ببینید : ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی

منبع: فیگار

5

1402/6/26

14:21


به تازگی ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی در فضای مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران برایش داشته است. گویا او بلد نیست…

ببینید : ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی

به تازگی ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی در فضای مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران برایش داشته است. گویا او بلد نیست عربی حرف بزند.

به تازگی کیلیپ خنده دار از عربی حرف زدن علی دایی در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری را داشته است. گویا این ویدیو پر بازدید از عربی حرف زدن علی دایی نشان می‌دهد که علی دایی به زبان عربی مسلط نیست.

بیشتر بخوانید:

 توهین کوشکی به علی دایی و عادل فردوسی پور

ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی

در ادامه می‌توانید ویدیو جنجالی از علی دایی در حال عربی حرف زدن را ببینید:

شما یک ویدیو از علی دایی و مهدی حسن ابراهیمی که به زبان عربی صحبت می‌کنند را می‌بینید. در پایان، علی دایی یک جمله کوتاه می‌گوید و درخواست همراهی می‌کند.

بیوگرافی علی دایی

ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی

علی دایی، متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در اردبیل، بازیکن و مربی فوتبال ایرانی است. او دارای لیسانس متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف، فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای رشته جامعه‌شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد است.

علی دایی با قد ۱۹۲ سانتی‌متر و وزن ۸۸ کیلوگرم به عنوان یک مهاجم درخشید. او چهار برادر به نام‌های عبدالله، محمد، حسن و حسین دارد. مادرش خانه دار بوده و پدرش به عنوان راننده کامیون کار می‌کند.

علی دایی در ۱۵ امین روز زندگی خود، خواهرش را از دست می‌دهد که در آن زمان تنها یک سال داشته است. او به علت تمایل به شروع زودهنگام تحصیل، تولد خود را در شناسنامه روز ۱ فروردین ۱۳۴۸ دارد. در دوران کودکی، به علی دایی به عنوان “شهریار” معروف بود.

در سن ۸ سالگی، علی دایی وارد فوتبال شد. ابتدا در تیم استقلال اردبیل بازی کرد و سپس به تیم تاکسیرانی پیوست. از سال ۶۹ تا ۷۳ در تیم بانک تجارت حضور داشت و سپس به تیم ملی دعوت شد. در سال ۱۳۷۳، در سن ۲۵ سالگی، به تیم پرسپولیس پیوست.

حواشی و شایعات علی دایی

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان با مشکلات فراوانی روبرو شد که در نهایت به فوتبال ایران ضربه زد. در ماه‌های پیش از صعود به جام جهانی، تیم ملی ایران با مشکلات تلخی روبرو شد.

به غیر از اختلافات شدید درون تیمی، حضور علی دایی در مقابل چند بازیکن و مدیریت بحث‌برانگیز برانکو برانکوویچ، مناقشه‌ای بین علی آبادی (رئیس سازمان تربیت بدنی در آن زمان) و محمد دادکان (رئیس فدراسیون فوتبال در آن زمان) به وجود آمد که نهایتاً به بلای جان فوتبال ایران منجر شد.

تیمی که در جام جهانی ۲۰۰۶ قابلیت نشان دادن عملکرد بهتر از آنچه مشاهده شد را داشت، در نهایت با دو شکست مقابل تیم‌های پرتغال و مکزیک و یک تساوی در مقابل آنگولا از رقابت‌ها خارج شد. اما پیش از بازگشت تیم ملی به تهران، در یک واقعه غیرمنتظره، سازمان تربیت بدنی حکم برکناری محمد دادکان را صادر کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بلافاصله با اعلام تعلیق فوتبال ایران در تمامی رقابت‌های ورزشی جهان به این اقدام عجیب و غیرقابل قبول واکنش نشان داد. در پی این واقعه، محمد دادکان در یک مصاحبه برنامه‌ریزی شده، استعفای خود را اعلام کرد تا بیشتر از این به ورزش فوتبال کشور آسیب وارد نشود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ویدیو وایرال شده از عربی حرف زدن علی دایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو