صاف و صادق پیمان جبلی حرف هایش را به شایعه سازان زد!!

4

1402/7/18

21:22


صاف و صادق پیمان جبلی حرف هایش را به شایعه سازان زد!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی اعلام کرد که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های نمایندگی مجلس دوازدهم برای نخستین بار 200 فرستنده تلویزیونی فعالیت خواهند کرد.

او در مورد تلاش برخی از افراد برای تخریب رسانه ملی و شایعات برکناری اش از این سِمت نیز بیان کرد: همه شما دیدید و شاهد بودید روزی نیست عزیزانی که احساس تکلیف می‌کنند؛ چه اصول‌گرا چه اصلاح‌طلب، چه چپ و چه راست، چه دشمن خارجی و چه عناصر معاند داخلی و برخی هم به نیت قربة الی الله برای تخریب مسیر حرکت رسانه ملی تلاش می‌کنند؛ از شایعات برکناری تا شکست فرآیند تحول.

جبلی گفت: سال گذشته، یکی از دوستان در جلسه‌ای گفت که فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی و می‌خواستم از تو تشکر کنم، اما چون می‌دانم بعد از عید دیگر نیستی می‌خواهم الان تشکر کنم. یعنی مطمئناً بعد از عید نیستی. 

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هر روز، شایعات با اعتماد به نفس زیادی منتشر می‌شوند. این در حالی است که چوپان دروغگو هم، یک بار دروغ گفت و رسوا شد اما این چوپان دروغگو‌های دوره ما ناامید هم نمی‌شوند و عزم و اراده خیلی قوی دارند و اگر تا الان قرار بود حرف آن‌ها درست باشد بار‌ها باید بنده از سازمان صدا و سیما رفته باشم و بار‌ها مدیران و معاونان ما باید عزل شده باشند و هرچه قدر هم بیشتر جلو می‌رویم هم عزم ما برای تحول بیشتر شده و هم عزم بعضی از دوستان برای تخریب بیشتر می‌شود./تسنیم

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو