امریه سربازی مقطع کارشناسی لغو شد

منبع: تکراتو

3

1402/7/18

11:43


سهمیه امریه سربازی مقطع کارشناسی مطابق با ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره شرایط اعزام آذرماه 1402 برای سازمان‌ها و ارگان‌ها لغو شده است.

امریه سربازی مقطع کارشناسی لغو شد

سهمیه امریه سربازی مقطع کارشناسی مطابق با ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره شرایط اعزام آذرماه 1402 برای سازمان‌ها و ارگان‌ها لغو شده است.

امریه سربازی درواقع ظرفیتی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانند همچنان از تخصص نیروهای مشمول خدمت خود بهره‌برداری کنند. همچنین مشمولان خدمت سربازی قادر خواهند بود تا با استفاده از امریه، طی 24 ماه سربازی، ارتباط خود را با محل کار خود حفظ کرده و تخصص خود را ادامه دهند. البته امکان دریافت امریه برای تمامی مشمولان میسر نبوده و تمامی شرکت‌ها نیز از سهمیه امریه سربازی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن [+ویدیو]

لغو امریه سربازی مقطع کارشناسی

پیش از این امکان دریافت امریه سربازی مقطع کارشناسی و بالاتر با شرط معدل وجود داشت. بااین‌حال طبق ابلاغیه‌ای که به‌تازگی ستاد کل نیروهای مسلح منتشر کرده دیگر مدرک کارشناسی پذیرفتنی نیست. پیرو این ابلاغیه در خصوص اعزام آذر ماه 1402 سهمیه استفاده از تسهیلات نظام وظیفه امریه و تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دارای سهمیه امریه برای مقطع تحصیلی کارشناسی حذف شده است.

امریه سربازی مقطع کارشناسی

این خبر کار سازمان‌ها و شرکت‌ها را جهت ادامه همکاری با نیروهای مشمول و آینده‌دار خود با سختی روبرو می‌سازد. یکی از امریه‌هایی که بسیاری از نیروهای نخبه به‌خصوص در زمینه تکنولوژی را جذب می‌کرد، امریه شرکت‌های دانش‌بنیان بود. تا پیش از این، مدرک کارشناسی دانش‌آموختگان برتر فناوری جهت دریافت امریه در صورت کسب امتیاز 60 و نداشتن مهر غیبت پذیرفته می‌شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لغو امریه سربازی مقطع کارشناسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو