ساخت دنباله فیلم ابرقهرمانی Samaritan با حضور سیلوستر استالونه

منبع: گیمفا

2

1402/8/4

14:02


فیلم ابرقهرمانی Samaritan اگرچه با واکنش‌های متوسطی مواجه شد اما ساخت یک دنباله برای آن برنامه ریزی شده است.

ساخت دنباله فیلم ابرقهرمانی Samaritan با حضور سیلوستر استالونه

فیلم ابرقهرمانی Samaritan اگرچه با واکنش‌های متوسطی مواجه شد اما ساخت یک دنباله برای آن برنامه ریزی شده است.

ژانر ابرقهرمانی در طی یک دهه اخیر به حدی گسترش یافته که عملاً هر کمپانی فیلم‌سازی سعی دارد تا به هر قیمتی که شده، شانس خود را در این زمینه امتحان نماید. با این حال اشباع این ژانر سبب شده تا آثاری نظیر Samaritan (درستکار) علی‌رغم برخورداری از بودجه‌ای در حد و اندازه ۱۰۰ میلیون دلار، با واکنش‌های نه چندام مثبتی مواجه شده و مخاطبین استقبال بسیار ضعیفی از آن را رقم بزنند؛ حتی اگر این پروژه از بازیگر مطرحی همچون سیلوستر استالونه بهره برده باشد.

با این حال در اقدامی غیرمنتظره، کمپانی آمازون و ام‌جی‌ام تصمیم گرفته‌اند تا دنباله‌ای را برای فیلم Samaritan سال ۲۰۲۲ تدارک دیده و سیلوستر استالونه را برای ایفای مجدد نقش جو اسمیت / نمسیس / سامری در مقابل دوربین حاضر نمایند. بازیگری که طبق گزارش منتشر شده، پیش از به راه افتادن اعتصابات بازیگران، قرارداد برای حضور در این دنباله را نهایی کرده است.

فیلم نام برده شده براساس مجموعه رمان‌های گرافیکی سال ۲۰۱۴ ساخته شده و حول محور مردی بی‌خانمان به نام جو اسمیت جریان دارد که با یک پسر نوجوان دوستی گرم و صمیمی را آغاز می‌کنند. دوستی آن‌ها به وقایعی منتهی می‌شود که جو برای حفظ جان این پسر جوان، مجبور می‌شود تا از قدرت‌های فرابشری خود استفاده نماید. مسئله‌ای که هویت واقعی او را برملا کرده و متوجه می‌شویم که با ابرقهرمانی بازنشسته طرف هستیم که مدت زمانی معادل ۲۵ سال از نجات شهر خود دست کشیده بوده و حال باری دیگر در قامت سامری باید به پا خواسته و شهر خود را از خطرات مختلف در امان نگه دارد.

باید صبر کرد و دید که پروسه تولید دنباله فیلم Samaritan چگونه پیش رفته و برای جلب نظر مخاطبین و منتقدین، چه تغییراتی در فیلم‌نامه اعمال خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو