معما هوش؛ کدام کودک دختر است؟

معما هوش؛ کدام کودک دختر است؟


منبع: خبرنما

4

1402/7/24

13:01


معما هوش: در این معما که هوش شما را محک می زند شما باید تشخیص دهید که کدام یک از کودکان دختر هست. اما فقط افراد با هوش می توانند آن را…

روز خود را با این معما هوش آغاز کنید. خوانندگان عزیز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه باز هم معما جذابی را برای شما آماده کرده است. در این معما که هوش شما را محک می زند شما باید تشخیص دهید که کدام یک از کودکان دختر هست. اما باید بگویم فقط اشخاص با هوش می توانند کودک دختر را تشخیص دهند. شما چطور، آیا از ضریب هوشی بالا برخوردارید؟

در واقع این معما هوش یک توهم نوری سرگرم کننده است که برای رشد و بهبود مهارت های بینایی شما طراحی شده است. اگر می پرسید که توهم نوری چیست باید گفت:

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این نوع معما هوش ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. در واقع توهمات نوری نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

معما هوش

در تصویر فوق می بینیم که سه کودک مشغول بازی کردن هستند. هر سه به ظاهر پسر معلوم می شوند، اما یکی از آن‌ها دختر است و فقط یک نابغه با هوش می تواند آن را تشخیص دهید.

آزمون قورباغه پنهان: فقط 5 درصد از مردم می توانند قورباغه را پیدا کنند!

پیشنهاد می کنیم که با دقت به تصویر نگاه کرده و با استفاده از ذهن خلاق تان جواب درست را پیدا کنید. پاسخ درست در مقابل شما قرار دارد. تنها کافی است کودک دختر را پیدا کنید!

پاسخ معما هوش در انتهای صفحه:

.

.

زیر 7 ثانیه 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید!

.

.

.

.

آزمون تشخیص گوسفند: آیا می توانید در طول 10 ثانیه گوسفند را پیدا کنید؟

جواب

تنها کافی است به گوش کودکان دقت کنید. دختر لباس آبی گوشش سوراخ است!

امیداریم از انجام این معما هوش لذت برده باشید.

آیا می توانید در 10 ثانیه دانش آموز متقلب را شناسایی کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از این معما هوش لذت برده باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو