انیمه خدا شدن؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

انیمه خدا شدن؛ داستان، شخصیت ها و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/6/7

18:50


انیمه خدا شدن؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

انیمه Apotheosis، عنوان سریال چینی است که جیتو انسی (Jietuo Enci) آن را به رشته تحریر درآورد و توسط شوای ژانگ (Shuai Zhang) کارگردانی شد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا به معرفی انیمه خدا شدن؛ داستان، شخصیت ها و نمرات این اثر بپردازیم.

انیمه Apotheosis توسط استودیو Youku Qingxiang در یک فصل ساخته شد. زمان پخش انیمه خدا شدن به 4 نوامبر 2022 برمی‌گردد که در آن به داستانی درام و اساطیری پرداخته شده است. ژانر انیمه Apotheosis درام، علمی تخیلی، ماجراجویی و اکشن است که پس از پخش تاکنون بسیار مورد توجه مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفت. در این مقاله با شما مخاطبان محترم وب‌سایت پلازا به بررسی انیمه خدا شدن می‌پردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه خدا شدن

لو ژنگ، که اکنون به برده‌ای پست مبدل شده است، در گذشته ارباب جوان خانواده‌ای بزرگ محسوب می‌شد. خواهرش به‌خاطر انحطاط خانواده‌اش توسط یک نیروی قوی زندانی می‌شود و او نیز چاره‌ای جز خدمت رسانی به دیگران را ندارد. زمانی که لو ژنگ فکر می‌کند که دیگر زندگی‌اش دارای هیچ ارزشی نیست، مسیر جدیدی در مقابل او باز می‌شود. لو کتابی باستانی به جا مانده از پدرش، که در واقع یک طلسم جادویی به‌شمار می‌رود را، پیدا می‌کند. این کتاب از طلسم‌های مرموز و باستانی برخوردار است که می‌تواند آدمی را به یک سلاح قوی تبدیل نماید.

داستان انیمه خدا شدن

لو ژنگ به‌واسطه استفاده از این کتاب باستانی به طور تصادفی خود را به یک سلاح مبدل می‌نماید. حال او با تکیه بر بدنی بسیار قدرتمند که می‌تواند در برابر قوی‌ترین سلاح‌ها ایستادگی داشته باشد، از کوه بالا رفت و تصمیم گرفت که دیگر هرگز تسلیم نشود. آسمان و زمین می‌لرزد، چراکه نبردهای بزرگ برای افتخار و قدرت نژادهای مختلف در راه است. لو ژنگ هر حریفی را در  جهان با بدنی مانند گنجی جادویی شکست می‌دهد تا همه چیزهایی که در گذشته داشت را یکجا پس بگیرد.

لحظه‌ای که لو ژنگ چشمانش را باز می‌کند، مبارزه او برای زندگی آغاز می‌شود. همان‌طور که ما این داستان را دنبال می‌کنیم، با تمام مشکلات و موانعی که او باید برای زنده ماندن و انجام تمام تلاش خود در زندگی بر آنها غلبه نماید، آشنا می‌شویم.

شخصیت های انیمه خدا شدن

به‌طور کلی در جهان انیمه‌ها هر شخصیت خوصیات مربوط به خود را دارد که در پیشبرد داستان نقش موثری خواهد داشت. هر کدام از کاراکترهای انیمه Apotheosis حتّی با حضوری هرچند کوتاه، تاثیری زیادی در سرنوشت قهرمانان داستان دارند. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی شخصیت‌های انیمه خدا شدن می‌پردازیم.

1. لو ژنگ (Luo Zheng)

1. لو ژنگ (Luo Zheng)

او در مدت زمان اقامتش در قلمرو شرقی، که برده بود، یک نوجوان بسیار لاغر اندام بود. لو پس از بازگشت از دریای خدای قاره و یافتن کتاب باستانی بدنی عضلانی‌ و بسیار قدرتمند پیدا کرد که با همان لباس‌های بنفش مشکی که از ابتدای انیمه بر تن داشت با صورتی بالغ‌تر دوباره ظاهر می شود. او حال تلاش دارد تا قدرت و گذشته خود را پس بگیرد و در این راه سرسختانه با دشمنان زیادی مبارزه می‌کند.

2. هوآ تیانمینگ (Hua Tianming)

Hua Tianming

او پس از شکست توسط لو ژنگ برای نخستین بار در مسابقات بزرگ آل پیک از لو کینه به دل گرفت. هوآ تیانمینگ تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است تا روزی بتواند از لو ژنگ پیشی بگیرد.

3. سو لینگیون (Su Lingyun)

2. سو لینگیون (Su Lingyun)

بزرگترین شاهزاده خانم سلسله برهما در منطقه شرقی و هم‌چنین مربی شیائو یوفنگ از فرقه چینگیون است. او ابتدا با لو ژنگ در طرف دیگر ملاقات می‌کند و لو این شاهزاده خانم  می‌خواهد تا برایش کمک بفرستد، چراکه وضعیت ناامید کننده‌ای قرار می‌گیرد. لو و سو لینگیون با گذشت داستان به یگدیگر علاقه‌مند می‌شوند و در پایان ازدواج می‌کنند.

4. لو یان (Luo Yan)

Luo Yan

به خاطر استعداد خارق‌العاده‌اش، لو به‌ عنوان یک نیروی ویژه استخدام چینگ یونزونگ (Qing Yunzong) شد. این دختر جسور در این فرقه بسیار خوش درخشید و مقام دوم مسابقات بزرگ آل پیک را به دست آورد، ولی به دلیل توهین به نجیب‌زاده‌ها در کوه لیانه زندانی شد. او بعدها متوجه شد که توسط کوی زی زندانی شده، تا یک مسابقه را دوباره راه اندازی کند. پس از اینکه لو ژنگ با موفقیت لو یان را نجات داد، لو یان به عنوان راهنمای سرنوشت به خدمت او درآمد.

5. لو بینگ کوان (Luo Bingquan)

Luo Bingquan

او استاد بلامنازع مبارزه و عموی دوم لو ژنگ محسوب می‌شود که درواقع تنها شخصیت داستان است که سر لو را به زمین می مالد!. لو بینگ کوان پس از قتل پدر لو ژنگ، سرپرست خانواده شد. بعدها لو ژنگ جهت انتقام به خانواده بازگشت و عموی خود را اعدام کرد.

6. ایول لانگ (Evil Lang)

Evil Lang

او یک استاد برجسته و پالایشگری مرموز است که لو ژنگ را از خانواده دست عمویش نجات داد. او به‌واسطه تکنیک بی نظیر پالایش روح، می‌خواست تا از بدن لو ژنگ برای اصلاح شمشیر آتش کارمیک خود بهره ببرد. در نهایت او با حمله غافلگیرانه لو ژنگ هلاکت رسید و همه چیزش توسط لو ژنگ به تصرف درآمد و این اتفاق آغاز مبدل شدن لو به یک صلاح بود.

نقد انیمه Apotheosis

انیمه خدا شدن محصولی از کشور چین است، حول محور داستانی اسطوره‌ای و تخیلی با قهرامانی به شدت کاریزماتیک به نام لو ژنگ می‌چرخد. در بررسی Bai Lian Cheng Shen ما با اثری روبر می‌شویم که در امید را در دل فردی که رنج کشیده، زنده می‌کند. ما در این داستان با قهرمان اصلی آن لو ژنگ همراه می‌شویم تا تلاش شاهد تلاش او جهت بازپس گیری قدرت و گذشته از دست رفته‌اش باشیم.

در این انیمه بسیار زیبا کاراکترهایی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها نمادی از یک صفت در ذات آدمی را نشان می‌دهد. این انیمه با پرداختن به داستانی تخیلی و خلق صحنه‌های مهیج و اکشن در جذب مخاطب بسیار موفق بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو