خرید فتوشاپ اورجینال Adobe Photoshop  | مشخصات خرید فتوشاپ اورجینال

خرید فتوشاپ اورجینال Adobe Photoshop | مشخصات خرید فتوشاپ اورجینال


منبع: پلازا

3

1402/7/24

09:21


خرید فتوشاپ اورجینال Adobe Photoshop  | مشخصات خرید فتوشاپ اورجینال

فتوشاپ چیست و چه امکانات و مزایایی دارد؟ فرقی نمی‌کند که شغل شما چه باشد، یک عکاس، معمار، طراح گرافیک و یا یک تدوین‌گر. در دنیای مدرن هر کسی که با ابزار دیجیتال و کامپیوتر حتی ذره‌ای سر و کار دارد، بدون شک حداقل یک بار از فتوشاپ استفاده کرده است. شما بدون اینکه درباره فتوشاپ و مزایای آن اطلاع داشته باشید، قادر به استفاده از قابلیت‌های آن نخواهید بود. به همین ترتیب، ما در این مقاله از پلازا به مهم ترین کاربرد‌های نرم‌افزار حرفه‌ای فتوشاپ می پردازیم. در ضمن نحوه خرید لایسنس فتوشاپ اورجینال را توضیح خواهیم داد.

فهرست مطالب

فتوشاپ چیست؟

ادوب فتوشاپ (Adobe Photoshop) یک نرم‌افزار ویرایش عکس، ساخت آثار هنری دیجیتالی و طراحی گرافیک است. پس از اینکه توماس و جان (سازنده های اصلی برنامه فتوشاپ) برای اولین بار Image Pro را به طور رسمی منتشر کردند، برای توزیع بهتر نرم افزارشان با شرکت های معتبر و بزرگی همچون کمپانی ادوب همکاری کردند. در نهایت شرکت ادوب در فوریه 1990، Adobe Photoshop 1.0 را منتشر کرد.

فتوشاپ ابزارها و قابلیت‌های حرفه‌ای متعددی را ارائه می‌دهد. تمامی این امکانات برای هنرمندان حکم ابزاری برای جان بخشیدن به ایده‌هایی داخل ذهنشان را دارد. این نرم افزار حرفه ای ادیت و گرافیک طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویرایش تصویر و همچنین قابلیت ایجاد طراحی‌های گرافیکی پیچیده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار به یک استاندارد در صنعت عکس و طراحی تبدیل شده، چون محدودیت دنیای حقیقی را از آثار دور می‌کند و معمولاً یکی از اولین برنامه‌هایی است که در زمینه کار گرافیکی از آن استفاده می‌شود.

کاربرد فتوشاپ

کاربرد yoastmark class=

بعد از آن که با فتوشاپ آشنا شدید و متوجه شدید فوتوشاپ چیست، اساسی‌ترین مسئله‌ای که مطرح می‌شود این است که کاربرد فتوشاپ چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

ادوب فتوشاپ به شما کنترل بیشتر و محدودیت کمتر در ویرایش عکس و رسانه‌های دیگر ارائه می‌دهد. بسیاری از هنرمندان و متخصصان از مهارت‌های مختلف فتوشاپ استفاده می‌کنند. برای مثال، فتوشاپ در ساخت و ویرایش محتوای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر یا فیسبوک دائماً استفاده می‌شود. به گونه ای که برخی از کاربران حتی صد درصد محتوای صفحات اینستاگرام و توییترشان وابسته به نرم‌افزار فتوشاپ است.

نرم‌افزار فتوشاپ به شما قابلیت دسترسی به تنظیم مدهای رنگی مثل RGB ،CMYK ،Bit Map و Lab را می‌دهد. عکس‌های پرسنلی، پوسترهای تبلیغاتی، کارت‌های ویزیت، بنرها، سربرگ‌ها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم‌ها، محیط گرافیکی سایت‌ها، همگی برای شکیل‌تر شدن و یا حتی به وجود آمدن، باید حداقل یک ‌بار از داخل برنامه فتوشاپ عبور کنند. اکثر رسانه‌هایی که در اینترنت، سایت‌های مختلف و همچنین روی بنرهای کوچه و خیابان می‌بینید، همگی کار فتوشاپ هستند.

انواع نسخه های فتوشاپ

نسخه‌های مختلف فوتوشاپ عبارتند از:

نسخه CS5

دوازدهمین نسخه فتوشاپ (CS5) در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی این نسخه تکنولوژی انتخاب هوشمند بود. این ویژگی قابلیت طراحی لبه‌های دقیق‌تری را به کاربران ارائه داد. ابزار Content-Aware Fill یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه است. اصلاح خودکار لنز (Lens Correction)، یکی از ابزارهای جدید قلم‌مو با قابلیت مخلوط کردن رنگ است که در این نسخه معرفی شد.

قلم‌موی جدید با قابلیت ترکیب رنگ نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. با استفاده از این قابلیت، طراحی و رنگ‌آمیزی عکس‌ها و نقاشی‌ها واقعی‌تر از نسخه های قبلی به نظر می‌آیند. همچنین این نسخه نیز قابلیت‌ قسمت‌های دیگر از جمله طراحی دوبعدی، سه‌بعدی و تبدیل به سیاه‌ و سفید را نیز افزایش داد.

نسخه CS6

نسخه های فتوشاپ

ویژگی ها و امکانات نسخه cs6 فتوشاپ

فتوشاپ منتشر شده در سال 2012، آخرین نسخه از Creative Suite بود که بعد از آن همه نسخه‌ها به پلتفرم (CC) Creative Cloud منتقل شدند. این انتقال نقطه عطفی برای پیشرفت و تغییرات این نرم‌افزار به حساب می‌آید. بدون شک شما هم با شنیدن این خبر، سوال نسخه cs6 فتوشاپ چیست و چه قابلیت هایی دارد در ذهنتان به وجود آمد. نسخه CS6 ابزار Patch را ارائه داد که شامل گزینه محتوای آگاهانه بود. محتوای آگاهانه این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا محتوای اطراف را ترکیب و یکپارچه‌سازی کند. با این تفاوت که شما در این نسخه می‌توانید منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. قابلیت دیگری که در این نسخه معرفی شد ابزار Content-Aware Move بود.

با این قابلیت، کاربر می‌تواند تصاویر را بدون نیاز به لایه‌بندی زیاد، انتخاب و ترکیب کند. ویژگی دیگری که در این نسخه جای ‌داده شد، قابلیت تشخیص رنگ چهره و پوست بود. ابزارهای حرفه‌ای برای رنگ، طراحی، همچنین برش و ویرایش عکس و ویدیو در این مجموعه نیز قابل ‌دسترسی هستند.

نسخه CS6 با حضور Creative Cloud

معرفی پلتفرم Creative Cloud (CC) در سال ۲۰۱۳ شروع عصر جدیدی برای دنیای هنر دیجیتال بود. برای استفاده از این نسخه فتوشاپ، کاربر می‌بایست اشتراک خریداری کند. با این‌ وجود این نسخه با استقبال بسیاری روبرو شد. زیرا در این نسخه شاهد ویژگی‌ها و گزینه‌های جدید و تقویت شده‌ مختلفی بودیم. به‌ عنوان‌ مثال یکی از ابزارهای کاربردی و جدید این نسخه فیلتر Smart Sharpen بود. این فیلتر نویز و قسمت‌هایی با وضوح کم  را به حداقل می‌رساند. در این نسخه از فتوشاپ شاهد قابلیت ایجاد تصاویر سه‌بعدی باکیفیتی هستیم؛ به‌ طوری‌ که حتی امکان گرفتن پرینت سه‌بعدی را نیز مهیا می‌کند. همچنین تقویت ویرایش ویدیو و کاهش لرزش دوربین در این نسخه بهبود پیدا کرده است.

فتوشاپ در سال 2023

کاربردها و مزایای yoastmark class=

اکنون نسخه 24.2 فتوشاپ در اختیار کاربران قرار دارد که شامل به‌روزرسانی‌های مختلفی در نرم‌افزار است. این به‌روزرسانی‌ها شامل بهبودهایی در قابلیت‌های سه‌بعدی، ابزارهای انتخابی و قابلیت‌های مدیریت فایل هستند. علاوه بر آن، نسخه جدید از فتوشاپ بهینه‌سازی‌هایی در عملکرد داشته که منجر به افزایش سرعت کار با نرم‌افزار می‌شود. بین قابلیت های افزوده شده به فتوشاپ 2023 می‌توان به بهبودهایی در فیلترها، ابزارها و تصحیح‌کننده‌‌ها اشاره کرد. همچنین بهبودهای جدیدی در موتور هوش مصنوعی Select Subject این نسخه اعمال شده و موتور Sky Replacement نیز در آن به کار می‌رود.

در این نسخه بهبودهایی در دسته‌بندی قابلیت‌ اشتراک گذاری نیز شاهد هستیم. از جمله آنها می‌توان به بهبودهایی در ادغام با Creative Cloud و قابلیت‌های پویا برای ویرایش و به اشتراک‌گذاری پروژه‌ها ازطریق Adobe Aero اشاره کرد.

مزایای خرید لایسنس اورجینال فتوشاپ Adobe Photoshop در ایران

خرید لایسنس فتوشاپ به شما امکان دسترسی به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های فتوشاپ، فتوشاپ در iPad و فضای ذخیره‌سازی ابری آنلاین را می‌دهد. در هنگام خرید لایسنس اورجینال فتوشاپ شما نیازمند پرداخت ارزی هزینه این نرم‌افزار هستید که باید از طریق کارت‌ اعتباری بین‌المللی یا سامانه‌های پرداخت ارزی انجام شود.

به طور کلی بهتر است نسخه‌های اصلی و لایسنس شده‌ نرم‌افزارها را خریداری کنید، به این ترتیب می‌توانید با دریافت کد اختصاصی که همان لایسنس است، به طور قانونی از این نرم‌افزارها استفاده کنید. در کل مزایای خرید لایسنس فتوشاپ اورجینال نسبت به لایسنس کرک شده آن بیشتر است. علاوه بر این می‌توان به مزیت‌های دیگری مثل امنیت، پشتیبانی رسمی نرم‌افزار فتوشاپ، دریافت آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار فتوشاپ و آلوده نشدن سیستم به بدافزار اشاره کرد.

قیمت خرید لایسنس فتوشاپ

اشتراک‌های برنامه Adobe Photoshop مدت کارکرد مختلفی دارند. پرداخت هزینه اشتراک فتوشاپ را می‌توانید هر ماه با حساب کاربری خود در سامانه‌های پرداخت ارزی انجام دهید، که برای هر ماه 20.99 دلار است. قیمت لایسنس فتوشاپ در صورت پرداخت این هزینه در هنگام خرید اولیه و برای یک سال، 239.88 دلار آمریکا است که 12 دلار کمتر از پرداخت ماهیانه آن خواهد بود. چون خرید فتوشاپ نیاز به پرداخت ارزی بین‌المللی دارید، شما می‌توانید از خدمات وبسایت‌های واسطه برای خرید اشتراک اقدام کنید.

نحوه خرید لایسنس فتوشاپ

خرید لایسنس فتوشاپ

مراحل خرید لایسنس فتوشاپ در ایران از سایت های واسط معتبر

نسخه اورجینال فتوشاپ را تنها می‌توان از سایت رسمی آن یعنی adobe.com خریداری کرد. در حالی که سایر نسخه‌های عرضه‌شده در سایت‌های ایرانی نسخه کرک‌ شده و غیراصلی این نرم‌افزار است. شما هنگام خرید لایسنس فتوشاپ از ایران، نیازمند پرداخت ارزی از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی هستید. اما با مراجعه به سایت‌های واسطه معتبر می‌توانید با خرید کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت برای خرید لایسنس فتوشاپ اورجینال اقدام کنید. حتی می توانید معادل ریالی هزینه پرداختی نسخه اورجینال فتوشاپ را پرداخته و آن را دریافت کنید. مراحل زیر در عموم شرکت‌های واسط اجرا می‌شوند:

  • وارد پنل کاربری خود در سایت واسط شده و درخواست خرید لایسنس فتوشاپ را به ثبت برسانید.
  • بعد از تکمیل اطلاعات، نوبت به مرحله تعیین مبلغ سفارش به ریال می‌شود.
  • اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید تا مرحله پرداخت هزینه‌ها پایان یابد.
  • پس از اینکه پرداخت سفارش در سایت شرکت واسط انجام شد، خرید لایسنس فتوشاپ در سایت خارجی تکمیل می‌شود.
  • در نهایت پیامی مبنی بر تکمیل خرید در سایت خارجی و سپس لایسنس برای شما ارسال خواهد شد.

به این ترتیب شما لایسنسی با اعتبار یکساله در اختیار دارید.

خرید آسان نرم افزار فتوشاپ

  • وارد یک سایت واسط پرداخت ارزی شوید.
  • فرایند ثبت نام در سایت را تکمیل کنید.
  • در میان خدمات، گزینه پرداخت ارزی را انتخاب کنید.
  • پس از آن «خرید نرم افزار اورجینال» را برگزینید.
  • با تعیین هزینه به دلار و ثبت سفارش، وارد مرحله پرداخت خواهید شد.
  • بعد از اینکه درخواست شما از سوی کارشناسان ثبت شد، باید منتظر پیام تکمیل سفارش از سوی سایت ادوبی بود

سیستم مورد نیاز برای نسخه اورجینال فتوشاپ در ایران

فتوشاپ یک نرم‌افزار کاربردی است و نسخه‌های به‌روز آن دارای قابلیت‌هایی پیشرفته هستند. اما بهتر است قبل از خرید لایسنس این نرم افزار از توانایی سیستم خود برای کار با این نسخه مطمئن شوید. برای نصب آخرین نسخه فتوشاپ باید حداقل ویندوز 10، 64 بیتی بر روی سیستم خود داشته ‌باشید.مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای این نرم افزار به شرح زیر است:

  • سی پی یو: اینتل دو هسته‌ای 2 گیگا هرتز
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه گرافیک: 1.5 گیگابایت
  • DirectX 12
  • فضای ذخیره‌: 4 گیگابایت
  • وضوح صفحه 1280×800

سیستم عامل مک (Mac):

  • سیستم عامل macOS 10.15
  • سی پی یو اینتل دو هسته‌ای 2 گیگا هرتز
  • رم 8 گیگابایت
  • حافظه گرافیک 1.5 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌ 4 گیگابایت
  • وضوح صفحه 1280×800

نکات مهم هنگام خرید لایسنس فتوشاپ در ایران

نکات مهم خرید لایسنس yoastmark class=

اگرچه داشتن شناخت کافی از کاربرد و امکانات فتوشاپ لازم است اما قبل از هر تصمیمی، اول از اعتبار وبسایت و واسطه خرید لایسنس حتما اطمینان حاصل کنید. از کرک نبودن نسخه فتوشاپ خریداری شده اطمینان خاطر را کسب کنید؛ چون نسخه‌های رایگان و یا کرک شده تنها در ایران به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت استفاده می‌شوند و در سایر کشورها استفاده از آن‌ها جرم محسوب می‌شود. تنها مزیتی که نسخه کرک فتوشاپ نسبت به نسخه اورجینال آن دارد، داشتن قیمت کمتر است.

سؤالات متداول خرید اکانت فتوشاپ

آیا امکان خرید لایسنس فتوشاپ از ایران وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های خارجی، معتبر لایسنس فتوشاپ را خریداری کرده و با وبسایت‌های واسط پرداخت سفارش صورت می‌گیرد.

کاربردهای فتوشاپ چیست؟

در تهیه عکس‌های پرسنلی، پوسترهای تبلیغاتی، کارت‌های ویزیت، بنرها، سربرگ‌ها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم‌ها، محیط گرافیکی سایت‌ها، همگی برای شکیل‌تر شدن و یا حتی به وجود آمدن، باید حداقل یک ‌بار از داخل برنامه فتوشاپ عبور کنند.

مزایای خرید لایسنس اورجینال فتوشاپ Adobe Photoshop در ایران چیست؟

خرید لایسنس فتوشاپ به شما امکان دسترسی به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های فتوشاپ، فتوشاپ در iPad و فضای ذخیره‌سازی ابری آنلاین را می‌دهد. علاوه بر این می‌توان به مزیت‌های دیگری مثل امنیت، پشتیبانی رسمی نرم‌افزار فتوشاپ، دریافت آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار فتوشاپ و آلوده نشدن سیستم به بدافزار اشاره کرد.

نکات مهم در خرید لایسنس فتوشاپ در ایران کدامند؟

قبل از هر تصمیمی، اول از اعتبار وبسایت و واسطه خرید لایسنس حتما اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که نرم افزار شما کرک شده نباشد چون نسخه‌های رایگان و یا کرک شده تنها در ایران به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت استفاده می‌شوند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

بهترین سایت خرید اکانت اسپاتیفای | 5 مورد از بهترین ...
کامران احمدی شایسته22 مهر 1402 19:00

thumbnail

10 مورد از بهترین سایت‌های خرید اکانت تریدینگ ویو
کامران احمدی شایسته17 مهر 1402 09:00

جمع بندی

با مطالعه این مطلب از پلازا حالا به خوبی می‌دانید که فتوشاپ چیست. با مزایای لایسنس فتوشاپ آشنایی دارید و می‌دانید کدام کاربرد فتوشاپ برای شما مفید هستند. بهترین راه استفاده از نرم‌افزار‌های پریمیوم مثل فتوشاپ، خریداری نسخه اورجینال و لایسنس آنهاست. پس اگر شما هم به یک خروجی برای خلاقیت خود نیاز دارید، حتما لایسنس اورجینال فتوشاپ خود را خریداری کنید.

شما از کدام نسخه فتوشاپ استفاده می‌کنید؟ کدام روش خرید لایسنس فتوشاپ در ایران برای شما کاربردی است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو