معرفی سریال سنگ آرزو ؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و بررسی سریال

معرفی سریال سنگ آرزو ؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و بررسی سریال


منبع: پلازا

5

1402/7/17

21:22


معرفی سریال سنگ آرزو ؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و بررسی سریال

سریال سنگ آرزو یکی از سریال‌های پرطرفدار این کشور است که توانست توجه‌ها را به خود جلب کند و پرطرفدار شود. در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی سریال ترکی سنگ آرزو همراه شما باشیم.

سریال Dilek Taşı یک درام به کارگردانی آلتان دونمز است که قسمت اول آن در تاریخ 7 سپتامبر 2023 منتشر شد. در این سریال تاریخی، صالح بادمجی، هازال سوباشی و اوزان دولونای نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. در ادامه بیشتر درباره سریال Dilek Taşı صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید در این مطلب درباره یکی از بهترین سریال‌های درام ترکی بیشتر بخوانید.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی سنگ آرزو

سریال ترکی سنگ آرزو، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است که امسال از 16 شهریور 1402 منتشر شد. این سریال ترکی خیلی زود و پس از پخش، مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفت. ژانر سریال ترکی سنگ آرزو، درام است؛ یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمای ترکیه که طرفداران پر و پا قرصی دارد. تعداد قسمت های سریال سنگ آرزو هنوز مشخص نیست اما سه قسمت از آن تا به حال پخش شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال سنگ آرزو بپردازیم.

داستان سریال ترکی سنگ آرزو

داستان سریال ترکی سنگ آرزو

در معرفی سریال ترکی سنگ آرزو آمده است که یک خانواده بسیار ثروتمند در دهه 1980 مجبور می‌شوند دختر مردی را که قرار است اعدام شود، به فرزندی قبول کنند.

بازیگران سریال سنگ آرزو

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال ترکی سنگ آرزو پرداختیم. همانطور که می‌دانید هنرپیشه‌های مشهور و پرطرفدار بسیاری در این سریال درام ترکی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال ترکی سنگ آرزو، خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

Salih Bademci در نقش Mustafa Yilmaz

بازیگران سریال سنگ آرزو

صالح بادمجی هنرپیشه ترکیه‌ای است که در سریال‌هایی مانند “روزی روزگاری”، “کلوب”، “خیاط”، “اول و آخر” و غیره به ایفای نقش پرداخته است.

Hazal Subasi در نقش Figen Kutlu

بازیگران سریال سنگ آرزو

هازال سوباشی در تاریخ ۲ می ۱۹۹۶ در ترکیه متولد شد. او یک بازیگر، مدل و هنرپیشه سینما و تلویزیون است. در دانشگاه ازمیر لیسانس رشته اقتصاد را گرفته است و در سن ۲۰ سالگی به عنوان بازیگر به صحنه رفته است. هازال سوباشی در سال ۲۰۱۵ در مسابقه دختر شایسته ترکیه شرکت کرد و مقام سوم را کسب کرد.

Ozan Dolunay در نقش Kenan Sanli

سریال Dilek Taşı

اوزان دولونای، هنرپیشه ترکیه‌ای است که در تاریخ ۲ مه ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی “جامعه اشراف” و “استانبول ظالم” شناخته می‌شود. وی تحصیلات خود را در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه کوچ گرفته و در دوره آموزش بازیگری در آتلیه Craft شرکت کرده است.

در سال ۲۰۱۵، اوزان در سن ۲۵ سالگی با بازی در سریال “دروغ‌گویان زیبا و کوچک” استعداد خود را به نمایش گذاشت و شهرتی را به دست آورد. در سال ۲۰۱۶، با نقش‌هایی در سریال‌های “جرزن” و “جامعه اشراف” توانست استعداد خود در بازیگری را به همگان ثابت کند. همچنین، در سال ۲۰۱۹ با بازی در سریال “استانبول ظالم”، شهرت و محبوبیت زیادی را به دست آورد.

Özge Özberk در نقش Rüçhan Rona

سریال ترکی سنگ آرزو

اوزگه اوزبرک، هنرپیشه ترکیه‌ای است که در تاریخ ۱۳ اوت ۱۹۷۶ در شهر استانبول به دنیا آمد. وی در زمان تحصیل، در رشته تئاتر دانشگاه استانبول فعالیت می‌کرد. شهرت او با بازی در فیلمی به نام “گورا” به او رسید. در بین فیلم‌هایی که او در آن‌ها نقش داشته است، می‌توان به “پدرم و پسرم” اشاره کرد.

Elif Dogan در نقش Sevda Rona

سریال ترکی سنگ آرزو

الیف دوغان، بازیگر ترکیه‌ای است. او در تاریخ ۶ سپتامبر ۱۹۹۴ متولد شد. دوغان فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه استانبول است و فعالیت خود را با بازی در سریال تلویزیونی “عشق حرف حالیش نمیشه” آغاز کرد. سپس با ادامه کار در تلویزیون و بازی در سریال “چوکور” در نقش متمم، شهرت بیشتری کسب کرد. او همچنین نقش اصلی خود را در سریال “ارزن” بازیگری کرد.

بررسی سریال Dilek Taşı

سریال Dilek Taşı

تا به این بخش از مقاله به معرفی سریال سنگ آرزو، پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد سریال Dilek Taşı برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی سنگ آرزو نیز خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Dilek Taşı از همان ابتدا که بر روی آنتن رفت، توجه بسیاری از سینما دوستان را به سوی خود جلب کرد. همانطور که اشاره کردیم، سریال ترکی سنگ آرزو، از یک فیلم‌نامه نسبتا خوب بهره می‌برد که با بازی بازیگران توانا و مشهوری همراه شده است. همین دلایل منجر به موفقیت این سریال درام ترکی شده و آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در این کشور کرده است.

در گذشته، شبکه‌های ترکیه در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌اند. اما این دوره تاریخی یکی از مهم‌ترین دوران‌های معاصر ترکیه است. با توجه به تمرکز داستان بر رابطه پدر و دختر و احتمالا عناصر عاشقانه، ما از گرداب واقعیت دور می‌شویم و جنبه سرگرم‌کننده‌تر اثر برجسته می‌شود. بازیگران در این سریال بسیار عالی عمل کرده‌اند و موسیقی متن نیز به خوبی به کار رفته است. به طور کلی، این سریال یکی از بهترین تولیدات فصل پاییز است.

اگر شما نیز از طرفداران سینمای ترکیه هستید و مشتاقانه آثار سینمایی و تلویزیونی این کشور را دنبال می‌کنید، بی‌شک از تماشای این سریال ترکی لذت خواهید برد. اگر شما نیز هنوز سریال ترکی سنگ آرزو را تماشا نکرده‌‎اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Dilek Taşı اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال Dilek Taşı نیز باید اشاره کرد که نمره‌اش در IMDb امتیاز 7.7 از 10 است.

سخن پایانی

سریال ترکی سنگ آرزو

سریال ترکی قهرمان، از اوایل مهر در ایران کار خود را شروع کرد. این سریال تا به اینجای کار، مورد قبول بینندگان و طرفداران سینمای ایران قرار گرفته است. فیلم‌نامه این سریال ترکی به دست مجموعه‌ای از نویسندگان مطرح ترکیه‌ای نوشته شده است. نتیجه این همکاری، فیلم‌نامه‌ای قدرتمند شده که به وضوح می‌توان آن را در هر سکانس سریال Dilek Taşı مشاهده کرد.

سریال سنگ آرزو با داستان درام خود به راحتی شما را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که برای چند ساعت نتوانید دست از تماشای آن بردارید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال درام ترکی را از دست ندهید. باید به تماشای سریال Dilek Taşı بنشینیم، تا از سرانجام شخصیت اول این سریال باخبر شویم! آیا اتفاقاتی که برای او در این سریال می‌افتد، زندگیش را دست‌خوش تغییرات مثبتی خواهد کرد؟ یا مشکلات و سختی‌ها مانعی برای پیشرفت او خواهد شد؟! ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفا نظرات و نقدهای خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو