علت فوت و درگذشت حسن همتی بازی سریال یاغی لو رفت

منبع: شبونه

2

1402/8/4

10:56


علت فوت و درگذشت حسن همتی حسن همتی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سن ۲۹ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت او با سریال یاغی نقش یکی از دوستان جاوید به شهرت رسید حسن همتی در 3 آبان 1402 در سن 29 سالگی فوت کرد. https://video.shaboneh.com/news/hasan-hemati.mp4 حسن همتی کیست حسن همتی از بازیگران …

علت فوت و درگذشت حسن همتی

حسن همتی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سن ۲۹ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت او با سریال یاغی نقش یکی از دوستان جاوید به شهرت رسید حسن همتی در 3 آبان 1402 در سن 29 سالگی فوت کرد.

حسن همتی کیست

حسن همتی از بازیگران با سابقه تئاتر بوده که با قد و قامت کوتاه به عنوان یک بازیگر خاص شناخته می‌شد و محمد کارت کارگردان کشورمان او را برای بازی در سریال یاغی انتخاب کرد که موجب شهرت او شد.

علت فوت و درگذشت حسن همتی بازی سریال یاغی لو رفت

این بازیگر بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت و در سن ۲۹ سالگی درگذشت بسیاری از بازیگران کشورمان پیام‌های تسلیت برای فوت این هنرمند استوری کردند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حسن همتی بازیگر سریال یاغی و همسرش +عکس

علت درگذشت و فوت لیلی افشار اولین زن نوازنده گیتار ایران و جهان

حسن همتی در سال ۱۳۹۰ با تئاتر پا به عرصه بازیگری گذاشت و اولین کار خود را با نمایش آیا خیابانی آغاز کرد و کم کم مورد توجه کارگردان‌های تئاتر قرار گرفت و او را برای بازی در نمایش‌های خود دعوت کردند نمایش‌هایی همچون روایت‌های زارا و رویای شب تابستان و خرسی که می‌خواست خرس بماند و ایستاده روی خط استوا از مهمترین آثار او به شمار می‌آید.

بازیگر سریال یاغی

حسن همتی در سال ۱۴۰۱ با بازی در سریال یاغی در کنار بسیاری از بازیگران شناخته شده کشورمان همچون پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان و امیر جعفری و نیکی کریمی و فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخت.

علت فوت و درگذشت حسن همتی بازی سریال یاغی لو رفت

حسن همتی در اینستاگرامش یک ویدیو از حلالیت خود به اشتراک گذاشته بود و از همه دوستان و آشنایانش درخواست کرد که او را حلال کنند درباره علت اصلی فوت حسن همتی هنوز اطلاعات چندان دقیقی وجود ندارد اینکه چرا مرحوم حسن همتی در اینستاگرام خود ویدیو حلالیت به اشتراک گذاشت از نکاتی است که به شدت قابل تحمل می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو