آزمون یافتن هلیکوپتر: آیا می توانید در 8 ثانیه هلیکوپتر پنهان را پیدا کنید؟

آزمون یافتن هلیکوپتر: آیا می توانید در 8 ثانیه هلیکوپتر پنهان را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

3

1402/8/4

09:01


آزمون یافتن هلیکوپتر: خوانندگان عزیز به یک چالش بینایی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون شما باید با کمک مهارت های بینایی تان، هلیکوپتر پنهان در تصویر را پیدا کنید. به گفته طراح این بازی، تنها تیزبین ها می توانند آزمون یافتن هلیکوپتر را در مدت زمان تعیین شده […]

آزمون یافتن هلیکوپتر: آیا می توانید در 8 ثانیه هلیکوپتر پنهان را پیدا کنید؟

آزمون یافتن هلیکوپتر: خوانندگان عزیز به یک چالش بینایی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون شما باید با کمک مهارت های بینایی تان، هلیکوپتر پنهان در تصویر را پیدا کنید. به گفته طراح این بازی، تنها تیزبین ها می توانند آزمون یافتن هلیکوپتر را در مدت زمان تعیین شده حل کنند.

پازل های تصویری یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای تمرین چشمان شما هستند. آنها همچنین می توانند به تقویت  مهارت های بصری شما کمک کنند. هدف از انجام اینگونه بازی ها این است که اطلاعات بصری را سریع و دقیق پردازش و درک کنید. یک مطالعه نشان داد که کودکانی که به طور منظم پازل تصویری حل می کنند، در آزمون‌های هوشی بالاتر از کودکانی که پازل انجام نمی‌دهند، امتیاز بیشتری کسب می کنند.

آزمون یافتن هلیکوپتر

فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند هلیکوپتر را در 8 ثانیه تشخیص دهند! آیا شما فرد تیزبین هستید؟ مهارت های خود را با پیدا کردن هلیکوپتر محک بزنید. هلیکوپتر در معرض دید پنهان است، اما تشخیص آن آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. برای پیدا کردن آن به چشمان عقابی و توجه به جزئیات نیاز دارید.

هلیکوپتر را پیدا کنید

فراموش نکنید که فقط 8 ثانیه زمان دارد، با این حال، پاسخ آزمون یافتن هلیکوپتر در پایین صفحه قرار دارد. اما تقلب نکنید!

فقط باهوش ها می توانند معشوقه مرد را شناسایی کنند!

.

.

.

.

.

.

پاسخ

شانسی برای پیدا کردن هلیکوپتر ندارید؟ اگر هنوز در حال جستجو هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

هلیکوپتر پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن هلیکوپتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو