ساعت 900 میلیونی همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی‌پور خبرساز شد [+عکس]

منبع: فیگار

3

1402/7/18

13:59


عادل فردوسی‌پور، در قسمت جدید برنامه فوتبال 360 از همایون شجریان دعوت کرد که مهمان برنامه او باشد. اما پس از پخش این برنامه، ساعت 900 میلیونی همایون شجریان در…

ساعت 900 میلیونی همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی‌پور خبرساز شد [+عکس]

عادل فردوسی‌پور، در قسمت جدید برنامه فوتبال 360 از همایون شجریان دعوت کرد که مهمان برنامه او باشد. اما پس از پخش این برنامه، ساعت 900 میلیونی همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی‌پور خبرساز شد.

همایون شجریان، خواننده مشهور ایرانی و فرزند استاد محمدرضا شجریان، به عنوان مهمان در قسمت جدید برنامه آنلاین عادل فردوسی پور، یعنی «فوتبال 360» حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

ساعت 900 میلیونی همایون شجریان

در این گفتگو، همایون شجریان یک ساعت از برند معروف سوئیسی رولکس در دست داشت که در فضای مجازی توجه زیادی به خود جلب کرد. ساعتی که همایون شجریان در این برنامه از آن استفاده کرد، مدل Daytona Chronograph Automatic از برند رولکس بود.

ساعت گران قیمت همایون شجریان در حال حاضر، در سایت‌های جهانی با قیمت تقریبی 16,477 دلار عرضه می‌شود که با در نظر گرفتن قیمت امروز دلار در ایران، چیزی نزدیک 900 میلیون تومان است.

تاریخ انتشار فصل 6 سریال The Crown

ساعت 900 میلیونی همایون شجریان

همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی پور، به نکاتی از زندگی شخصی خود نیز پرداخت که توجه کاربران زیادی را در فضای مجازی جلب کرد. همایون شجریان در این مصاحبه برای اولین بار داستان ازدواجش با سحر دولتشاهی را مطرح کرد. او در این رابطه گفت که رابطه عاشقانه‌‌اش با سحر دولتشاهی، از کنسرتی در سال 1396 آغاز شده است.

همچنین همایون شجریان در این گفتگو، وعده یک اجرای مشترک با دختر 16 ساله‌اش، یاسمین، را در آینده‌ای نزدیک داد. او اعلام کرد که دخترش مهارت پیانو نوازی دارد و در زمینه آواز نیز در حال پیشرفت است. همایون شجریان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، به علاقه دخترش یاسمین به تیم ملی فوتبال فرانسه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو