نقدها و نمرات Armored Core VI: Fires of Rubicon منتشر شدند [به‌روزرسانی شد]

منبع: گیمفا

4

1402/7/17

11:18


یک روز پیش از انتشار Armored Core VI: Fires of Rubicon، نقدها و نمرات این عنوان نیز از سوی وبسایت‌های معتبر منتشر شدند.

نقدها و نمرات Armored Core VI: Fires of Rubicon منتشر شدند [به‌روزرسانی شد]

یک روز پیش از انتشار Armored Core VI: Fires of Rubicon، نقدها و نمرات این عنوان نیز از سوی وبسایت‌های معتبر منتشر شدند.

گیمفا نیز ساعاتی پیش همراه با پایان امبارگوی بازی، نقد و بررسی Armored Core VI: Fires of Rubicon را منتشر کرد که بخش نتیجه‌گیری آن را در ادامه مطالعه می‌کنید:

Gamefa 9/10

Armored Core VI: Fires of Rubicon به لطف رابط کاربری ساده‌سازی شده و مناسب برای تازه‌واردان، بی‌درنگ پیشنهاد من به آن دسته از مخاطبینی خواهد بود که اکشنِ در لحظه یا آزمون و خطا با بیلدهای متنوع، اولویت مطلقشان است. اگر هر دوی این المان‌ها توجۀ شما را به خود جلب می‌کند، آنگاه AC VI را باید در صدر فهرست خرید خود قرار دهید. اگرچه نادیده گرفتن پتانسیل‌های روایی و تعداد محدودی بیلدِ بیش از حد قدرتمند در نیمۀ دوم بازی کمی سخت است، اما در هم تنیدگی اکشن و اسمبلی، رویارویی‌های پر زرق و برق، کنترل بسیار روان و طراحی هنری و مناظر پرابهت، همگی AC VI را به تجربه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند.

محمد حسین کریمی

Eurogamer 10/10

فرام سافتور باری دیگر با یک بازی اکشن که بر اساس میراث سولزلایک ساخته شده خود را ثابت می‌کند و در عین حال متمرکز باقی می‌ماند.

Inverse 10/10

Armored Core VI: Fires of Rubicon یک تجربۀ به شدت فراموش نشدنی با مبارزات رضایت‌بخش و روایتی خارق‌العاده به همراه توییست‌های متعدد است و علاوه بر این موارد شاهد شخصیت‌سازی بی‌نظیر مکا نیز هستیم. اگر این آیندۀ Armored Core است، قطعاً این آینده روشن است.

Atomix 9.7/10

فرام سافتور بار دیگر این کار را انجام داد. با وجود این که فرمول سولزلایک را ادامه ندادند و به یک فرنچایز قدیمی بازگشتند، همچنان استودیوی سازندۀ Elden Ring توانست یک بازی مکای حماسی و مدرن را ارائه دهد که قطعاً یک کاندید بهترین بازی سال خواهد بود.

Wellplayed 9.5/10

Armroed Core VI: Fires of Rubicon شامل بهترین‌های فرام سافتور می‌شود. مبارزات سخت و پاداش‌دهنده و شخصی‌سازی‌ای که امضای این سری است و یک روایت بر محور پلیر، یک کلاس درس در طراحی و فلسفه بازیسازی محسوب می‌شوند و یک سرگرمی خالص.

NPR 9/10

اگر عاشق مجازات شدن هستید و هنوز در مورد علاقۀ خود به یک بازی مکا مطمئن نیستید، پیشنهاد می‌دهم به Fires of Rubicon یک شانس بدهید. شاید شما هم مثل من از هستۀ اصلی فلسفه میازاکی و فرام سافتور لذت بردید. چالش بازی با پیش‌روی شما عمیق‌تر می‌شود و پیروزی بر آن لذت‌بخش خواهد بود.

Power Unlimited 8.9/10

Armored Core 6: Fires of Rubicon یک گیم‌پلی چالش‌برانگیز، شخصی‌سازی عمیق و جهانی ویران و خشن را پیشنهاد می‌دهد که گویی از یک نقاشی علمی‌تخیلی بیرون آمده است. تاثیر سکیرو و سایر بازی‌های سولز حس می‌شود، اما Armored Core هویت خود را دارد. این بازی حتماً باید در لیست طرفداران تجربه‌های هاردکور قرار بگیرد.

Gamespot 8/10

Armored Core VI یک بازگشت و اصلاح برای ریشه‌های فرام سافتور است و یک بازی مکا با مبارزاتی بر اساس تهاجم، سرعت‌عمل و شخصی‌‎‌سازی را ارائه می‌دهد.

IGN 8/10

شخصی‌سازی بی‌نظیر Armored Core VI: Fires of Rubicon مستقیماً با میدان نبرد مکاها در هم تنیده شده است و نتیجه یک پازل‌های مبارزاتی چالش‌برانگیزی است که نظر من را برای تمام کمپینش به خود جلب کرد. بازی داستان خسته‌کننده‌ای دارد، اما در زمینه‌هایی که باید، موفق می‌شود.

Pushsquare 7/10

Armored Core VI: Fires of Rubicon شخصی‌سازی قدرتمند و مبارزات راضی‌کننده‌ای دارد که از طریق ماموریت‌های کوتاه خود، اجازه می‌دهد بیلدها و ایده‌های خود را آزمایش کنید. با این وجود، زمانی که به بیلد مورد نظر خود رسیدید، ماموریت‌های کوتاه سرگرم‌کنندگی خود را از دست می‌دهند. نتیجه بازی‌ای است که به طور همزمان می‌تواند لذت‌بخش و خسته‌کننده باشد. باس‌های خوب و پرفورمنس عالی روی PS5 این را به یک تجربۀ با ارزش تبدیل می‌کند، اما Fires of Rubicon به عنوان یکی از آثار کلاسیک فرام سافتور در ده سال اخیر ثبت نمی‌شود.

Gameblog.fr 6/10

عصر پسا الدن رینگ همیشه قرار بود چالش‌برانگیز باشد، ما مطمئن بودیم. در هر صورت کار فرام سافتور روی Arored Core 6 با GOTY سال ۲۰۲۱* مقایسه می‌شد و متاسفانه در این مسیر شکست می‌خورد. شما در هیچ نقطه‌ای حس بلوغ و تخصص سازنده را حس نمی‌کنید. Armored Core 6 می‌توانست اثری برای همه باشد. اما با یک عنوان شلوغ، نه چندان زیبا و تکراری طرف هستیم. یک بازی با ساختار منسوخ که هیچ فضایی برای غوطه‌وری ندارد و نمی‌خواهد بازیکنان را به دنیای خود راه دهد. خوشبختانه گیم‌پلی سرگرم‌کننده است و برخی سکانس‌ها بالاتر از مابقی قرار می‌گیرند. باید به شخصی‌سازی فوق‌العادۀ بازی نیز اشاره کنیم که مطمئناً برای طرفداران لذت‌بخش خواهد بود. اما آیا این نقاط قوت باعث می‌شود بازی را تجربه کنید؟ من خیلی مطمئن نیستم.

*منتقد وبسایت Gameblog.fr اشتباهاً به جای ۲۰۲۲، به سال ۲۰۲۱ اشاره کرده است.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو