد که تاکنون در یک قسمت آن از شبکه Tokyo MX پخش شده است. در هنگام نگارش این مقاله قرار است قسمت دوم این سریال بزودی پخش شود. چنانچه از طرفداران داستان‌های عاشقانه و گانگستری هستید، تماشای این انیمه به شما پیشنهاد می‌شود.

بدون شک شما تنها پس از تماشای تریلر انیمه A Girl & Her Guard Dog ترغیب می‌شوید تا انتها این انیمه بسیار زیبا را دنبال نمایید.در کل باتوجه به امتیازی این انیمه در قسمت یک از وب سایت MyAnimeList به خود اختصاص داد، می‌توان این انتظار را داشت که با داستانی پرمخاطب و جذاب روبرو باشیم. شایان ذکر است که نام دیگر این انیمه به برگردان زیان ژاپنی به انگلیسی، تحت عنوان Ojou to Banken-kun شناخته می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله از وب‌سایت پلازا به بررسی انیمه A Girl & Her Guard Dog؛ داستان، شخصیت ها و نمرات این اثر پرداختیم. درواقع، این انیمه جدید باتوجه به داستانی که دارد به اثری جذاب و پرطرفدار مبدل واهد شد و جایگاه ویژه‌ای بین مخاطبین بدست می‌آورد. در داستان کمدی و رمانتیک در کنار شخصیت‌های اصلی آن یعنی ایساکو سناگاکی و کیا اوتو در تقابل نیروی داستان‌های پیش رویشان هستیم که بدون شک باید با شخصیت‌‌پردازی قوی، در دل این داستان روبرو شویم. با تمام این اوصاف بهتر است تا هر چه زودتر تماشای قسمت نخست انیمه دختر و سگ نگهبانش را همین حالا را شروع کنید تا همزمان با دیگر مخاطبان در حین تماشای این اثر لحظاتی شاید رمانیک، کمدی و عاشاقانه را تجربه نمایید.

امید است معرفی ‌انیمه A Girl & Her Guard Dog برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفا پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را درباره اثر مذکور در این مطلب با ما در وب‌سایت پلازا به اشترک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو