ساخت فصل 5 سریال نون خ توسط صداوسیما تایید شد

منبع: فیگار

3

1402/7/19

17:42


اعلام خبر ساخت فصل 5 سریال نون خ با استقبال دوستداران این سریال که حقیقتا از معدود آثار موفق صداوسیما در سالیان اخیر بوده، مواجه شده است.

ساخت فصل 5 سریال نون خ توسط صداوسیما تایید شد

اعلام خبر ساخت فصل 5 سریال نون خ با استقبال دوستداران این سریال که حقیقتا از معدود آثار موفق صداوسیما در سالیان اخیر بوده، مواجه شده است.

ساخت فصل پنجم نون خ توسط مهدی فرجی، تهیه‌کننده این سریال تأیید شد. سریال «نون خ»، یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین سریال‌های تلویزیون ایران در سالیان اخیر بوده است. این سریال مهیج که فرهنگ، آداب و رسوم مردم کردستان را به تصویر می‌کشد، از سال 1398 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی تمام دوران + [1402 و پخش خانگی]

ساخت فصل 5 سریال نون خ قطعی شد

سریال «نون خ» هر سال در ایام نوروز از رسانه ملی پخش می‌شود. چندی پیش، خبری تحت عنوان ساخت فصل 5 سریال نون خ منتشر شد. این سریال تاکنون 4 فصل داشته که در سال‌های 1398، 1399، 1400 و 1402 پخش شده‌اند. به احتمال فراوان تاریخ انتشار پنجمین فصل سریال نون خ در نوروز 1403 باشد.

ساخت فصل 5 سریال نون خ

سریال «نون خ» به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران شمرده می‌شود. در پایان پخش فصل چهارم این سریال، خبرهایی از ساخت فصل جدید به گوش رسید. حتی رئیس صدا و سیما در مراسم تجلیل از عوامل و بازیگران این سریال، بر ساخت مجموعه‌های تلویزیونی با محوریت اقوام تأکید کرد.

مهدی فرجی، تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی، در برخی اظهارنظرهای خود به این نکته اشاره کرده بود که پیمان جبلی ساخت فصل جدید «نون خ» را سفارش داده است. در مجموع 4 فصل، سریال «نون خ» توانسته است هم از طریق لحظات شاد و کمدی، لحظاتی خاطره‌انگیز را خلق کند و هم از سوی دیگر، فضای زندگی کردها و فرهنگ کردی را به نمایش بگذارد.

در هفته وحدت، اطلاعات جدیدی درباره این سریال، توسط مهدی فرجی، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعلام شد. او درباره فصل جدید سریال گفت:

در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید فصل پنجم سریال «نون خ» قرار داریم و فرآیند نگارش فیلمنامه و بقیه مراحل آماده‌سازی تولید نیز در حال پیشروی است. انشاءالله، سال سریال به پخش خواهد شد.

گفتنی است که پیش از پخش سری چهارم این مجموعه محبوب، شایعاتی درباره انتقال نون خ به یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی در میان بود که به نظر می‌رسد با فشار صداوسیما منتفی شد. باید دید آیا در آینده نون خ سر از پلتفرم‌های صوت و تصویر فراگیر درمی‌آورد یا خیر!

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو