آیا می توانید روزنامه را در این تصویر پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

3

1402/8/5

13:00


آزمون بینایی روزنامه مخفی: جایی در این تصویر یک روزنامه به خوبی پنهان شده است. آیا می توانید آن را زیر 6 ثانیه پیدا کنید؟ این تست بینایی برای آزمایش دقت بینایی چشم های شما طراحی شده است. به گفته طراح این بازی تنها افرادی که بینایی عالی دارند می توانند آزمون بینایی روزنامه مخفی […]

آیا می توانید روزنامه را در این تصویر پیدا کنید؟

آزمون بینایی روزنامه مخفی: جایی در این تصویر یک روزنامه به خوبی پنهان شده است. آیا می توانید آن را زیر 6 ثانیه پیدا کنید؟ این تست بینایی برای آزمایش دقت بینایی چشم های شما طراحی شده است. به گفته طراح این بازی تنها افرادی که بینایی عالی دارند می توانند آزمون بینایی روزنامه مخفی را حل کنند.

بازی های فکری و تست های بینایی ورزشی عالی برای مغز شما است. وقتی این پازل ها به طور منظم حل می شوند، تفکر جانبی و توانایی حل مسئله را افزایش می دهند. بنابراین، آیا شما آماده اید تا خود را بیازمایید؟

ازمون بینایی روزنامه مخفی

بیایید نگاهی به تصویر بیندازیم:

روزنامه را پیدا کنید

در تصویر بالا یک پارک را نشان می دهد. چندین نفر در حال پیاده روی صبحگاهی خود هستند. یک کافی شاپ در پس زمینه دیده می شود و چند نفر روی نیمکت ها نشسته اند و با هم صحبت می کنند. دختری که هدفون به سر دارد یک کوله پشتی حمل می کند و به نظر می رسد که دارد به مدرسه می رود.

آزمون شناسایی خرگوش: 21 ثانیه فرصت دارید تا خرگوش را پیدا کنید!

به هر حال، یک روزنامه نیز در تصویر موجود است. روزنامه درست در مقابل چشمان شما مخفی شده است. آیا می توانید آن را تشخیص دهید؟ همانطور که قبلا ذکر شد، شما باید آزمون بینایی روزنامه مخفی را در عرض 6 ثانیه پیدا کنید.

.

.

آزمون یافتن توت فرنگی: اگر تیزبینی توت فرنگی را در میان هندوانه ها پیدا کن!

.

.

آزمون تفاوت تصویر جغد: 3 تفاوت این دو عکس را تشخیص دهید

.

.

جواب

در این پازل تصویری، شما وظیفه داشتید روزنامه را در پارک ببینید. روزنامه اینجاست:

روزنامه پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی روزنامه مخفی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون تشخیص فرد ثروتمند؛ چه کسی ثروتمند است و چرا؟

آزمون یافتن هلیکوپتر: آیا می توانید در 8 ثانیه هلیکوپتر پنهان را پیدا کنید؟

فقط تیز هوش ها می‌توانند تست هوش تشخیص شوهر زن را حل کنند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو