معرفی انیمیشن فضای ذهن | پسری خیال‌پرداز در فکر نجات زمین

معرفی انیمیشن فضای ذهن | پسری خیال‌پرداز در فکر نجات زمین


منبع: پلازا

4

1402/7/29

16:24


معرفی انیمیشن فضای ذهن | پسری خیال‌پرداز در فکر نجات زمین

انیمیشن فضای ذهن یک پویانمایی جذاب در سال 2023 است و توانست بازتاب گسترده‌ای را داشته باشد. در ادامه مقاله پیش‌رو با معرفی انیمیشن Headspace 2023 همراه شما هستیم.

کارتون فضای ذهن به کارگردانی مشترک پل لوئیس مایر و گرهارد پینتر (Paul Louis Meyer و Gerhard Painter) محصول کشور آفریقای جنوبی است که در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی Luma Animation و The Ergo Company تولید شد؛ فیلمنامه انیمیشن فضای ذهن را نیز دانیل باکلند، رونالد هنری، پل لوئیس مایر و گرهارد پینتر به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌‌اند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی انیمیشن Headspace 2023 همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن فضای ذهن

ژانر کارتون فضای ذهن اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و خانوادگی است. این اثر اولین بار در تاریخ 15 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Indigenous Film Distribution در سینماهای کشور آفریقای جنوبی اکران شد سپس توسط کمپانی SC Films International در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، اسپانیا، لوکزامبورگ، نروژ، ایتالیا، اسلواکی، پرتغال، بلژیک، مکزیک، روسیه، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی انیمیشن فضای ذهن را دومی گامبی، پل لوئیس مایر، گرهارد پینتر و کاترینا واینک به صورت مشترک برعهده داشته‌اند، موسیقی متن آن اثری از بنجامین ویلم و تدوین و ویرایش آن نیز توسط بروس مک لارن-لیال انجام شده است. مدت زمان انیمیشن Headspace 2023 نیز 1 ساعت و 25 دقیقه است.

داستان انیمیشن فضای ذهن

داستان انیمیشن فضای ذهن

در این بخش با خلاصه کارتون فضای ذهن همراه شما هستیم. در انیمیشن فضای ذهن، ما با نورمن آشنا می‌شویم؛ یک پسر نوجوان که عاشق موجودات فضایی است و نگرانی بزرگی درباره آینده سیاره زمین دارد. اما همه چیز تغییر می‌کند، وقتی سه بیگانه کوچک به نام‌های سوفی، مکس و گاس به طور معجزه‌آسا وارد مغز نورمن می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند نورمن و دوستانش را همراهی و به آن‌ها کمک کنند تا سیاره زمین را از موجود شیطانی به نام زولتارد نجات دهند.

زولتارد، یک موجود بدجنس و کوچک است که قصد دارد با ارتش خود به زمین حمله کند و کنترل آن را در دست بگیرد. او تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع نورمن و دوستانش در راه نجات سیاره زمین شود.

در این انیمیشن هیجان‌انگیز و ماجراجویانه، ما شاهد مبارزات و ماجراجویی‌های نورمن و دوستانش در داخل ذهن و خارج از آن هستیم و آن‌ها با هم تلاش می‌کنند تا بتوانند سیاره زمین را نجات دهند.

بازیگران انیمیشن فضای ذهن

در این قسمت با معرفی صداپیشگان انیمیشن Headspace 2023 همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بیوگرافی صداپیشگان اصلی رفته و سپس سایر صداپیشگان را به شما معرفی می‌کنیم.

Bonko Khoza در نقش Norman

بازیگران انیمیشن فضای ذهن

بونکو خوزا یک بازیگر اهل آفریقای جنوبی است که برای بازی در نقش مقله زولو در سریال The Wife شناخته می‌شود. برای تقریبا یک دهه، بونکو به طور پیوسته شهرت خود را به عنوان یک استعداد در حال ظهور پر از پتانسیل در اکران‌های آفریقای جنوبی و بین المللی تثبیت کرده است. بونکو از زمان بازی در نقش جابز در فیلم «جوانان کراوات» (2015) که نامزدی بهترین بازیگر مرد را در جشنواره فیلم ترایبکا به ارمغان آورد. او در تعدادی از فیلم‌ها و سریال‌ها در کنار استعدادهای مشهور محلی و بین المللی ظاهر شده است. او همچنین یک صداپیشه کارکشته است و با برندهای برتر هم در آفریقای جنوبی و هم در خارج از کشور همکاری می‌کند.

Roberto Pombo در نقش Virgil

انیمیشن Headspace 2023

روبرتو پومبو برای بازی در فیلم‌های Office Invasion (2022) ،Shadow (2019) و Silly Seasons (2015) شناخته شده است. متاسفانه برای این صداپیشه‌ی محبوب اطلاعات زیادی در دسترس نبود که در اختیار شما همراهان عزیز بگذاریم.

Chris van Rensburg در نقش Max

کریس یک بازیگر، صداپیشه، نویسنده و تهیه کننده است. او تحصیلات خود را از دانشگاه پرتوریا شروع کرد، جایی که در سال 2005 جایزه بهترین مشارکت خلاقانه در بخش درام را دریافت کرد. او به عنوان بازیگر و خواننده، در انواع تولیدات تئاتر، تلویزیون و فیلم حضور پیدا کرد.

او چهره‌ای آشنا در تبلیغات آفریقای جنوبی و بین المللی است که پتانسیل خود را در نقش انبوهی از شخصیت‌های مختلف برای برندهای بزرگ ملی و بین المللی Garmin، Toyota، Energade، SABC، MTN، Wimpy ثابت کرده است و این فهرست ادامه دارد. بازیگر تئاتری است که در فضای موزیکال و تئاتر خوش درخشیده است، برخی از آثار او عبارتند از نمایش ترسناک راکی در نقش ریف راف، باب اسفنجی شلوار مکعبی موزیکال در نقش اسکویدوارد، هاوتکرویس موزیکال و در فیلم I Have Life اثر مارالین ونرنن او در نقش فرانتس دو تویت روانشناس بازی کرد.

او به عنوان یک صداپیشه به کمپین‌های صوتی مختلف در رادیو و تلویزیون از جمله دیزنی، ال جی، MTN و تویوتا جان بخشیده است.

  • Jana Louw در نقش Sophie
  • James Cairns در نقش Gus
  • Zak Hendrikz در نقش Zolthard
  • José Domingos در نقش Mike
  • Dineo du Toit در نقش Sandy
  • Michelle du Plessis در نقش Frankie
  • Sparky Xulu در نقش Mr. Hernandez
  • Nelisa Ngcobo در نقش Charlene
  • Dianne Simpson در نقش Receptionist

نقد انیمیشن فضای ذهن

نقد انیمیشن فضای ذهن

اولین نکته‌ای که درباره این انیمیشن به چشم می‌آید، بودجه پایین آن است. سازندگان اصلا قصد نداشتند پول بیشتری خرج این اثر کنند و در نتیجه نیز با یک کار متوسط روبه‌رو شدند. این کارتون تمام پیش زمینه‌های یک اثر خوب را دارد اما از آنجایی که به آن خوب پرداخته نشده، نمرات انیمیشن Headspace 2023 نیز متوسط هستند. گویی تنها یک انیمیشن با چند نکته اخلاقی خاص و طراحی متوسط را می‌بینید. نکته قابل توجه درباره کارتون فضای ذهن طراحی شخصیت‌های خوب و موسیقی جذاب است که از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌آید.

نمرات انیمیشن Headspace 2023 با توجه به داستان بسیار هیجان انگیز و صحنه‌های اکشن، لحظات تأثیرگذار و حضور صداپیشگان محبوبی که در آن دخیل بوده‌اند، در سایت IMDB 5.5 است که برای این کارتون در ژانر علمی تخیلی نمره قابل قبولی است.

کلام آخر

انیمیشن Headspace 2023

با معرفی و بررسی انیمیشن فضای ذهن همراه شما بودیم و سعی کردیم تمام نکات این اثر را با شما درمیان بگذاریم. آیا شما تریلر انیمیشن Headspace 2023 را دیده‌اید؟ نظر شما درباره انیمیشن فضای ذهن چیست؟ فکر می‌کنید نقاط مثبت و منفی این اثر چه مواردی باشند؟ لطفا پس از دانلود انیمیشن Headspace 2023 و تماشای آن نظرات خود را با ما درمیان بگذارید‌. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو