راهنمای کامل سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان psd.cfu.ac.ir

راهنمای کامل سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان psd.cfu.ac.ir


منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/6

09:21


سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به دلیل اینترنتی کردن امور این دانشگاه، ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. بنابراین جهت راهنمایی این دسته از متقاضیان در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص معرفی سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید.

سازمان سنجش به منظور پذیرش دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان از میان افراد واجد شرایط هر ساله بعد از برگزاری آزمون سراسری و نیز زمان انتخاب رشته کنکور؛ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه را اعلام می کند. از این رو داوطلبانی که از حداقل تراز قبولی مجاز فرهنگیان برخوردار بودند، می توانند خود را برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان آماده کنند.

علاوه بر واجد شرایط فرهنگیان نیز باید در زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مدارک مشخص شده را به همراه داشته باشند تا بتوانند در جلسه مصاحبه هسته گزینش آموزش و پرورش استان خود شرکت کنند. البته علاوه بر تحویل مدارک به مرکز گزینش تربیت معلم متقاضیان باید قبل از ورود به جلسه مصاحبه نیز مدارک موردنیاز برای مصاحبه فرهنگیان را در سامانه اعلام شده با عنوان سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان psd.cfu.ac.ir بارگذاری کنند. عدم ارسال مدارک در این سایت مذکور به معنای انصراف داوطلب از مصاحبه است.

برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به psd.cfu.ac.ir کلیک کنید.

سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

پس از اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص، مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، ارزیابی صلاحیت عمومی و اختصاصی این دسته از افراد در پردیس های دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد. داوطلبان در سال گذشته توانستند از روز شنبه 18 شهریور ماه ساعت 14 ظهر با مراجعه به سامانه psd.cfu.ac.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

  • در ابتدا داوطلبان برای ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان لازم است ادرس psd.cfu.ac.ir را جستجو نمایند.

سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در صفحه جدید باز شده داوطلبان برای ورود به سامانه مذکور از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز ورود استفاده نمایند. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور برای داوطلبان نمایش داده نشد، یا به عبارت دیگر داوطلبان با خطای ورود به سامانه مواجه شدند، لازم است منتظر بمانند تا سامانه برای آپلود مدارک باز شود.

ورود کاربران دانشگاه به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

نحوه ورود داوطلبان برای آپلود مدارک توضیح داده شد، اما لازم به ذکر است کاربرانی که در دانشگاه فرهنگیان شاغل هستند، برای ورود و دریافت مدارک، داوطلبان می بایست از طریق سایت مذکور اقدام نمایند. کاربران دانشگاه در ابتدا برای ورود به سایت می بایست آدرس اینترنتی psd.cfu.ac.ir را جستجو کرده و از قسمت بالای سمت چپ گزینه کاربران دانشگاه را انتخاب نمایند.

سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

سپس اطلاع خواسته شده که شامل نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی تصویر است را وارد نمایند. شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان یکی از مهم ترین مراحل پذیرش در این دانشگاه است. سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان توسط هسته های گزینش هر استان از داوطلب پرسیده می شود. توصیه می شود داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

زمان ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سایت psd.cfu.ac.ir

مصاحبه متقاضیان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان پس از مدت کوتاهی از اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص آغاز می شود که ممکن است این تاریخ در استان های مختلف متفاوت باشد.

  • به محض اعلام زمان ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان؛ لینک ورود به سایت psd.cfu.ac.ir در این قسمت قرار می گیرد.

  • در نتیجه لازم است داوطلبان در تاریخ معین با مراجعه به سامانه psd.cfu.ac.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام نمایند. در صورتی که داوطلبان از زمان ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سایت psd.cfu.ac.ir اگاهی نداشته باشند، امکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را نیز نخواهند داشت.

  • داوطلبانی که علاقمند به دانشگاه فرهنگیان هستند، می بایست برای ورود به این دانشگاه از طریق شرکت در کنکور سراسری به رقابت بر سر رشته محل های دانشگاه تربیت معلم بپردازند و دعوت به مصاحبه شوند. دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه های شرایط خاص است که توصیه می شود متقاضیان برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

سازمان سنجش پس از اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، اطلاعیه ای پیرامون زمان، مدارک، آدرس و نحوه شرکت در جلسه مصاحبه را در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند. به محض انتشار زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ دانشگاه فرهنگیان در سال جاری در این قسمت اطلاع رسانی می شود. مهم ترین مدارک لازم برای بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:

  • پرینت و تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلب از طریق سایت سنجش

  • الصاق یک قطعه عکس پشت نویسی شده به فرم اطلاعات فردی

  • کپی همه صفحه های شناسنامه و پشت و روی کارت ملی

زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال گذشته

آدرس مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان سال گذشته

کلیک کنید

اطلاعیه اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال گذشته

کلیک کنید

فرم اطلاعات فردی داوطلبان آزمون سراسری سال گذشته

کلیک کنید

نحوه بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت بارگذاری ارزیابی تکمیلی فرم های لازم برای مصاحبه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir انجام می شود. توصیه می کنیم داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

نحوه ثبت نام مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

نحوه ثبت نام مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان و ورود به سایت psd.cfu.ac.ir دارای مراحل ساده ای است که داوطلبان می توانند در صورت داشتن دسترسی به اینترنت خودشان نیز مدارک را آپلود کنند. داوطلبان دعوت شده به مصاحبه از سازمان سنجش به منظور ثبت نام و شرکت در ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان لازم است با ورود به سامانه، مراحل زیر را دنبال نمایند:

  • جستجوی نشانی psd.cfu.ac.ir در مرورگر گوگل یا فایرفاکس

  • انتخاب گزینه ورود داوطلبان

  • وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه

  • تکمیل اطلاعات شناسایی و موارد خواسته شده

  • ارسال مدارک شناسایی و تحصیلی

  • پرداخت اینترنتی هزینه تعیین شده.

در آخر داوطلبانی که در مسابقات، رویداد های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری و جشنواره‌ های معتبر در سطح استانی، ملی و جهانی سوابق دارند، می توانند مدارک خود را برای افزایش امتیاز در مصاحبه آپلود کنند. مدرک دوگانه دانشگاه دولتی و فرهنگیان امسال برای اولین بار طراحی گردید که توصیه می کنیم داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

پردیس ها و مراکز مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی استانی است، بنابراین هر یک از داوطلبان مجاز شده لازم است برای اطلاع از زمان و مکان دقیق مصاحبه در استان خود به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه کند. در ادامه برای سهولت دسترسی داوطلبان، آدرس سایت و محل پردیس خواهران و برادران هر سایت به تفکیک هر استان در سال گذشته قرار داده شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو