فرام سافتور (FromSoftware) طوری هدفگذاری نخواهد کرد که بازیهای در دست ساخت حتماً به یک عرضۀ بزرگ و همهجانبه مثل Elden Ring تبدیل شوند، بلکه قصد دارد هر آنچه ارزش ارائه دهد و سرگرمکننده باشد را توسعه دهد.
در یک مصاحبۀ جدید، یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao)، تولیدکنندۀ ارشد استودیوی فرامسافتور (FromSoftware)، به این سوال که آیا موفقیت گستردۀ Elden Ring رویکرد آنها نسبت به تولید بازیهای ویدیویی را تغییر داده است یا خیر پاسخ داد. او در جواب گفت که استودیو هنوز نتوانسته به خوبی تحلیل کند که به چه دلیل افراد زیادی بازی را تجربه کردهاند. در مورد فروش، فرامسافتور هیچ ایدهای ندارد که چرا Elden Ring چنین عملکرد درخشانی داشته است. وی در ادامه اضافه کرد که به دنبال موفقیت Elden Ring، رویکرد و چشمانداز استودیو نسبت به تولید بازیهای ویدیویی تغییر نکرده است.
کیتائو توضیح داد که رویکرد فرام سافتور همیشه این بوده است که با پشتکار بازیهای ویدیویی تولید کند و فکر نمیکند که این چشمانداز و فلسفۀ کاری در آینده تغییر کند. او در انتها گفت که استودیو به ساخت بازیهای سرگرمکنندهای که ارزش ارائه میدهند ادامه خواهد داد و قرار نیست تحتتاثیر موفقیت Elden Ring، رویکرد خود را تغییر دهد.