علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند + ویدیو

علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند + ویدیو


منبع: روزیاتو

4

1402/7/29

10:18


علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند + ویدیو

علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند + ویدیو

علیرضا دبیر، در ماه ها اخیر حواشی زیادی داشته است. از ویدیوی نماز خواندن دبیر وسط جلسه وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌ های ورزشی که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت تا حواشی انتخابات فدراسیون کشتی ایران که به شکایت کشید و در نتیجه آن انتخاب دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ابطال شد، این کشتی گیر سابق به چهره پرحاشیه ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. دبیر صبح جمعه، در برنامه ورزش و مردم درخصوص حواشی اخیر صحبت کرد و درباره اعمال نظرهای شخصی خود در اردوی کشتی‌گیران مدعی شد که شیوه ای مشابه پپ گواردیولا و سِر الکس فرگوسن دارد.

علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند

دبیر در این مصاحبه گفت: «یکی‌از نقدهای من همین موضوع است. همیشه من باید هولشان می‌دادم بروید اتاق آنالیز بنشینید، هم در کشتی آزاد و هم فرنگی. من در دوران کشتی همیشه در اردوی تیم ملی یک ویدیو می‌بردم و فیلم‌های حریفانم را می‌دیدم. از همان موقع هم آنالیز در کشتی ما باب شد. الان آنالیز در دنیا حرف اول را می زند. کادرفنی و کشتی‌گیر باید از من جلوتر باشند نه اینکه من جلوتر از آن‌ها بروم و آن‌ها پشت من بیایند. این خیلی بد است. گواردیولا کارهای من را انجام داده است»

علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند

وی در ادامه توضیح داد: «باید با کادرهای فنی بنشنیم. بحث من با کادر فنی تیم ملی جدی است و باید چارچوب‌ها را مشخص کنیم. فیلمی از گواردیولا دیدم و به این نتیجه رسیدم که کارهایی که من کردم را او هم کرده است. یا فرگوسن و مسی هم همینطور. در دوران قهرمانی و مدیریتم به این‌ها رسیده‌ام. ما باید روی تشک زحمت بکشیم. سلامت بودن در کنار زحمت کشیدن قطعا نتیجه می‌دهد. مگر می‌شود این دو باشند و جواب ندهد؟»

دبیر درباره آشتی دادن جواد نکونام و خطیر گفت: «من اصلا از خانواده فوتبالی بودم. پدرم مربی فوتبال بود و فوتبال را خیلی دوست دارم. بچه که بودم پرسپولیسی تیر بودم و هیچکدام از بازی‌های داربی دهه ۶۰ از دست من در نرفت. ما یک هفته سر استقلال و پرسپولیس در محل دعوا و چوب کشی داشتیم. در این قضیه می‌دانم آن بالا عده‌ای تصمیم می‌گیرند اما تصمیم آن‌ها روی مردم تاثیر کف خیابان تاثیر دارد. نکونام‌ها یک قبیله در شاه عبدالعظیم هستند که بعد از آنجا رفتند. خطیر هم رفیق من است. ان‌شاءالله جفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند تا مردم خوشحال باشند. شبکه‌های ضد انقلاب که من را می‌زنند با من مشکل دارند. من باید کارم را درست انجام بدهم یا خدایی ناکرده پول بیت المال را بالا نکشم. مردم از من کار می‌خواهند و باید کار کنیم.»

دبیر در ادامه درباره رأی ابطال انتخابات فدراسیون کشتی، گفت: «دادگاه عمومی به این موضوع ورود پیدا کرده و حکمی داده است. حتماً کار را دنبال و اعتراض می‌کنیم. روحیات من هم طوری است که به آدم‌های بی‌ربط باج نمی‌دهم، اما رأی قوه قضاییه را حتماً دنبال و از آنها هم تشکر می‌کنم. آن‌ها می‌خواستند بازی را شروع و به اتحادیه جهانی بکشانند اما حواس ما هم جمع است و اجازه این کار را ندادیم. با همان اساسنامه سه انتخابات برگزار و دوستان خودشان و من در دوره قبل با همین اساسنامه انتخاب شدند. همین دوستان همه با هم حتی یک رای هم نداشتند و هیچ‌کدام‌شان در مجمع نبودند. کسی هم که در مجمع نبوده حق اعتراض ندارد. اصلاً صبح انتخابات بگذارند و بگویند نباش، دست آنها را می‌بوسم و می‌گویم خدا خیرتان دهد. آن چیزی را که تکلیف من است، عمل می‌کنم. این اساسنامه شش، هفت سال مرجع تصمیم‌گیری فدراسیون کشتی بوده و اگر اینطور است، همه چیز اشتباه بوده است.»

علیرضا دبیر در بخ دیگری در این مصاحبه درخصوص عملکرد رئیس فدراسیون گفت: «باید پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند بکنید. من هم اگر نتیجه نگرفتم باید جواب بدهم. به من می‌گویند چرا از جمهوری اسلامی نقد نمی‌کنم؟ اتفاقاً چون دوستش دارم نقد هم می‌کنم. جمهوری اسلامی باید مدیرانی را که کار نمی‌کنند بدون رودربایستی بازخواست کند. یکی از روسای هیات‌های ما دزد بود و من او را برداشتم. مطمئناً او همه تلاشش را می‌کند که من را بزند. حتماً هزینه می‌دهم، اما مطمئن باشید آنهایی که می‌فهمند موضوع را می‌گیرند.»

علیرضا دبیر: همان کارهایی که من می‌کنم را گواردیولا و فرگوسن هم می‌کنند

در مصاحبه دیگری که علیرضا دبیر با رسانه تی‌وی پلاس انجام داد، درخصوص حواشی و انتقادهای پیش آمده پس از انتشار ویدیوی نماز خواندنش وسط جلسه وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌ های ورزشی توضیح داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو