بیوگرافی حمیدرضا شمیرانی نوازنده فلوت کیست +علت خودکشی و مرگ

منبع: شبونه

2

1402/7/25

23:49


حمیدرضا شمیرانی کیست حمیدرضا شمیرانی هنرمند نوازنده فلوت و خواننده متولد ۱۳۵۳ در تهران بوده که در ۴۹ سالگی اقدام به خودکشی کرد و درگذشت مرگ دلخراشی که این نوازنده سرشناس برای خود رقم زد. علت خودکشی حمیدرضا شمیرانی مشخص نیست و هنوز هیچ رسانه رسمی درباره علت دقیق مرگ این هنرمند خبری منتشر نکرده …

حمیدرضا شمیرانی کیست

حمیدرضا شمیرانی هنرمند نوازنده فلوت و خواننده متولد ۱۳۵۳ در تهران بوده که در ۴۹ سالگی اقدام به خودکشی کرد و درگذشت مرگ دلخراشی که این نوازنده سرشناس برای خود رقم زد. علت خودکشی حمیدرضا شمیرانی مشخص نیست و هنوز هیچ رسانه رسمی درباره علت دقیق مرگ این هنرمند خبری منتشر نکرده اند و شایعه شده که خودکشی کرده است در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی حمیدرضا شمیرانی نوازنده و مدرس فلوت میپردازیم.

بیوگرافی حمیدرضا شمیرانی نوازنده فلوت +علت خودکشی و مرگ

بیوگرافی حمیدرضا شمیرانی

حمیدرضا شمیرانی خواننده و یکی از نوازنده‌های فلوت و مدرس سلفژ و فولت بوده که در تهران شاگردان زیادی را پرورش داده است او در سال ۱۳۵۳ به تهران به دنیا آمد و موسیقی را از همان دوران کودکی فرا گرفت او در سال ۱۳۷۱ تا به حال به صورت حرفه‌ای موسیقی را دنبال می‌کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مصطفی بابادی بازیکن نفت مسجدسلیمان کیست +‎‌ علت فوت

بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده پاپ و همسرش نگار +عکس و ماجرای ازدواج

سوابق

مرحوم شمیرانی در سال ۱۳۷۱ با ورود به هنرستان موسیقی تهران مراحل مقدماتی موسیقی را طی کرد و استعداد او در زمینه موسیقی باعث شد که در سال ۱۳۷۵ درجه ممتازی را کسب کند بعد از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد به ارکستر سمفونیک تهران پیوست و به عنوان نوازنده در این گروه ارکستر کار می‌کرد.

او در کنار فعالیت خود به تدریس مبانی موسیقی و سلفژ و فلوت مشغول شد.

بیوگرافی حمیدرضا شمیرانی نوازنده فلوت +علت خودکشی و مرگ

سابقه خوانندگی و آهنگ ها

از سوابق حمیدرضا شمیرانی می‌توان به خوانندگی و نوازندگی و تدریس فلوت و عضویت در ارکستر سمفونیک تهران اشاره کرد او همچنین در زمینه خوانندگی نیز سه ترک را تولید کرده آهنگ گیسو و تو نیستی و نگاه دلنشین از مهم‌ترین ترک‌های موسیقی حمیدرضا شمیرانی است.

بیوگرافی حمیدرضا شمیرانی نوازنده فلوت +علت خودکشی و مرگ

درگذشت و خبر خودکشی

در 25 مهر 1402 خبری در برخی از سایتها منتشر شد مبنی بر خودکشی حمیدرضا شمیرانی که باعث فوت این هنرمند شده است! هنوز یه رسانه رسمی به این خبر واکنش نشان نداده اند و صرفا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو