معرفی فیلم زائده ؛ داستان، بازیگران و بررسی

معرفی فیلم زائده ؛ داستان، بازیگران و بررسی


منبع: پلازا

3

1402/7/25

10:21


معرفی فیلم زائده ؛ داستان، بازیگران و بررسی

فیلم زائده یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال جدید است که پس از انتشار بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. در ادامه این مقاله با معرفی کامل فیلم Appendage 2023 همراه شما هستیم.

فیلم Appendage 2023 به کارگردانی آنا زلوکوویچ (Anna Zlokovic) یک فیلم ترسناک، کمدی، درام، معمایی و هیجان انگیز است که در سال ۲۰۲۳ تولید شد. فیلم خزنده، شاید یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2023 باشد. فیلم‌نامه این اثر توسط آنا زلوکوویچ نوشته شده است. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا قصد داریم معرفی فیلم Appendage 2023، بررسی آن و اینکه آیا فیلم موفق شده است، همراه شما باشیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سینمایی زائده

ژانر فیلم زائده ترسناک، درام و هیجان انگیز است. این فیلم اولین بار در تاریخ 11 مارس سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 2 اکتبر همان سال توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney و هولو Hulu در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، چین، کره جنوبی، تایلند، سوئد، هلند، مکزیک، دانمارک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. مدت زمان فیلم زائده 1 ساعت و 34 دقیقه است.

داستان فیلم زائده

داستان فیلم زائده

در خلاصه فیلم سینمایی زائده آمده است که یک جوان منهتنی به نام هانا (با بازی هدلی رابینسون) از آن دسته از شخصیت‌هایی است که اعتماد به نفس پایینی دارد و این کمبود اعتماد به نفس به شکل یک نسخه کوچک‌تر و تهدیدکننده‌ای از خودش ظاهر می‌شود.

هانا، یک طراح مد متمایل به تمجید و تشویق منفی از طرف یک طراح مد معروف به نام کریستین (با بازی دسمین بورجس) است. او از حمایت دوست پسرش کایلین (با بازی براندون مایکل اسمیت) و دوست صمیمی‌اش استر (با بازی کاثرین محمد) نیز برخوردار است. اما به نظر می‌رسد که این تاییدها برای هانا کافی نیستند و او شبانه‌روزی روی لباس‌ها کار می‌کند، در حالی که رئیس بدجنس و بداخلاقش او را سرزنش کرده و رد می‌کند؛ همین مسئله باعث می‌شود اتفاقاتب متفاوت در جریان زندگی همه‌ی شخصیت‌ها در فیلم بیافتد.

بازیگران فیلم زائده

هنرپیشه های فیلم سینمایی زائده، از آن دسته از بازیگرانی هستند که شما با دیدن بازی آنها لذت خواهید برد. در ادامه به بیوگرافی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

Emily Hampshire در نقش Claudia

فیلم Appendage 2023

امیلی نیوهمپشایر یک هنرپیشه کانادایی است که در تاریخ ۲۹ اوت ۱۹۸۱ متولد شده است. او از سال ۱۹۹۴ تاکنون در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. امیلی نیوهمپشایر در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متنوعی از جمله “تفاوت دختر و پسر” و “کیک برفی” حضور داشته است.

Hadley Robinson در نقش Hannah

فیلم Appendage 2023

هدلی رابینسون یک هنرپیشه آمریکایی که در تاریخ ۶ دسامبر ۱۹۹۴ به دنیا آمده است. او در دانشگاه جویلیارد تحصیل کرد. از نقش‌های برجسته‌ی او می‌توان به فیلم موفق “زنان کوچک” (2019)، سریال تلویزیونی “یوتوپیا” (2020) و فیلم “ماکسی” (2021) اشاره کرد.

Brandon Mychal Smith در نقش Kaelin

فیلم Appendage 2023

براندون مایکل اسمیت هنرپیشه و صداپیشه آمریکایی است که در تاریخ ۲۹ مه ۱۹۸۹ به دنیا آمد. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متنوعی از جمله “او همه‌چیز تمام است”، “آلامو”، “جوگیر”، “سلاح‌ها”، “برخیز” و “بابا بزرگ کثیف” نقش داشته است.

Deborah Rennard در نقش Stacy

فیلم زائده

دبورا رنارد یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا متولد ۴ نوامبر ۱۹۵۹ است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به شیردل اشاره کرد.

Kausar Mohammed در نقش Esther

فیلم زائده

کوثر محمد یک بازیگر، صداپیشه، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است. او در شهر سان خوزه به دنیا آمده و از سال ۲۰۱۳ به صورت حرفه ای در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند.

کوثر محمد در زمینه هنری در آثار متنوعی شرکت کرده است، از جمله “شوک”، “آنچه مردان می‌خواهند”، “رعد سیاه”، “کوچولو”، “من او را می‌شناسم”، “دره سیلیکون”، “متظاهر بزرگ”، “مهمانی شام”، “میرا کارآگاه سلطنتی”، “توپ‌های انفجاری”، “دنیای ژوراسیک: کمپ کرتاسه”، “خوش شانس”، “کریگ”، “فیل قهوه‌ای” و “۴۴۰۰”. او برخی از جوایز خود را در جشنواره فیلم مستقل ونکوور ۲۰۲۱ به دست آورده است.

نقد فیلم سینمایی زائده

نقد فیلم سینمایی زائده

نمرات فیلم سینمایی زائده با امتیاز 5.3 در سایت IMDB به نسبت با فیلم‌های دیگر ترسناک خیلی خوب هستند. هولو سال گذشته دنیای ترسناک سینمایی کمپانی خود را با کیفیت گزارش کرده بود، لذا انتظارات بالایی را را به سمت خود روانه کرد. این فیلم دارای یک داستان هیجان انگیز با تعلیقات فراوان و فیلمنامه‌ای خوب است. بازیگر اصلی در این فیلم نقش خود را بسیار خوب بازی می‌کند.

فیلم Appendage با استفاده از ایده‌ای که قبلا در ادبیات ترسناک به نام “دوقلوی شیطانی” به کار رفته بود، تلاش کرده است تا نمونه‌ای هیجان‌انگیز را ارائه دهد. اما این فیلم نتوانسته جذابیت کافی را برای تماشاگران خود ایجاد کند. تصویری کارتونی از محیط‌های آشنا مانند صنعت مد به تصویر کشیده شده که به هیچ وجه خلاقیت خاصی را نشان نمی‌دهد. همچنین، تعلیق موجود در داستان با وجود افکت‌های ویژه به خوبی شکل نگرفته است.

اما جالب است که بدانید، بعد از دیدن و بررسی فیلم سینمایی زائده متوجه می‌شوید که این فیلم ترسناک جدید یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینمای درام و هیجان‌انگیز را با شور و شوق بسیاری همراه می‌کند. بازیگران قوی و خط داستانی هیجان‌انگیز و جذاب این فیلم، همچنین انتشار آن توسط هولو، به احتمال زیاد آن را به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک در سال ۲۰۲۳ تبدیل خواهد کرد.

RogerEbert/ نیک آلن: 75

این فیلم از فیلم‌نامه‌ی خوبی برخوردار است. می‌داند چه زمانی باید برای وحشت فضاسازی کند.

Paste Magazine / اندرو کرامپ: 63

فیلم زلوکوویچ از جنبه‌ی ایجاد ترس بی‌پروا عمل می‌کند. این فیلم به اندازه‌ی بهترین فیلم های ترسناک جهان عمل نمی‌کند اما با درام هیجان‌انگیزی که ایجاد می‌کند بیننده را انتهای فیلم نگه می‌دارد.

Screen Rant /مائه عبدالباکی: 60

Appendage اثری جدی از زلوکوویچ است و عناصر ترسناکی که در این فیلم وجود دارد روی محور شک می‌چرخد که به خوبی توانسته مخاطب را با خود درگیر کند.

کلام آخر

فیلم Appendage 2023

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم سینمایی زائده همراه شما بودیم. فیلم Appendage 2023 پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره در سال 2023 اکران شد. آیا شما منتظر دانلود فیلم Appendage 2023 بودید؟ تریلر فیلم Appendage 2023 را تماشا کرده‌اید؟ به نظرتان این فیلم نسبت به فیلم‌های ترسناک دیگر در سال جدید، چگونه بود؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خود درباره فیلم زائده را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو